Capitolul 2

4.9K 222 32
                                    

Emily P.O.V.

Inganfatu dracu, isi permite el sa ma faca pe mine oarba, pai oarba sa o faca pe tanti mamica-sa, idiotul.

Mergand asa, injurand in barba, ma trezesc din nou pe podea.

Pai mama ma-si de treaba, azi am ceva de ma izbesc in oameni.

Imi ridic capul sa văd de data asta un blond cu ochi albastri.

Eu:Scuze, nu ma uitam pe unde merg.

Blondul: Nu-i nimic, se mai intampla. Eu sunt Luke.

Eu:Emily.

Luke:Imi pare bine.

Eu: Si mie.

Eu: Auzi, poti sa ma ajuți sa gasesc dulapul 342, pentru ca de 30 de minute ma invat pe aici si nu il găsesc.

Luke:Avand in vedere ca dulapul meu e 345 da, stiu unde e si te voi conduce la el.

Eu:Mersi multt.

Luke:In ce clasa esti?

Eu:A 11-a C, Tu?

Luke: Si eu, inseamna ca vom fi colegi.

Eu:Super, Macar voi avea cu cine vorbi.

Luke:Si cu cine sta in banca.

Mult doritul si cautatul dulap, in sfarsit l-am gasit.

Dupa am mers la ora de mate cu Luke, a fost foarte tare , in loc sa ascultam ce zice babaciunea aia , eu ascultam cu Luke incearca sa o imite.

Babaciunea:Domnisoara, de abea ai venit in scoala noastra si deja faci probleme.

Eu:Aaa...ma scuzati?!

Incerc sa imi cer scuze dar ma bufneste rasul.

Andy P.O.V.

CE CAUTA EA, CU EL?!

Eu:De ce sta ea cu el? Si de ce rad, sau imprietenit cumva, asta nu e ok pentru ca va incerca sa o tina departe de mine.

Matt:Cu cine vorbesti frate?

Eu: Am spus toate astea cu voce tare?

Matt:Dap.

Eu:....

Matt:Chiar iti place de ea sau e doar o alta aventura de o noapte ALA Black?

Eu: Nu stiu, dar ce stiu e ca o vreau departe de pampalaul de Luke, vreau sa fie A Mea.

Pauza

Dupa ce am mai vorbit cu Matt in ora , l-am pus sa afle tot ce se poate despre ea. Am aflat doar ca o cheamă Emily Jonson, are 17 ani si vine din Las Vegas, deocamdata e destul, restul o sa le aflu mai tarziu probabil chiar de la ea. Cine stie?!

Acum....unde se ascunde micuta satena tupeista.

O vad impreuna cu Luke, dar se putea sa fie singura?! Nu, normal ca nu.

Il vad pe Luke cum se ridica de la masa, asa ca profit de ocazie si ma apropi de masa la care sta ea...

Eu:Hei, micuța satena ce faci?

Emily P.O.V.

Brunetul:Hey micuța satena, ce faci?

Eu:Ce vrei brunetule?

Brunetul:Vreau sa vad ce mai face micuta Emily, care a fost in stare sa imi tina piept azi.

Eu: De unde dracu imi sti numele?

Brunetul: Secret! Ne mai vedem Emy.

Pe cand sa plece brunetul vine Luke si după un razboi de priviri urate intre ei, brunetul a plecat.

Luke se aseaza val-vartej la masa spunand...

Luke:Emily...trebuie sa stai departe de Andy...

Eu:De cine?

Luke:De Andy, sti tu, brunetul care tocmai a plecat.

Eu:Aaa

Luke:Emily, e periculos, foarte periculos. Te rog sa stai departe de el.

In ochi lui Luke era o lumina care insemna si îngrijorare dar....si frica. De ce iar fi frica. Ori blondul ăsta imi ascunde ceva. Fie cum zice el, de data asta dar...sa imi spui tu mie cum ai vrea daca nu o sa aflu ce este putred la mijloc.

Dupa ore , la care nici nu prea eram atenta pentru ca nu era nimic interesant, doar prosti de începere anului scolar...bla bla bla.

Ies din scoala si observ ca in parcare ma asteapta Will langa masina lui, un Audi R8 negru metalizat. Frate..ador masina asta.

Eu:Buna.

Will:Hey! (Spune el fericit )

Will:Cum a fost prima zi de scoala? Te-ai obișnuit? Ti-ai facut prieteni?

Eu:Wow....mai usor. Deci...a fost ok, m-am obișnuit cat de cat si da, mi-am facut un prieten, il cheama Luke.

Will:Super atunci, si sper sa ma ierti ca azi nu am fost cu tine dar urasc prima zi de scoala.

Eu:E ok Will, m-am descurcat.

Mergem acasa unde ne uitam la un film si timpul trece. Pe cand sa ma pun la somn primesc un mesaj de ma un numar necunoscut.

Conversatia

Nr. Necunoscut:"Cine era cel din parcare? Nu-mi spune ca era iubitul tau ca il rup in bucati."

Eu: "Cine esti tu, si de ce ti-ar pasa tie cu cine umblu eu?

Nr. Necunoscut: Sunt Andy, acum zi, cine-i ala!!!

Andy?!Cine-i Andy?? Aaa, brunetul de care m-am ciocnit azi.

Eu: A fost verisorul meu!

Andy P.O.V.
...

Heii, sper ca va placut noul capitol. :*
P.S. La media e Andy.
Va urma....

Inima De GheataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum