Emily P.O.V.
Care ar fi cel mai urat lucru care ti se poate intampla?
Pai nu stiu... sa mergi cu părinții tai intr-o excursie nenorocita, sa fiți atacati de mafioti iar masina in care sunteti sa se rostogoleasca intr-o prapastie, iar tu sa te trezesti dupa 4 luni de coma si sa ti se spuna ca parinti tai au murit.
Sa vi împreuna cu matusa ta si cu varul tau in alt oras departe de tot ce iti amintea de parinti tai...departe de tot ce odata ti-a adus zâmbetul pe buze.Inscrisa la o scoala noua in Londra, la mii de kilometri de prieteni tai, departe de Las Vegas, orasul meu natal.
Anne: O sa fie bine scumpo, o sa iti faci prieteni, o sa te integrezi.
Ma incurjeaza matusa.
Dupa o vara intreaga in care nu am iesit din casa desi Will (varul meu) numai ca nu ma luat pe sus. Statam in casa cu mintea ingropata in amintiri.
Eu: Mda, cum zici tu matusa.
Anne: Haide Emily, clasa a 11-a e frumoasa nu poti sa stai asa trista toata viata.
Eu: Ba da, pot si asa voi ramane.
Spun nervoasa iesind din masina si intrand pe poarta noului meu liceu. Se pare ca Will nu va veni astazi deci trebuie sa ma descurc singura.
Merg spre biroul directorului, de unde trebuie sa imi iau manualele, orarul si codul de la dulap, sub privirile curioase ale noilor colegi.
Dupa ce am iesit de la director se pare ca se sunase de intrare la ore, mergand grabita in cautarea dulapului nu mi-am dat seama cand am dat peste cineva si eu si acea persoana cazand, cand m-am uitat la acea persoana era un baiat brunet cu ochii de un albastru înghețat care parea cam nervos pentru ca l-am daramat.
Brunetul:Ce dracu nu te uiti pe unde mergi? Esti oarba sau ce dracu?!
Eu:Sa mori tu! Ma puteai ocoli deci esti la fel de orb ca si mine, inganfatule.
Atunci baieti din spatele brunetului au inceput sa rada. Dar nu am stat sa ii mai ascult replicile "inteligente" si am plecat in cautarea dulapului.
Andy P.O.V.
Dupa o noapte de alergat dupa mafia rivala care ne-au furat o încărcătură de droguri acum trebuie sa merg si la scoala, renuntam de mult la ea daca nu ii promiteam ca voi termina scoala.
Eu:Alarma dracu, taci odata.
Spun si dau cu pumnul in ceasul desteltator.
Ma ridic alene din pat si merg in dus, dupa ma imbrac cu un tricou negru si o perche de blugi negri si o geaca de piele si bocanci evident negri.
Ies din camera sa ii trezesc si pe restul putorilor.
Eu:Hai lume, TREZIREA.
Matt: Ce ai frate de zbieri asa.
Eu: Daca in 5 minute nu sunteti gata de plecare vin dupa voi, si nu cred ca va convine daca va duc in boxeri la scoala.
Ben:Gata man, ne-am trezit.
Nick:Vorbeste in numele tau. (Spune inca motaind)
Eu:Nick...(Spun printre dinti)
Nick se ridica panicat din pat
Nick: Gata, gata sunt treaz.
Am plecat spre scoala cu masinile.
Perfect deja am intarziat la prima ora, nu ca mi-ar pasa dar...mda.
Mergeam pe holurile scoli, vorbind si razand cu baieti de Ben care cica Sa indragostit. Pana cand sunt daramat de cineva, nervozitatea punand deja stapanire pe mine.
Imi ridic capul sa vad cine a indraznit sa faca asa ceva, dar cand vad cine a fost am ramas masca, o satena cu o privire care ar îngheța tot ce iar sta in cale.
Eu:Ce dracu nu te uiti pe unde mergi? Esti oarba sau ce dracu?!
Satena:Sa mori tu! Ma puteai ocoli deci esti la fel de orb ca si mine, inganfatule.
Fata asta tocmai ma facut inganfat? Si de ce nu ma deranjeaza asta daca a venit de la ea? Daca ar fi venit de la alt cineva cred ca deja zacea pe jos cu un glont in cap.
Baieti in spatele meu se prapadeau de ras, in timp de micuta satena a plecat.
Eu:Tocmai ma facut inganfat?!
Matt:Ouu da.
Ben:De ce nu esti nervos?
Eu:Habar n-am, dar nu ma deranjat.
Nick:Cee? Daca te-as fi facut eu inganfat mai fi batut de mai fi bagat in spital si tot as fi scapat usor, si sunt prietenul tau de o viata si ea nu, nimic?!
Spune Nick cam revoltat.Matt: Ti-a picat cu tronc micuta satena nu?
Eu:Cee? Ce vrobesti frate?! Nuu, normal ca nu. Si nu ii mai spune asa.
Baieti:Ahaa...
Eu: Haideti sa mergem la ore odata.
Nick: Nu stiam ca esti asa dornic sa mergi la ora de mate.
Ii arunc o privire urata ce il face sa înghita in sec.
Nick:Ce mai stati fratilor, haideti sa mergem la mate.
Imi place sa am influența asta asupra oamenilor, ma face sa ma simt puternic.
Sper ca va placut.
P.S. Sus e Emily. :*
Va urma...
CITEȘTI
Inima De Gheata
Teen Fiction#1 Fictiune adolescenți 28.11.2016 Andy- a.k.a. Black, nu a stiut niciodata ce inseamna dragostea adevarata, pentru el fetele sunt niste carpe. Emily-fata a care-i viata sa schimbat din cauza unui accident nefericit in care părinți ei..."au murit"...