Andy P.O.V.
Am intrat in curtea liceului de mana cu Emy si ii vedeam ezitarea. Ii era teama de ce o sa spuna lumea despre asta.
Am ajuns langa sala unde avea ea curs.
Eu:Ne vedem in pauza de pranz iubito. (Spun si o sarut )
Emy:Andy!!! De parca nu se uitau deja ca la extraterestri.
Eu (razand):Nu-i baga in seama. Sunt gelosi.
O mai sarut o data, astept sa intre Emy in clasa si dau sa plec....dar ceva imi atrage atentia. Em a mea sa pus in banca cu Luke. Trebuie sa o tin cumva departe de tradatorul ala.
Merg spre sala mea...chiar daca numai chef de istorie nu am. Dar se pare ca soarta tine cu mine pentru ca pe hol dau de Matt.
Eu:Salut frate.
Matt:Salut, ce faci boss?
Eu:Merg la istorie. Tu?
Matt:Merg la cafeneaua de peste drum. Vi?
Eu:Da, haide.
Am ajuns la cafenea si ne-am asezat la o masa din colt, si dam comandă la cate o cafea.
Matt:Frateee, te-am vazut de mana cu Em'. Sunteti impreuna?
Eu:Asa cred. I-am zis ca o plac.
Matt:Sii....
Eu:Mi-a zis ca ma place, si ne-am sarutat. Deci suntem impreuna.
Matt:Frate nu ca ar trebui eu sa ma bag dar... (ezita)
Eu:Hai frate....ai inceput-o termino acum.
Matt:Dar...sa nu iti bati joc de ea! E o fata de treaba si ea nu e Evelin sa o folosesti.
Eu:Frate....eu...eu o iubesc, nu stiu....sti cat de mult o iubeam pe Zoe?
Matt:Aha...
Eu:Aia era nimic in comparatie ce simt pentru Emy, e....diferit, si mult mai puternic fata de ce simteam odata pentru curva aia.
Matt:Tu chiar o iubesti nu?
Eu:Da frate...foarte mult. Dar totusi e o problema...
Matt:Ce problema?
Eu:Emy petrece mult timp cu Luke.
Matt:Asta nu e bine...dar totusi Em' nu e Zoe deci nu iti face griji ca ar putea fi mai mult decat o prietenie.
Eu:Stiu frate...dar il sti pe Luke, ii poate zice tot felul de minciuni si prosti depre mine si sa o intoarca in potriva mea.
Matt:Da, aici ai dreptate.
Emily P.O.V.
Eu:Hey
Spun si ma asez in banca langa el.
Luke:Mda...hei.
Eu:Ce faci?
Luke:Stau...tu?
Eu:Bine. De ce esti suparat?
Luke:Mai ai tupeul sa ma intrebi?!
Eu:Dar ce am facut?
Luke:Ce ai facut?! Ce ai facut?! Esti cu Black!!!
Eu:Si ce?? Care ii problema ta?
Luke:Care ii problema mea, a mea?! Acum cateva zile ziceai ca e arogant si nu mai stiu ce si acum esti cu el.
Eu:Da, sunt cu el. El ma cautat si ma salvat cand un pedofil batran ma rapit. Pe tine te-a durut la papuc nici nu cred ca ai observat ca lipsesc.
Atunci nu a mai spus nimic, a ramas uimit.
Eu: Eu am plecat !
Mi-am luat ruxacul si am plecat in curtea din spate a liceului.
E foarte frumos aici, plin de copaci si iarba.
Ma asez pe iarba razamandu-ma de un copac.
Si mi-am scos telefonul si am intrat in galerie, si am marit de poza cu părinți mei...
Imi este foarte dor de ei, oare ce ar zice de mine acum?!
Ei mereu m-au învățat ca trebuie sa fiu puternică, si acum plang ca o mamaie. Tata ar fi dezamagit de mine.
Si mama...oare ce ar zice daca ar vedea ca am in sfarsit primul iubit?! Oare i-ar placea de Andy?!
Oare tata i-ar spune sa aibe grija de fata lui?!
Imi este atat de dor de ei! De ce a trebuit sa moara atat de repede? Erau atat de tineri si au murit.
Nici nu am observat cand cineva sa asezat langa mine.
?!:De ce plangi iubito? ( Ma intreaba Andy ingrijorat)
Eu plang?! Nici nu mi-am dat seama.
Eu: Eu...mie dor de parinti mei Andy! De ce au murit atat de repede?! (Spun si incep sa plang mai tare si Andy ma imbratiseaza.
Andy P.O.V.
...
Si...gata si capitolul 11.
Sper ca va placut.
Va urma...
CITEȘTI
Inima De Gheata
Teen Fiction#1 Fictiune adolescenți 28.11.2016 Andy- a.k.a. Black, nu a stiut niciodata ce inseamna dragostea adevarata, pentru el fetele sunt niste carpe. Emily-fata a care-i viata sa schimbat din cauza unui accident nefericit in care părinți ei..."au murit"...