Emily P.O.V.
Dimineata
Ma trezesc din cauza razeor nazdravane de soare care se joaca pe fata mea, sunt intr-o camera complet necunoscuta si incep sa ma paichez. Dar tot stresul si toata panica dispar cand il vad pe Andy langa mine dormind ca un copilas strangandu-ma in bratele sale. Frate, dar baiatul asta face prea multa sala si prea multe exerciti pentru ca ma strange foarte tare ca si cum i-ar fi frica ca as fugi. Incerc sa scap din strasoarea bratelor sale dar de unde...pana la urma ma dau batuta si ma pun cu capul pe pieptul lui si il strang si eu in brate si incep sa il analizez pe Andy.
Dupa vreo 5 minute in care ma tot uitam la Andy o voce ma intrerupe.
Andy:Stiu ca sunt frumos dar nu te mai holba atat ca ma simt jenat deja. (Spune Andy cu o voce ragusita)
Eu:Dar nu ma holbam! (Protestez eu desi stiam ca are dreptate, cum pisica mea verde nu am observat ca are ochi deschisi)
Andy:A nu?
Eu:Nu!
Atunci incepe sa ma gadile si se urca deasupra mea cotinuand sa ma gadile.
Eu:Bii...ne....recu...recunosc...m...ma....hol...bam... (Spun printre hohote de ras)
Andy:Stiam ca asa te conving. (Spune razand si oprindu-se din a ma gadila si ma saruta)
Eu:Unde suntem?
Andy:Intr-o pensiune la munte.
Eu:E frumos aici. Dar si frig.
Andy:Da, sa racit de aseara. Merg sa aduc cateva lemne sa aprind semineul.
Eu:Bine.
Andy se ridica din pat isi i-a geaca si iese afara, eu ma ridic din pat si ma duc in bucatarie si pregatesc ingredientele pentru clatite.
Pun prima clatita in tigaie si simt niste maini pe talia mea si tresar.
Andy:Eu sunt iubito, nu te speria.
Spune si imi plaseaza un sarut pe gat, in momentul asta mii de fiori imi strabat corpul.
Terimin clatitele si le umplu cu nuttela si ne asezam la masa si incepem sa mancam.
Incep sa rad cand vad ca Andy sa mudarit in coltul guri de nuttela, iar el se uita intrebator la mine.
Eu:Te-ai murdarit de ciocolată.
El da sa se sterga dar il intrerup.
Eu:Lasa-ma pe mine. (Spun timida)
Ma intind peste masa si il sarut, el raspunzandu-mi la sarut.
Emily P.O.V.
Eu am facut asta?! Nu-mi vine sa cred! Ca naiba a fost in capul meu? Off
Ma retrag din sarut si imi mentin privirea spre farfurie, in momentul asta sunt mai rosie ca o....ca o rosie.
Simt doua degete sub barbia mea care ma forteaza sa imi ridic capul si sa il privesc in ochi.
Andy:Niciodata sa nu mai regreti sa mai sarutat! Nu trebuie sa iti fie rusine. Mi-a placut.
Andy P.O.V.
Sincer ca uimit ca ma sarutat dar mi-a si placut mult. Ea crede ca a facut ceva gresit. O ador, este atat de inocentă.
Emy:Ce ai zice sa mergem la ski? (Intreaba entuziasmata)
Eu:Vrei asta?
Emy:Daa!
Eu:Atunci mergem....
Emy:Yeiii
Eu:Dar...
Emy:Offf
Eu:Trebuie sa ma saruti.
O vad cu isi coboara privirea si sangele ii urca in obraji. Se intinde peste masa si ma saruta pe obraz.
Eu:Merge si asa. (Spun razand)
Am mers sa ne imbracam cu haine mai grose si am mers pe partie de unde am închiriat doua perechi de ski.uri.
Am petrecut toata ziua pe partie dandu-ne cu ski.urile , facand un om de zapada, ne-am batut cu bulgari. Sincer....m-am simtit din nou copil.
Emy:Ar trebui sa ne intoarcem, se intuneca deja.
Eu:Da, haide sa mergem.
Am ajuns in cabana unde era aproape la fel de frig ca afara.
Eu:O sa aprind focul.
Emy:Bine, vrei ciocolata calda?
Eu:Da.
Emily P.O.V.
Am facut cate o ciocolata calda si am mers langa Andy pe covorasul de langa semineu.
Ma tinea in brate si ne savuram ciocolata calda.
Eu:Sti...arătăm ca intr-un film de dragoste pentru adolescente! (Spun razand)
Andy:Stiu. (Spune si rade si el)
Nu a mai trecut mult timp si am adormit.
Dimineata
Cand m-am trezit eram singura in pat, Andy nu mai era nicari.
...
Sper sa va placa.
Va pup, pe data viitoare.
Va urma...
CITEȘTI
Inima De Gheata
Teen Fiction#1 Fictiune adolescenți 28.11.2016 Andy- a.k.a. Black, nu a stiut niciodata ce inseamna dragostea adevarata, pentru el fetele sunt niste carpe. Emily-fata a care-i viata sa schimbat din cauza unui accident nefericit in care părinți ei..."au murit"...