Emily P.O.V.
Am ajuns în fata casei mele iar cand ma dau jos din masina il vad pe Andy nervos, venind spre noi. Mai mult spre Aiden, luandu-l de guler si izbindu-l de masina. Chiar dacă sunt 6 ani diferenta intre ei, nu ai zice. Sunt la fel de înalți si la fel de dezvoltați in materie de mușchi.
Andy:Cine p**a mea esti tu?! Si ce cauti cu iubita mea?!
Aiden:Presupun ca el e Andy, Nu? (Spune si eu aprob)
Aiden:Pustiu....vezi-ti tu de treaba ta si lasa-ma pe mine în pace. (Spune Aiden degajat)
Andy:Ba m**e, vad ca nu sti cine sunt, asa ca o sa iti mai dau o sansa sa scapi cu viata, sau daca nu.... (Spune Andy amenințător, si sincera sa fiu pe mine ma speriat, nu l-am auzit niciodata pe Andy vorbind asa, de ce e chiar asa nervos?!)
Aiden:Ca Că dacă nu ce?! ... O sa arunci cu jucăriile dupa mine?
Spune cu o melancolie falsă si râzând ceea ce la enervat si mai tare pe Andy acum fiind rosu la fata si ne mai asteptând nici o secundă ii lipseste un pumn de fata asa incepand o bătaie sângeroasă in care parcă nu este un învingător, amândoi lovind foarte tare dar nici unul nu se da batut.
Acum Andy fiind peste Aiden care era pe jos dandu-i pumni încontinuu, merg in spatele lui pierzându-l de umăr si încercând să il trag de pe el si sa se oprească toate harababură asta.
Eu:Andy...iubitule, lasa-l! Haide sa mergem in casa si sa discutam. (Spun dar nu ma baga in seama) Andy (tip, tragandu-l mai tare iar el intorcandu-se si lovindu-ma cu pumnul în maxilar astfel căzând pe jos)
Andy:Emy... (Spune dandu-si seama ce sa intamplat) Emily esti bine? Imi pare atat de rau,nu am realizat ca pe tine te lovesc....iarta-ma te rog.
Spune panicat ajutandu-ma sa ma ridic dar eu ma trag.
Andy:Iubito...(incearca sa se apropie de mine si sa ma ia in brate)
Eu:Nu ma atinge!!! Esti un monstru!!! (Strig fugind in casa si de acolo in camera mea, inchizandu-ma acolo)
Andy P.O.V.
Ce am facut?! Are dreptate, chiar sunt un monstru. Iubesc un înger caruia ii frang aripile fiind constient de asta.
Nu mai stau si merg dupa Emily, nebagandu-l in seama pe tipul care sta pe jos si se uită ca la televizor.
Intru in casa si merg direct in fata camerei lui Emily încercând usa dar evident fiind inchisa.
Eu:Emily...te rog, lasa-ma sa intru. Te rog...
Nu imi raspunde dar ii aud suspinele de dupa usa.
Eu:Emily, nu plânge. Nu are rost sa plângi pentru un bou ca mine. ... Imi pare atat de rau iubito. (Spun cu o voce spartă) Nu am vrut, chiar nu am vrut. (Spun lasandu-ma jos lângă usa) Te iubesc atat de mult Emily incat am explodat cand te- am vazut cu ala. Si eram atat de nervos incat am văzut negru in fata ochilor. Nu am vrut vreo data sa te lovesc.
Usa se deschide brusc si....
....
Gata, cum v-am promis, nu am intarziat! 😊
Sper sa va placa.
Va urma...
CITEȘTI
Inima De Gheata
Teen Fiction#1 Fictiune adolescenți 28.11.2016 Andy- a.k.a. Black, nu a stiut niciodata ce inseamna dragostea adevarata, pentru el fetele sunt niste carpe. Emily-fata a care-i viata sa schimbat din cauza unui accident nefericit in care părinți ei..."au murit"...