Emily P.O.V.
Eram in acelasi loc mizerabil inca de cateva zile, legata de scaun asteptând cel mai probabil moartea ...sau ar fi o posibilitate ca gorilele aste care m-au rapit sa minta...se poate ca el sa ma caute, sa nu fi fost doar o alta pentru el.
Andy...unde esti?!
Mda, pe cine cred eu ca pacalesc, mi-a spus in fata ca sunt o curva si ca ma vrut doar in pat.ul lui. Cel mai tare mă doare inima. Cel care am crezut ca imi e alaturi ma parasit cand mi-a fost mai greu dandu-mi lovitura de gratie ca sa ma prăbusească.
Franghiile dure cu care eram legata pe acest scaun afurisit isi pun rapid amprenta pe mainile si picioarele mele creand rani adanci.
Usa pivnitei in care eram tinuta sa deschis zgomotos si pe ea isi face aparitia John, omul care ma tine aici de cateva zile si in fiecare zi sunt batuta de catre el cu sange rece.
Macar...mi-ar placea sa stiu de ce face asta, ce i-am putut face eu ca sa imi faca asta?!John: Ce faci tarfulito? (Intreaba cu un zambet viclean) Inca iti astepti iubitul? ( Intreaba cu o melancolie falsa) Sti ca probabil este cu vre una in club, nu? A fost un curvar si asa va ramane, iar tu ai fost doar o alta pentru el de la care nu a obținut ce vrea asa ca ti-a spus Pa pa.
Ai crezut ca il schimbi tu? Nu papusa , nu o sa mai ai ocazia , pentru ca tu... vei muri!Spunand acestea, indreapta un pistol spre mine...poate e mai bine asa, decat viața asta de calvar mai bine mor.
Imi inchid ochii...asteptandu-mi moartea, care pare in acest moment singura scapare.
Andy P.O.V.
In urmă cu 4 zile
Ma tresesc cu o durere de cap insuportabila. Si ca nu ar fi de ajuns imi vine si sa vomit. Ce dracu am facut aseara?!
Era ziua lui Emily si eu m-am imbatat ca porcul. Cred ca e foarte suparata pe mine.
Nu apuc bine sa imi pun ordine in ganduri ca pe usa camerei mele intra Matt impreuna cu Hood.
Atunci toate amintirile m-au lovit ca un pumn. Tot ce am facut aseara. Eu....eu am lovit-o....am lovit-o pe Emy.
Cum dracu am putut face asta?! I-am distrus ziua de naștere, i-am distrus petrecerea si cred ca ne-am distrus relatia. Din cauza a ce?! A faptul ca Hood a imbratisat-o. Din cauza asta m-am imbatat m-am drogat si am distrus tot. Ce magar sunt. Trebuie sa vorbesc cu Emily, trebuie sa ii explic.
Matt:Andy...
Eu:Nu am timp Matt, trebuie sa merg sa vorbesc cu Emily.
Matt:Nu vei putea vorbi cu ea?
Eu:De ce? (Intreb nervos pregatit sa il lovesc pentru ca ma tine pe loc)
Hood:Sora mea a fost rapita de oameni lui Hemmings.
Eu:Ma doare undeva de sora ta. Eu vreau sa vorbesc cu Emily.
Matt:Emily e sora lui idiotu dracu.
Eu:Stai...cum?!
Hood:Aseara i-am zis adevarul ca e sora mea si ca părinti nostri trăiesc, a inceput sa planga si am luat-o in brate încercând sa o liniștesc dar ma respins si a inceput sa te caute pe tine dar după cateva minute a iesit din hotel si au rapit-o oameni lui Hemmings.
Toate astea...sunt din vina...mea. In loc sa o ascult eu m-am drogat ca prostul si am inceput sa mi-o trag cu o curva cand iepurasul meu avea atata nevoie de mine. Eu am alungato, din cauza mea a iesit afara, toate sau intamplat din vina mea.
Prezent
Andy P.O.V.
Sunt intr-un club renumit din Londra , beat, asteptand sa o incerc pe stripteza (stiu ca nu am scris bine) dar sunt intrerupt de telefon. Cine isi permite sa ma deranjeze?!
Numar necunoscut
Raspund repede si nervos.
Eu:Ce? (Strig)
Emy:An...Andy...
O voce îndurerată se aude de la capatul celalalt al telefonul pe care pot sa o recunosc dint-o mie. E iepurasul meu, si acum mi-au trecut toate cele întâmplate in aceste 4 zile de cand lipseste. Toata mafia mea si a lui Hood o cauta si noi doi. Azi chiar mi-am pierdut speranța ca nu o voi mai gasi vreodată. Dar acum in mine a inceput sa arda din nou focul speranței.
Eu:Emy, Emy esti bine? Unde esti?
Emy:Andy, te iubesc, sa nu uiti asta bine?! (Spune cu greu plângând)
Eu:De ce spui asta, e ca si cum ti-ai lua adio?! Emy unde esti?
O voce groasa:Gata, ajunge. Sa te duci in iad curvo.
Si odata ce vocea acea nu se mai auzea sa lasat o liniste de cateva secunde si dupa sa auzit cum cineva a tras cu pistolul.
Eu:Emy (stig) Emily, Emily esti bine? Emyyyy (Stig ca diaperatul in telefon in timp ce lacrimi amare mi se aduna in ochi curgand pe obraji.
Incerc sa ma calmez si ies din club conducand ca un nebun pana la sediul mafiei lui Hood. Acolo dau buzna inautru desi sunt amenintat de o gramada de pistoale. Merg la masa unde statea Hood cu o femeie si un barbat lângă. I-am aruncat telefonul pe masa.
Eu:Ma sunat, poti sa afli locația?
Hood:Da
Femeia:Mark, fetita noastra e bine. (Spune femeia luandu-l in brate pe asazisul Mark)
Eu:Nu e. (Spun cu o voce sugrumata, incepand din nou sa imi curga lacrimi amare)
Mark:Cum? Cum sa nu fie? Ai vorbit tu ea! Ce ascunzi Biersack? (Vine nervos spre mine)
Eu:Isi lua adio, si dupa se auzea un sunet de pistol.
Cum au auzit asta si ei la fel ca mine au inceput sa verse lacrimi amare.
M-am inselat, parinti lui Emy chiar tin la ea. Dar de ce i-au ascuns ca traiesc? De ce i-au ascuns ca are un frate? De ce au ascuns mafia? Atatea intrebari si nici un răspuns.
Hood:Am gasit-o!!
Eu:Unde e?
La vreo 300 de km de aici intr-o cabana in mijlocul paduri Henson.
Cum am auzit asta am dat sa plec dar am fost prins de mana de Mark.
Mark;Stai, nu putem merge asa, trebuie sa adunam oameni sa facem un plan...
Eu:Pana iti aduni tu oameni fata ta ar putea muri, tu stai si aduna oameni dar eu nu pot, merg dupa ea. (Ii strig in fata si ma zmancesc din strîmtoarea lui ma indrept spre usa.)
Hood:Black...
Eu:Ce? (Strig nervos)
Hood:Vin si eu!
Emily P.O.V.
...
Si...gata si capitolul 29.
Sper ca va placut.
Va urma...
CITEȘTI
Inima De Gheata
Teen Fiction#1 Fictiune adolescenți 28.11.2016 Andy- a.k.a. Black, nu a stiut niciodata ce inseamna dragostea adevarata, pentru el fetele sunt niste carpe. Emily-fata a care-i viata sa schimbat din cauza unui accident nefericit in care părinți ei..."au murit"...