Capitolul 36

895 54 26
                                    

Calum P.O.V.

Eu:Trebuie sa plec băieți nu stiu ce e cu Emy, poate si a amintit de mine. (Spun fericit uitandu-ma la Andy si la Matt)

Andy:Du-te frate, ai grija de fata mea. (Spune zâmbind dar totusi serios)

Eu:Bine frate. (Spun râzând si plec)

Merg entuziasmat spre parcul de lângă liceu iar pe o  bancă o vad pe Em' stand cu spatele, ma apropi si zâmbetul pur si simplu mi se năruie cand o aud suspinand, semn ca plânge.

Emily P.O.V.

Calum:Em'...

Imi sterg lacrimile si ma întorc spre el.

Eu:Cum adică esti fratele meu? Nu se poate? Calum....nu se poate! (Mai tare încerc să ma conving pe mine decat pe el)

Calum:Ba se poate Em', suntem gemeni. Cand ne-am nascut, părinți nostri au decis pe mine sa ma includă in mafie sa cresc in mafie, printre arme, printre mafioti ca sa ma obisnuiesc pe cand o sa conduc mafia,  iar pe tine au vrut să te tina departe de mafie de Tot, au vrut să fi normala, au vrut să iti spuna doar cand faci 18 ani. Si atunci ti-am si spus.

Atunci încercând să rumeg situația absolut toate amintirile ma lovesc ca un pumn. Andy, Zoe, palma primită de la Andy, Luke, răpirea,părinți mei care traiesc, absolut tot.

Nu stiu ce sa mai fac, ce sa mai cred, in cine  mai am incredere.

Ma mai uit o data la Calum si nu mai stau pe ganduri si fug de acolo. Il aud pe Calum strigandu-ma dar nu il bag in seama, pur si simplu fug. Unde? Nu stiu, Unde ma duc picioarele. Ochi mei fiind plini de lacrimi iar eu ne mai fiind in stare sa le tin in frâu pur si simplu le las sa curga. Poate asa o sa mi se elibereze si sufletul.

Fug încercând să trec strada dar atunci vad o masina indreptandu-se spre mine iar eu m-am facut stana de piatra, pur si simplu nu ma puteam misca.

Masina se opreste ca cativa centrimeti de mine fiind cat pe ca sa ma lovească. Iar din masina iese un băiat poate putin mai mare ca mine, venind spre mine nervos.

Băiatul:Mă fetița,  tu esti nebuna?! A fost cat le ce sa te lovesc, puteai sa mori!!

Eu:Poate era mai bine.

Spun si vreau sa fug din nou dar ma prinde de brat si ma trage inapoi.

...

Gata si capitolul 36.
Sper sa va placă. 😊
Va urma

Inima De GheataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum