Emily P.O.V
O noapte petrecuta in padure, pe ploaie ratacita si habar nu am cum sa ajung a acasa. Asta cu siguranta nu e cea mai buna zi a mea.
Este in jur de 5-6 dimineata, si stiu asta pentru ca a inceput sa rasara soarele. Ma intreb oare a observat cineva ca lipsesc?
Se aud frunzele scartaind sub picioarele cuiva in spatele meu.
Batranul:Copila, ce faci aici la ora asta?
Ma intorc panicata si dau de un padurar, cred, foarte batran.
Eu: Aaa...eu....eu m-am ratacit.
Batranul: Vino...te voi conduce pana la iesirea din padure.
Eu:N...u...nu e nevoie. Multumesc .
Batranul:Haide, insist.
Mi se pare ceva suspect la omul asta. Vrea sa para dragut dar pana si fata lui de puscarias il da de gol.
L-am urmat pana la o căsuța care parea a fi in mijlocul păduri.
Eu; Ce facem aici domnule?
Batranul:Asta va fi casa ta de acum tarfulit-o.
Si atunci ma loveste cu pumnul in fata si ma târăște pana la cabana, aruncandu-ma pe podea si inchizandu-ma înăuntru.
Eu: Nuuu, lasa-ma sa ies, ajutorrr. (Strig disperata batand cu mainile in usa)
Dar ma opresc imediat ce in spatele meu se aude un marait puternic.
Ma intorc speriata si in spatele meu era caine foooarte mare, care era plin de sange.
Vreau sa ma apropi de el dar incepe sa latre si sa maraie.
Eu:Linisteste-te! Nu iti voi face rău, vreau sa te ajut.
Ma apropi pana ajung in fata lui si observ ca are labuta ranita, arata ca o taietura de cutit.
Ochi mi se umple de furie, nu suport ca un animal sa fie lovit.
Ma pun jos langa el si incep sa il mangai pe cap.
Eu:Asta o sa te ajute.
Spun si rup o bucata din hanoracul ce il purtam si ii bandajez labuta.
Dupa ce termin incep sa il mangai din nou.
Eu:Stai linistit, totul va fi bine. Vom iesi de aici.
Black P.O.V.
O caut de cateva ore bune, am cautat in tot orasul.
Unde esti Emy?! Unde esti?!?
Singurul loc unde nu am cautat este padurea din capatul orasului. In pădurea aia e un padurar batran cei drept cam ticnit.
Si sunt sigur ca ii acolo. Si...intr-un fel chiar vreau sa fie acolo. Pentru ca daca nu e, atunci e mana lui Hood si...atunci chiar cred ca viata ei e in pericol.
Iar....daca bosorogul ala ia facut vre'un rau o sa-l omor.
Sper sa va placa.
P.S. La media e Nick.Va urma...
CITEȘTI
Inima De Gheata
Teen Fiction#1 Fictiune adolescenți 28.11.2016 Andy- a.k.a. Black, nu a stiut niciodata ce inseamna dragostea adevarata, pentru el fetele sunt niste carpe. Emily-fata a care-i viata sa schimbat din cauza unui accident nefericit in care părinți ei..."au murit"...