Andy P.O.V.
Calum:Da, dar depinde de ea cat de repede. Trebuie sa ii aduci aminte de tine, sa o duci in locurile unde ati fost ca sunt amintiri frumoase ca nu sunt, nu conteaza o va ajuta foarte mult.
Eu: Bine, o voi face pe prințesa mea sa ma cunoasca din nou. (Spun zâmbind drept incurajare) Tu cum te simti? Nici pe tine nu te mai recunoaste Nu?
Calum:Mda, o sa ii spun in curand prima data sa ma considere prietenul ei dupa sa speram ca isi va aminti totul. (Spune lăsând capul în jos)
Eu:E ok frate, va fi Bine. (Spun bătându-l pe umăr încurajator)
Calum:Sa speram!
Eu:Cand iese Emy de aici? (Spun zâmbind venindu-mi o idee)
Calum:Maine dimineață,de ce?
Eu:Perfect! Am sa o duc intr-un loc special poate isi va mai aminti cate ceva. (Spun zâmbind)
Calum:Bine!
Spunând toate astea intru inapoi la Emy si o vad privind pe geam.
Emy:Cand voi iesi de aici Andy?
Eu:Maine dimineață. (Spun zâmbind)
Emy: Ce Bine, sunt consitienta doar de cateva ore dar deja nu mai suport să stau închisă aici. (Spune razand)
Emy:Povesteste-mi despre tine Andy, despre noi,despre tot ce sa intamplat.
Eu:Bine,dar nu acum. Mâine cand ajungem in locul surpriza.
Emy: Ce loc surpriză?! (Spune entuziasmată)
Eu:Vei vedea maine printesă! Acum trebuie să te culci sa fi odihnita pe mâine! (Spun zâmbind)
Emy:Bine.
Eu:Noapte bună prințesa! (Spun si o pup pe frunte si merg spre usa sa ies din salon)
Emy: Andy...
Eu:Da?
Emy:Nu stai cu mine până cand adorm? (Spune rușinoasă)
Eu:Sigur pitic!
Ma asez lângă ea pe pat ea punându- se cu capul pe pieptul meu adormind in doar cateva minute dar eu stand si privind o cateva ore.
Dimineata
Emily P.O.V.
M-am trezit de 30 de minute si il astept pe Andy sa vina ca sa plecam.
Sunt entuziasmata sa vad unde ma duce.
Nu il cunosc,nu imi amintesc nimic despre el dar simt ca pot sa am incredere in el.
Andy:Cioc cioc, pot sa intru? (Spune bagandu-si capul în salon)
Eu:Dada, haide. (Spun razand)
Andy:Uite pitic mergi in în baie si schimbate ca să putem porni spre surpriza. (Spune zambind)
Imi da o pereche de blugi rosi si un tricou negru si un costum de baie.
Eu: Aaa...Andy pentru ce e asta? (Spun speriata)
Andy:Face parte din surpriza.
Eu:Dar eu nu stiu sa inot. (Spun rusinata )
Andy;Stiu. (Spune zâmbind) ai incredere in mine?
Eu:Da!
Andy:Atunci mergi si schimbate.
Am mers si m-am schimbat cat Andy a facut actele de externare si dupa am pornit.
Emily P.O.V.
Mergem deja de circa o ora pe un drum destul de pustiu prin pădure. Normal, ar cam trebui sa imi fie frică. Sunt cu un străin in masina pe un drum pustiu si nici măcar nu stiu unde mergem. Dar Nu, sunt relaxată. Nu stiu de ce dar am mare incredere in Andy.
Privesc pe geam si observ ca ne oprim dar nu are nici un sens. E capat de drum.
Andy:De aici mergem pe jos. (Spune zambind) nu mai avem mult.
Coboram din masina si Andy ma prinde de mana si înaintăm prin pădure pe o poteca.
Mergând prin pădure circa 5 minute ajungem intr-un foisor la marginea unui lac care pare destul de adânc ceea ce ma face sa înghit in sec gândindu-Ma ca cine stie ce gânduri ii trec lui Andy prin minte.
Gândindu- ma la toate prostiile posibile de avea dupa observ o pătură întinsă pe iarba cu un cos de picnic pe ea.
Eu:Vom face un picnic? (Intreb entuziasmata)
Andy:Dap. Dar asta de abea dupa ce te voi invata sa inoti. (Spune zambind)
Eu:Andy...eu...nu vreau! Mie frică! (Spun lăsând privirea in jos)
Andy imi ridica capul si ma priveste in ochi.
Andy:Nu trebuie sa iti fie frică. Voi fi langa tine in fiecare clipa. Nu te voi lasa sa te scufunzi ba chiar din potriva te voi invata sa rămâi la suprafata. (Spune si ma sărută)
Ma dezbrac rămânând doar in costumul de baie, Andy facand la fel ca mine.
Eu: Intră tu primul! (Spun că un copil mic)
Andy: Bine. (Spune râzând si sărind in apa.) Acum tu pitic!
Ma arunc in apa tinandu- ma de nas. Sunt cum ma scufund pana cand doua brate puternice ma prind si ma ridica la suprafata, eu incolacindu-ma in jurul lui Andy.
Andy: Vezi pitic! Nu sa intamplat nimic. (Spune zâmbind si pupandu-ma pe frunte)
Dupa 2 ore
După doua ore in care Andy ma invatat sa inot, sa fac pluta si dupa o bătaie cu apa care nu avea cum să lipsească am iesit afara din apa așezându- ne pe patura de picnic. Andy pune un prosop gigant pe mine si ma infofoleste bine ca sa nu imi fie frig.
Eu:Dar Tu? Tie nu iti e frig?
Andy:Cand esti tu lângă mine nu am nevoie de nimic,ma simt perfect! (Spune zambind)
Eu las capul în jos facandu-Ma mai rosie la fata decat....decat o rosie!
Trecând peste momentul asta jenant ii spun...
Eu: Ai zis că azi imi povestesti despre noi. Imi spui cum ne-am intalnit? Sau cum am ajuns sa fim împreună? Sau...sti Ce?! Spune mi tot! De la cap la coada! (Spun entuziasmată)
Andy:....
....
Sper ca va placut.
Va urma....
CITEȘTI
Inima De Gheata
Teen Fiction#1 Fictiune adolescenți 28.11.2016 Andy- a.k.a. Black, nu a stiut niciodata ce inseamna dragostea adevarata, pentru el fetele sunt niste carpe. Emily-fata a care-i viata sa schimbat din cauza unui accident nefericit in care părinți ei..."au murit"...