Matt:Emily a zis să o lasi in pace, sa stai departe de ea. Poate asa ar trebui sa faci.
Eu:Nu o pot lasa in pace Matt. O iubesc...nu vreau sa plece.
Ben:Cred ca Matt are dreptate. O vei uita.
Eu:Poate aveti dreptate.
Nick:Eu cred ca sunteti mai prosti ca o gaina de credeti ca ar trebui sa o lase in pace. Emily il iubeste pe idiotul asta, cu toate defectele lui.
Matt:Ai tu o idee mai buna? (Spune in batjocura)
Nick:Da, chiar am.
Ben:Hai sa auzim ideea ta geniala. (Spune si el in bataie de joc)
Nick:Canta-i melodia pe care ai compus-o de cand va-ti despartit. Lacrimile curg.
Eu:Tu de unde p*la mea sti?!
Nick:Sa zicem ca cautam ceva in camera ta si am dat de caietul in care compui. Si ultima era facuta chiar in ziua acea.
Eu:Chiar crezi ca ar merge?
Nick:Garantat.
Eu:Si care ii planul.
Nick:Organizam o petrecere care intre noi fie vorba vom fi doar noi 5 si cand eu o voi aduce pe Emily tu atunci vei incepe sa canti.
Eu:Si cum ai degand sa o aduci ce Emily?
Nick:Am metodele mele.
Eu:Hai sa incercam.
Pe seara
Emily P.O.V.
Off...Nick. Ce vrei de la mine fix acum la ora asta?!
Am ajuns in fata casei. Poate va intrebati de ce nu imi fac griji ca m-as putea intalni cu Andy. Nick mi-a spus ca nu e acasa. Am intrat in casa fara sa mai bat.
Eu:Nick...unde esti?
Era un intuneric in camera care iti provoca fiori pe sirea spinari.
Dintr-o data luminile se aprind si in mijlocul camerei era Andy cu o chitara.
Eu am plecat.
Dau sa plec dar la usa era Ben care nu ma lasa sa trec.
Eu:Ce vrei?
Andy:Vreau sa ma asculti. Te rog.
Emily P.O.V.
Eu;De ce ingreunezi situația. Si asa ca de abea mai rezist. Ce vrei?! Sa imi dai lovitura de gratie si sa ma prăbușesc?!? (Spun rastita la el desi lacrimile faceau deja rauri pe obraji mei)
Vine langa mine si pot sa jur ca are lacrimi in ochi. Ce actor bun e.
Andy:Nu...Emily...eu...te iu...(Il intrerup)
Eu:Nici sa nu indraznesti sa continui. Tu acum ma faci tarfa acum imi spui ca ma iubesti, ce dracu ai?
Andy:Da-mi 10 minute sa iti explic. Te rog...
Eu: Fie.
Andy:Baieti porniti muzica.
Spune si incepe sa se auda un negativ si Andy incepe sa cante. (Dati drumul acum cântecului)
Ascult cu atentie fiecare vers si tot mai multe lacrimi mi se scurg pe obraji. Dupa ce melodia se termina Andy vine in fata mea.
Andy:Iubito....de cand ne-am certat nu mai sunt eu. Tu faci parte din mine acum. Tu esti in inima mea. Eu sunt....nici nu am cuvinte cum sa ma descriu, un nesimțit un egoist si asa mai departe dar cand sunt cu tine totul se schimba. Te iubesc Emily. Te iubesc mai mult decat orice. Nu sunt eu fara tine. Fara tine sunt incomplet. Nu am mai iubit de mult timp si acum o lună ai aparut tu in viata mea si totul sa schimbat. Te iubesc si nu mi-e rusine cu asta ba chiar ma mandresc. Te rog nu ma lasa singur... (Spune cu o voce stinsă si niste lacrimi isi fac aparitia si pe obraji ei)
Eu:Si eu te iubesc Andy....dar...
Andy:Dar? (Spune cu teama in glas)
Eu:Nu mai resist, nu sunt facuta din piatra. Vreau sa ramanem doar prieteni.
...
Si...gata si capitolul 24.
Sper ca va placut.
Va urma...
CITEȘTI
Inima De Gheata
Teen Fiction#1 Fictiune adolescenți 28.11.2016 Andy- a.k.a. Black, nu a stiut niciodata ce inseamna dragostea adevarata, pentru el fetele sunt niste carpe. Emily-fata a care-i viata sa schimbat din cauza unui accident nefericit in care părinți ei..."au murit"...