Capitolul 6

3.5K 170 12
                                    

Black P.O.V.

Ce dracu mai are si asta? Cum adica daca imi pasa de ea sau e doar o alta jucarie?

Eu nu ma tin de o fata daca e doar o alta jucarie, pentru ca alea sunt cu*ve si vin ele singure la mine cu speranta ca poate reusesc sa ma schimbe sau sa ma îndrăgostesc de ele, daca ma voi îndrăgosti vreo data sigur nu va fi de cu*va.

Eu:Cum ma joc cu ea? Ce dracu ai frate?

Matt:Tu sti ca e dezamagita de tine?

Eu:Cum? De ce?

Matt:Te dai la ea si dupa apari cu aia, ti se pare normal?

Eu:Nu am vrut sa fac asta! (Spun nervos pentru ca am actionat ca un fraier )

Matt:Atunci ce pisica mea verde ai vrut sa faci?

Eu:Pisica verde? (Spun confuz )

Matt:La Emily am auzit-o ,e ciudata vorba dar te prinde, lasa asta, raspunde!

Eu:Am vrut sa o fac geloasă.

Matt:Tu, in ritmul asta o sa îți anihilezi singur sansele cu ea, nu mai ai nevoie de Luke, o faci singur! (Spune nervos si pleaca)

Fratee, dar prost am mai gandit-o pe asta.

Emily P.O.V.

De ce trebuie sa fie asa de greu?!

Stau pe banca in curtea liceului, care e foarte pustie pentru ca toți sunt sala de mese.

Luke:Heyy

Ma scoate Luke din bula de gânduri in care m-am afundat.

Eu:Hei (Spun mai mult soptit)

Luke:Ce sa intamplat?

Eu:Nimic!

Luke:Ba sa intamplat ceva, spune-mi. Poti avea incredere in mine.

Eu:Cred ca am cunoscut-o pe vedeta scoli voastre.

Luke:Ouu, pe Andy l-ai intalnit ieri.

Eu:Nu despre el vorbeam! Si ce ai cu el? Chiar e de treabă.

Luke:Off, nu-mi spune ca o sa cazi si tu in plasa lui ca si Zoe.

Eu:Cine-i Zoe?

Luke:Nu conteaza!

Face o pauza si dupa cotinua...

Luke:Despre cine vorbeai daca nu de Andy?

Eu:De regina scoli! Sau mai bine zis de regina cu*ve.lor.

Luke:Aaa, de Evelin vorbeai.

Eu:Aha.

Luke:Ce ti-a spus?

Eu:Sa stau departe de iubitul ei!

Luke:Pff. Ea nu a avut niciodata un iubit. A avut doar aventuri de o noapte. (Spune razand)

Eu:Pai atunci...Andy e noua ei aventura de o noapte.

Luke:Poate invers. Andy e un fel de play.er aici. Nu a iubita niciodată, el doar le f*tea si le lasa.

Si, am fost salvata de clopotel dintr-o situatie jenanta. Mie imi place de un play.er.

Emily P.O.V.

Dring Dring

Sii....clopoțelul ne anunta ca , calvarul pe ziua de azi sa terminat si putem merge acasa.

Imi adun lucrurile si ma indrept spre iesirea scoli. Se pare ca norocul chiar nu vrea sa tie cu mine pentru ca afara e o furtună torentiala.

Ies pe usa si ma uit in stanga si in dreapta, observand ca sunt singura...toti au plecat.

Neavand alta solutie sau o umbrela pornesc spre casa pe jos. Cred ca fraierul de Will a uitat de mine.

Mergand spre casa, o i-au pe o straduta, ca o poteca prin padure. Care cred eu e o scurtătură.

Dupa 4 ore.

Will P.O.V.

Eu:Mama, o vom gasi!

Jane:Tu nu intelegi ca nu stie orasul?! Daca sa pierdut? Daca sa intalnit cu cineva dubios? Cum dracu ai putut sa uiti de verisoara ta?

Eu:Imi pare rau, bine?! Nu am vrut. Dar era cu Jess si pur si simplu am uitat.

Jane:Trebuie sa o gasim.

Eu:Stiu.

Trebuie sa o gasim neaparat, l-am observat pe Black cum se tot uita dupa ea, sper doar sa nu fie el cauza disparitiei lui Em'.

Jane P.O.V.

Ce ma fac? I-am promis surori mele ca voi avea grija de fata ei cat ea e moarta. Daca va afla ca i-am pierdut fiica Mark o sa ma omoare pe mine.

Ziua Urmatoare La Scoala

Black P.O.V.

Sunt la scoala de 2 ore si nu am vazut-o pe Emy.

De ce nu a venit?! Daca a patit ceva?! Sper sa fie totul inregula.

Il vad pe varul ei. Oare ce sar putea intampla rau daca l-as intreba.

Merg spre el si spun direct...

Eu:Ce sa intamplat cu Emily? De ce nu a venit la scoala?

Will: De ce ti-as spune?

Eu:Amice... (spun razand fals) poate ai uitat cine sunt, dar stim amandoi ca te pot lua si cu urâtul. Si nu iti va placea. (Spun devenind serios)

Will:Off... (Face o pauza) Nu a venit ieri acasa dupa scoala. Credem ca a patit ceva.

Evelin:Iubiii. (Suntem intrerupti de Evelin ca sare la propriu pe mine)

Eu:Dute de aici lipitoare jegoasa ce esti.

Evelin:Dar...ieri tu ai venit la mine?

Eu; Te-am folosit.

Am mers cu Will mai incolo. Si am continuat discutia.

Eu:Cum nu a venit acasa?

Will:Simplu, ieri nu a venit acasa.

Eu:Dar nu pare genul care sa mearga in cluburi sau mai stiu eu unde.

Will:Asta-i faza. Nu-i genul. Eu si mama am început sa credem ca a fost rapita.

Sper sa va placa.
P.S. La media e Ben
Va urma...

Inima De GheataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum