Capitolul 28

2K 116 1
                                    

Emily P.O.V.

Imi imaginam aniversarea de 18 ani ceva mic doar cu părinți mei. Dar uite-ma acum imbracata, machiată impopotonata gata de marea petrecere pe care mi-o organizeaza iubitul meu.

Cine sar fi gândit la asta?!

Matusa:Haide draga, sa mergem altfel vom intarzia. (Striga matusa de jos)

Eu:Vin acum.

Cobor scarile si la baza lor era Andy imbracat la costum cu un trandafir rosu aprins.

Andy :Esti gata sa mergem iubire?

Eu:Da.

Am pornit spre locul petreceri, acesta fiind un restaurant al unui hotel foarte luxos. Desi nu e deloc genul meu, Andy sa străduit foarte mult si apreciez asta.

Ajunsi intr-un fel de parc care apartine hotelului Andy sa oprit si sa poziționat in fata mea.

Andy:Inainte sa intram vreau sa iti zic ceva. De cand începe petrecerea până se va termina, va fi o harababura totala. Oameni care beau si muzica si de toate intr-un cuvant. Dar vreau sa te distrezi. Doar odata in viața implinesti 18 ani.

Eu:Stiu, Multumesc Andy, pentru tot.

Andy :Te iubesc pitico.

Eu:Si eu te iubesc uriasule.

Si a urmat un sarut dulce si plin de iubire. Dupa care am intrat in hotel unde erau pe putin 100 de oameni care au inceput sa cante "La multi ani" si mai era un munte de cadouri. Dupa a inceput Dj cu muzica su toata lumea dansa si se simtea bine.

Dupa 2 ore

Majoritatea erau beti, drogați sau ametiti (foarte putini erau ametiti) chiar si Andy e un pic beat.

Ma uitam prin jur până ma ciocnesc de cineva.

Calum:Em', chiar pe tine te cautam. Putem vorbi putin afara? (Spune foarte serios )

Eu:Sigur.

Am mers afara in parcul in care am stat cu Andy inainte sa intram si ne-am asezat pe leagăne.

Calum:Em' ce o sa iti spun acum o sa te afecteze foarte tare. Sa fi pregatita.

Eu;Calum, ma speri. Ce sa intamplat?

Calum:Parinti tai nu sunt morti.

Auzind asta ii ca si cum mi-a cazut un bolovan in cap.

Eu:Cum sa nu fie morti?! Ba sunt morti. (Ma agit eu ne vrand sa cred ce bazaconii zice el acolo)

Calum:Nu sunt morti Em' si eu stiu asta pentru ca sunt fratele tau geamăn.

Eu:Ce tot zici acolo? Nu ai cum sa fi fratele meu geaman, si parinti mei sunt morti. (Spun incepand sa plang)

Calum ma ia in brate incercand sa ma linisteasca dar mai rau face.

Eu:Nu e posibil sa fi fratele meu geaman.

Ii strig in fata si fug in hotel sa il caut pe Andy, am atata nevoie de el acum.

In restaurant nu l-am vazut pe nicaieri. Poate a urcat sus. Am deschis cateva usi la nimeriala, unele erau goale, altele erau 2 persoane care faceau chesti si cred ca i-am intrerupt. Am ajuns la ultima usa, trebuie sa fie aici. Am deschis usa dar mi-as fi dorit sa nu o fac in veci, instant ochi mi sau umplut de lacrimi. Andy era doar in boxeri peste Zoe si ea doar in lenjerie sarutandu-se de zor. Mi-am simtit inima spargandu-se in mii si mii de bucăti.

Eu:Andy? (Intreb cu o voce sugrumata sperand ca poate nu e el si ca il confund, desi stiam ca e imposibil )

Sau oprit si se uitau la mine. Dar Andy a inceput sa...rada cand mi-a vazut lacrimile.

Andy:I-a uiteo si pe micuta curva , dupa ce te-a f*tut Hood bine vi la mine? (Spune razand)

Eu:Esti beat!

Andy:Si ce? (Striga nervos)

Eu:De ce esti aici cu...cu curva asta? (Spun aratand spre Zoe care ne privea cu zambetul pana la urechi)

Andy:Ce ai zis? Cum i-ai zis? (Spune si mai nervos )

Eu:Curva!

Pronunț tare si raspicat dar de abea apuc da termin cuvântul de rostit ca palma grea a lui Andy face contact cu obrazul meu aruncandu-ma pe jos.

Andy:Tu esti singura curva de aici. Si mai esti si proasta pe deasupra. Ai crezut ca te iubesc (spune razand in batjocura ) Eu nu te iubesc, nu te-am iubit si nu te voi iubi niciodata. Am vrut sa te ademenesc in patul meu dar nu am reusit asa ca Papa.

A spus toate aceste cuvinte cu o ură intensă. Oare sa fie adevarat. Cel pentru care mi-as fi dat viata sa se fi jucat cu mine?! M-am ridicat de jos si am fugit afara, afara din camera, afara din hotel ,afara din viata lui Andy.

Dupa 3 ore

Ma plimb pe strazile pusti ale Londrei. Sincer nici nu stiu unde sunt dar nu imi pasa. In momentul asta vreau sa mor.

Azi a fost cea mai urata zi din viata mea. Am aflat ca părinți mei morți, nu sunt defapt morti, am aflat ca am un frate geaman pe care il credeam cel mai bun prieten si am aflat ca...pentru cel ce l-am iubit din toata inima mea, si cel pentru care mi-as fi dat viata am fost un simplu joc. O carpa pe care a folosit-o apoi a aruncat-o undeva pe jos. In momentul asta vreau sa plec, sa plec undeva departe unde sa nu ma gaseasca nimeni, sa fiu singura. Doar eu si cu mine departe de suferintă, departe de Andy, de Calum de parinti mei, departe de tot.

In urmatoarea secunda langa mine a aparut o masina neagra din care au iesit doua gorile. Am incercat sa fug dar m-au prins de la spate si mi-au pus un fel de carpa la gura si la nas cu un gaz urat mirositor. Am inceput sa ma zbat dar...incet incet somnul ma lua, pleoapele imi erau grele si am cazut pe jos, ei profitânde ocazie mi-au legat mainile si picioarele si cu ultima secunda in care am fost constientă am vazut cum m-au bagat in masina si de acolo negru.

...

Sper ca ca placut.
Va urma...

Inima De GheataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum