Capitolul 16

2.4K 143 16
                                    

Emily P.O.V.

Mergeam incontinu fara sa am o destinatie anume. Defapt il lasam pe Pufi sa ma duca unde or' vrea.

Intr-un sfarsit ajungem intr-un parc parasit cam pe la marginea orasului.

Ehh...ce am de pierdut.

Am intrat in parc si m-am dus tinta la leagane. I-am dat drumul la Pufi din lesa lasandu-l sa fuga in voie unde vrea.

Dupa minute bune de stat acolo si cu o gramada de ganduri negative.

?!: Esti bine?

Aud o voce langa mine, si tresar speriata. Era un baiat din gasca lui Andy...

Eu:Si tu esti?

Nick:Nick.

Eu:Emily (Spun si dau mana cu el)

Nick:Stiam!

Mda...ce mai iubita am fost si eu... nu stiu nimic despre Andy. Nu ii stiu poveste, nu ii stiu prieteni inafara de Matt. La ce ma asteptam sa tina o vesnicie si totul sa fie frumos? ! Mda...vezi sa nu.

Eu:Sunt ok...

Nick:De ce minți? Se vede pe fata ta ca nu esti bine. Poti sa imi spui te voi asculta.

Eu:Ma deranjează ca nu a avut incredere in mine incat sa imi zica adevarul. Ce credea? Credea ca ma voi duce fugind la politie sau nu mai stiu ce? Nu as face asa ceva pentru ca il iubesc. Dar...mna, vad ca eu am fost doar o jucărie pentru el.

Nick:Em'... (Vrea sa spuna ceva dar il intrerup)

Eu:Nu am nevoie de mila ta Nick. Nu am nevoie de mila nimănui.

Spun si nu mai astept un raspuns ca ma ridic de pe leagan il iau pe Pufi si ma intorc acasa.

Nick P.O.V.

Si toti spun ca eu sunt mai prostovan. Andy a avut sansa sa fie cu o fata care chiar il iubeste si nu lar lasa pentru nimic in lume. Dar a dat cu piciorul la tot mintind.

Imi scot telefonul din buzunar si il sun.

Convorbire telefonică

Black: Ai gasit-o?

Eu:Da...

Black:E bine? Era speriata? Ce a spus?

Eu:Black...hai in parcul parasit si iti voi povesti tot.

Black: Bine, in 5 minute  sunt acolo.

Sfarsitul convorbiri telefonice

Sper ca Black sa priceapa ca Em' il iubeste si sa nu fie un tampit, sa mearga sa isi ceara scuze.

Black:Si ce sa intamplat?

Nick:Ce crezi ca a spus mai exact Em'? (Il intreb nonsalant)

Black:Nu stiu, poate ca sunt un nenorocit si nu vrea sa ma mai vada.

Eu:Esti un prost.

Black:De ce?

Eu:Nu a spus nimic din ce ai spus tu Black. A spus ca...ca e dezamăgită ca nu ai avut intredere in ea. Ca ce ai crezut ca va fugi repede la politie sau ce? A spus ca e dezamagita ca baiatul pe care iubeste o considera o jucarie.

Andy P.O.V.

De ce se intampla asta?! Trebuie sa o gasesc pe Emy, ea nu a fost doar o jucarie pentru mine. O iubesc...

Am ajuns in fata casei lui Emy si am batut la usa, si mi-a deschis Will care dupa fata lui era nervos si dezamagit.

Eu:Will...eu... (ma intrerupe)

Will:Ai spus ca nu e doar o jucarie pentru tine...

Eu:Dar...nu...(ma intrerupe)

Will:Acum de ce ai mai venit?! Sa vezi daca chiar sufera?

Eu:Will...nu... (ma intrerupe, jur ca daca mai face asta odata il bat)

Will:Sa vezi ca sa incuiat in camera ei si nu vorbeste cu nimeni? Asta vrei?

Eu;Lasa-ma sa o vad! Vreau sa ii explic...

Will:Ce sa ii explici? Cat de mult te-ai distrat pe seama ei?

Eu:Nu...cat de mult o iubesc si cat de prost am putut fi ca nu i-am zis adevărul de la inceput.

Will: ( Sta un minut pe ganduri) Ai o sansa sa ii explici...nu o irosi.

Am ajuns la usa lui Emy iar dinauntru se auzeau suspine.

Eu:Emy....iubito...deschide te rog...

Emy:...

...

Gata si capitolul acesta.
Sper sa va placa.
Va urma...

Inima De GheataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum