Capitolul 13

2.3K 140 5
                                    

Emily P.O.V.

Am sarit?! Eu chiar am sarit! Dar se pare ca nu a fost cea mai buna decizie pentru ca apa incepe sa ma traga la fundul lacului. Dau din maini si din picioare incercand sa raman la suprafata dar in zadar, apa ma inchitit si ma duc la fund.

Oare Andy e bine? Daca va pati ceva?! Daca se ineaca?! Si eu sunt de vina, in loc sa merg dupa ajutor sau sa sun pe cineva eu am intrat in apa desi nici nu stiu sa inot. Imi pare rau Andy, imi pare rau.

Nu mai am aer si imi pierd constiinta.

Andy P.O.V.

O vad pe Emy cum se scufunda asa ca eu ies afara. Nu a mai iesit de vreo 2 minute, sunt sigur ca si-a dat seama ca o pacalesc si vrea sa ma pacaleasca ea acum, dar nu ii merge.

Eu:Emy...haide iesi afara. Stiu ca vrei sa ma pacalesti.

A mai trecut un minut si tot nu a ieșit.

Nici un om normal nu poate sa isi tina respiratia atat. Daca nu ma pacalea.

Eu:Emy! Emy unde esti???

Ma scufund in încercarea de a o gasi. Am stat pana nu am mai putut sub apa.

Ma scufund din nou de data asta mai afund si o vad pe fundul apei inconstienta.

Inot spre ea cat de repede pot si o prind de talie si o scot afara.

Eu:Emy... Emy trezestete.

Nimic.

O scot afara din lac si o duc in casa din copac. O asez pe canapea.

Nu respira!! DE CE NU RESPIRA?!

Eu:Emy...trezeste-te. Nu muri! Ce ma fac eu fara tine? Fara zambetul tau? Trezeste-te te rog.

Oare cum faceau aia in filme cand cineva se ineca? Respiratie gura-la-gura parca.

Sper sa mearga...

O fac si dupa Emy incepe sa tuseasca si isi deschide ochi.

Emy:Andy...Andy esti bine! Am crezut ca te-am pierdut.

Spune si ma imbratiseaza strans.

Ea era pe cale sa moara si isi face griji pentru mine?!

Emily P.O.V.

Tot ce conteaza in momentul asta e ca Andy e bine si nu a patit nimic. Restul nu conteaza.

Andy :Emy...nu intelegi...din cauza mea sa intamplat asta. Eu te-am pacalit ca ma inec in incercarea de a te face sa intri in apa. Puteai muri din cauza mea. (Spune si isi lasa privirea in jos)

Eu:Nu conteaza acum...tot ce conteaza e ca niciunul din noi nu a patit nimic. (Spun dar deabea apuc sa termin ca Andy ma sărută )

Andy:Esti cea mai tare.

Din nou cred ca sunt rosie ca minunea. Si imi las capul in jos.

Andy:Esti frumoasă cand rosesti. (Spune si pe pupa pe obraz)

Eu:Unde suntem?

Andy:In casa din copac.

Eu:Wow. E super aici.

Andy:Stiu si scuze pentru praf n-am mai intrat inauntru de foarte mult timp.

Eu:De ce?

Andy:Eu veneam aici cu parinti mei. Si...de cand ei...nu mai sunt, mi-a fost greu sa vin aici. Orice imi amintea de ei.

Eu:E in regula. Nu voi intreba nimic. Tot ce ai de spus o sa imi spui cand vei fi pregatit. (Spun si il imbratisez)

Dupa 2 ore

Eu:Cred ca ar trebui sa plecam , sa intunecat deja.

Andy:Ai dreptate.

Am iesit din casa si am mers pe poteca spre masina.

Mrrrrr

Eu:Andy...cea fost aia?! (Intreb speriată )

Andy:Probabil un lup. (Spune relaxat)

Eu:Un lup?!! Sunt lupi aici?!

Andy:Nu-mi zice ca tie frica?! ( Spune amuzat)

Eu:Cee? Nu mie frica!

Mrrr

Merg mai aproape de Andy si il prind de mana pana iesim din padure.

Ne-am urcat in masina si am ajuns acasa.

Eu:Mersi ca mai adus. Ziua de azi a fost super.

Andy:Cu placere.

Eu:Noapte buna Andy.

Andy:Noapte buna iubito. (Spune si ne sarutam dupa intru un casa tiptil ca sa nu ii trezesc pe Jane si Will dar de unde...erau amandoi trezi si ma asteptau in sufragerie....

Will:...

...

Sper ca va placut. :*
Va urma...

Inima De GheataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum