Emily P.O.V.
Will:Em' esti acolo?
Eu:Da...poti sa intri Will.
Si in urmatoarea secunda il vad pe varul meu intrand pe usa.
Will:Hey (Spune zambind)
Eu:Hey.
Zambindu-i înapoi cat se poate de relaxat desi in situația asta imi batea inima foarte tare si numai relaxată nu eram. Imi este frica...daca il gaseste pe Andy nu va fi deloc bine.
Will:Ce faci? Cum te impaci cu ideea? (Spune pe ocolite, dar mi-am dat seama ca vorbeste despre parinti mei)
Eu:Sunt destul de ok, si...ma impac destul de bine...cred.
Will:Va trece Em', nu va fi usor dar vom trece impreuna peste asta. (Spune si ma imbratiseaza)
Mereu mi-a placut de Will, cu el ma intelegeam cel mai bine din familie, si in copilarie eram doi dracusori. Le faceam tot felul de farse vecinilor, deja cand ii vedeau pe matusa si pe Will se baricadau in casa.
Will:Cum a fost prima zi de scoala?
Eu:A fost bine...diferit.
Will:Ti-ai facut prieteni?
Eu:Defapt...sa sti ca chiar mi-am facut.
Will:Asta e super. Sper ca o sa mi-l prezinti si mie.
Eu:Normal, se putea daca nu. (Spun razand)
Will:Imi pare rau ca nu am fost cu tine azi. (Spune si isi lasa privirea in jos)
Eu: E ok, nu am murit deci lucruri chiar rele nu sau intamplat.
Will:Ok, eu ies cu prieteni in oras. Vrei sa vi?
Eu:Nu, mergi si distreazate.
Will:O sa fi singura acasa. Sigur te drescurci?
Eu:Doamne Will, nu am doi ani. Normal ca ma descurc. Mergi si distreazate.
Will:Ok. Paa
Eu:Paa.
Si a iesit din camera si cam peste doua minute si din casa si dus a fost.
Eu: Andy...poti sa iesi.
Atunci a iesit din baie si a venit in fata mea.
Andy; Il cunosc pe varul tau. E capitanul echipei de fotbal.
Eu:Dap, el este. Acum haide sa iti scot spini aia.
Andy:Dar...
Eu:Nici un dar.
Am mers in baie de unde am luat o penseta niste pansament, dezinfectant si vata.
M-am intors in camera si l-am vazut pe Andy cu poza parintilor mei in mana.
Eu:Ce faci cu aia? (Spun si trista si nervoasa)
A ramas putin socat.
Andy:Eu...
Nu a apucat sa mai spuna ceva ca am pus obiectele pe pat si m-am indreptat spre el si i-am smuls rama din mana. Si am pus-o intr-un sertar de la birou.
Andy:De ce esti asa atasata de rama aia?
Eu:Nu conteaza.
Andy;Ba da, conteaza.
Eu:E singura poza care o mai am cu parinti mei. No...esti fericit daca ai afltat.
(Spun cu o voce sparta si nu mai am mult si sar putea sa izbucnesc in plans)
CITEȘTI
Inima De Gheata
Teen Fiction#1 Fictiune adolescenți 28.11.2016 Andy- a.k.a. Black, nu a stiut niciodata ce inseamna dragostea adevarata, pentru el fetele sunt niste carpe. Emily-fata a care-i viata sa schimbat din cauza unui accident nefericit in care părinți ei..."au murit"...