Capitolul 37

864 51 11
                                    

Emily P.O.V.

Eu::Ce vrei? Lasa-ma! (Strig la el nervoasă)

Baiatul:Uite ca nu te las pana nu imi spui ce ai pățit, de ce ai vrut sa mori!

Eu:Nu ii treaba ta tipule, si acum da-mi drumul. (Spun si incerc sa imi trag mana din strâmtoarea lui dar nu reusesc si ma trage spre el si ma îmbrățișează)

Nu mai spun nimic si incep sa ma liniștesc.

Baiatul:Bun, acum spune-mi ce sa intamplat.

Eu:De ce ti-as spune? Nici macar nu stiu cine esti! (Spun așezându- ma jos lângă bordura soselei cu fata in maini)

Băiatul: Pai eu sunt Aiden. (Spune zâmbind intindandu-Si mana spre mine sa facem cunostinta)

Eu:Emily. (Spun dand mana cu el )

Aiden:Încântat!

Eu:Mda.

Aiden:Acum spune-mi ce sa intamplat.

Eu:Vad ca nu o sa scap de tine pana nu iti zic.

Aiden:Cam asa. (Spune chicotind)

Eu:Pai totul a inceput cand... (Si i-am povestit tot de la cap la coadă) Si acum mi-am recapatat memoria, stiu tot si ma luat un val de sentimente din care nici nu mai stiu daca voi putea iesi.

Aiden:Mama,prin cate ai trecut micuto. (Spune si ma îmbrățișează)

Eu:Nu sunt micuță! (Ma ratoiesc la el)

Aiden:Ei na, câți ani ai? 15? (Spune in batjocura)

Eu: 18! (Spun mândră)

Aiden: Tot micuță pe langa mine! (Spune râzând)

Eu:Dar tu câți ani ai ca mai mult de 20 nu iti dau! (Ma ratoiesc iar la el)

Aiden: 24. (Spune zâmbind învingător)

Eu:Ok, ok cum zici tu. Eu ar cam trebui sa plec!

Aiden:Haide,te duc eu acasă cu masina.

Eu:Dar...

Aiden:Nu accept un refuz.

Ma las invinsa si ma urc in masina dându- i indicatiile pentru a ajunge acasă.

Andy P.O.V

Eu:Cum adică a stat nemiscata cateva minute uitandu-se in gol si dupa a inceput sa plângă si a plecat fugind?! (Strig nervos in telefon)

Eu:De ce nu ai mers dupa ea idiotule, in starea aia poate păți orice!

Calum:Am crezut că vrea sa ramana singura!

Eu:Ai crezut pe dracu. (Strig nervos si ii închid telefonul)

Eu:Matt,anunta toata mafia sa o cauta pe Emily in tot orasul.

Matt:Ok Black! (Spune si incepe sa dea telefoane )

După 2 ore

O caut pe Emily de doua ore prin tot orasul si nu o gasesc! Dacă sa intamplat ceva?! Dacă... (Nu apuc sa imi termin gândurile ca imi suna telefonul, era Aaron, un băiat din mafie)

Aaron:Am gasit-o! Era cu un băiat, se urca in masina lui si cica o ducea acasă!

Eu:Urmareste masina si vezi daca întradevar acasă o duce!

Aaron:Am înteles!

Ma urc in masina si merg cu viteză spre casă lui Emily.

Ajung acolo si astept 2 minute si imi spuna telefonul din nou.

Aaron:Acum ajung in fata case-i lui Emily. (Nu apuca sa termine ca ii închid)

Vad un ferrari negru parcand in fata lui Emily iar eu explodez de nervi!

Emily P.O.V.

....

Gata si capitolul 37.
Sper sa va placa!
Va urma si capitolul 38 in curand! Pana atunci pe data viitoare! Va pup!

Inima De GheataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum