Capitolul 34

2.2K 122 11
                                    

Andy P.O.V.

Eu :Păi....totul a inceput in prima zi de scoala cand o micuță satena sa ciocnit de marele bad boy al scoli si la daramat. După care in loc sa isi ceară scuze ma facut "inganfat" (Spun râzând amintindu-mi de asta) Din acel moment m-am îndrăgostit de tine dar nu vroiam să recunosc.

Emily se uita la mine zâmbind.

Eu:Singurul lucru care ma deranjeaza era ca stăteai cu Luke intr-o banca. Luke e un om atat de parsiv si rau desi nu pare. (Spun trist) În aceasi zi te-am văzut cu varul tau si eram gelos. Mai tarziu am facut pe naiba in patru ca sa iti aflu numarul de telefon si te-am intrebat cine-i ala. Asteptam mesajul de la tine dar zici ca pe carbuni incinsi stăteam. Intr-un sfarsit mi-ai zis ca e varul tau si m-am linistit. (Spun râzând)

In aceasi zi am avut o treaba cu băieți si cand m-am întors am intrat pe la tine pe acasa. M-am urcat pe trandafiri matusi tale pana la balconul de la camera ta.

Emily:Serios? (Spune Emily râzând)

Eu:Foarte serios. (Spun si eu râzând)

Eu:Hai ca e destul pentru Azi, continuam maine. Hai sa mergem acasa.

Emily: Bine. (Spune zambind)

Ne-am dus la masina si am mers să o duc pe Emily acasă si am mers si eu acasă. Dacă mai pot sa ii spun asa. Băieti m-am dezamăgit complet cand numai ca nu ma făceau pampalau in fata si ziceau sa o deconecteze pe Emily de la aparate.

Intru in casa dar nu am apucat sa fac 2 pasi ca in fata mea au aparut Matt, Ben si Nick.

Eu:Ce vreti?! (Zic dur)

Matt: Andy...frate...imi pare atat de rau...nu am vrut să sune chiar asa atunci. Doar ca eram nervos.

Eu:Sti ce?! Las-o balta, cand am avut cea mai mare nevoie de voi pe voi va preocupa mafia si cel care sa o conduca dupa ce eu probabil ma sinucideam. V-ati aratat adevărata voastră fata. Am crezut ca suntem frati dar sunteti la fel ca Luke. Niste trădători.

Si cu astea spuse ies afara din casa si merg la sediul mafiei planiund un atac pentru a lua drogurile din transportul de azi care il face mafia Chineză.

Matt P.O.V.

Prin cateva cuvinte afurisite , zise la nervi am distrus o frăție de ani de zile.

Eu:Băieți, are dreptate.

Ben:Stiu. Am distrus totul.

Nick:Andy avea nevoie de noi si pe noi ne interesa doar reputatia mafiei.

Eu:Ce putem face Sa ne ierte?

Nick: Cred ca stim toti ca singura alternativa ar fi sa vorbim cu Em'. Doar ea il poate convinge.

Emily P.O.V.

E atât de ciudat sa nu iti amintesti nimic.

Nu-l cunosc pe cel care pretinde că e iubitul meu. Dar cu toate astea am incredere oarba in el. Cred tot ce îmi spune.

Ding dong

Merg spre sonerie țopăind sperând să fie Andy dar toată fericirea se transforma in dezamăgire cand vad trei băieți si Andy nicari.

Un băiat: Hei Em'. Avem nevoie de ajutorul tau.

Eu:Ok. Dar cine sunteti?

Alt băiat: Stai cum? Em' sunt Nick, el e Matt si el e Ben chiar nu iti amintesti aminteste de noi? Suntem prieteni lui Andy.

Eu:Atunci de ce nu va spus Andy ca am amnezie?!

Matt:Am facut o prostie si Andy e foarte supărat pe noi....mai mult pe mine.

Eu:Ce ai facut?

...

Si gata si capitolul 34!
Cam plictisitor dar urmatorul va fi mai captivant promit. 😈😈😈
Sper ca va placut.
Va urma...

Inima De GheataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum