Capitolul 20

2.4K 136 2
                                    

Emily P.O.V.

Ma ridic din pat si merg spre bucatarie in cautarea lui Andy.

Cand intru in bucatarie il vad pe Andy in fata cuptorului gatind.

Andy:Neata iubito. (Spune si ma saruta scurt inmanandu-mi o cana cu cafea)

Eu:Neata. Te-ai trezit de mult?

Andy:Cam de 2 ore.

Eu:Trebuia sa ma trezesti si pe mine.

Andy:Nu ma lasat sufletul, dormeai atat de frumos. (Spune facandu-mi cu ochiul)

Eu:Ce pregatesti bun?

Andy:Paste.

Eu:Yamii.

A pus intr-o farfurie si am inceput sa mancam. Pana am ajuns in postura sa apucam amandoi de o pasta din aia si am facut ca doamna si bagabondul. (Mi-a venit ideea asta pe moment, e cam ciudata stiu dar mi sa parut si interesanta )

Eu:A fost dragut, zici ca suntem intr-un film pentru adolescente.

Andy:Chiar ca.

Continuam sa mancam si dupa spal vasele.

Eu:Astazi ne intoarcem nu?

Andy:Da. Vom porni in 3-4 ore.

Eu:Pana atunci vrei sa ne uitam la un film? (Intreb entuziasmata )

Andy:Sigur, la ce film ai vrea sa ne uitam?

Eu;Nu conteaza ,alege tu.

Andy:Bine.

Eu am facut un vas mare cu pop-corn si cand spun mare nu glumesc.

M-am dus in camera cu semineul unde Andy ma astepta sa porneasca filmul.

Filmul pe care la ales Andy ma uimit total.

A pus Titanic, am urmarit filmul pana la final, la final imi dadeau putin lacrimile dar nu le-am dat drumul, nu vroiam sa par slaba.

Andy:Cred ca ar trebui sa pornim.

Eu:Da, asa cred si eu.

Andy am inapoiat cheile cuplului de batranei si am pornit spre casa.

Andy P.O.V.

Am ramas peste noapte la Emily si cum era foarte tarziu când am ajuns, a insistat sa raman.

Off...alarma asta idioata nu mai tace odată!!!

Ma ridic si o opresc. Emy inca doarme, chiar ma mir cum nu a deranjato deloc alarma.

Eu:Iubito...trezeste-te trebuie sa mergem la scoala.

Emy:Mnu vreau.

Spune si isi pune perna pe fata. I-o iau jos si o sarut.

Emy:Frumos mod de a spune buna dimineata. (Spune zambind si asezandu-se pe marginea patului)

Ne-am facut rutină de dimineata si am cobarat jos la micul dejun.

Emy:Pufii...hai la masa baiete.

Si atunci vezi dita-mai cainele fugind pe scări si sarind pe Emy daramand-o si lingandu-o pe fata.

Emy:Si mie mi-a fost dor de tine baiete.

Am mancat impreuna cu Will si Jane care apropo face niste clatite jos palaria si dupa am mers la scoala.

Cand am ajuns la scoala am intrat in ea tinandu-ne de mana si in jur a se auzeau numai barfe care imi jicneau ingerasul iar asta ma face sa ma incordez si sa imi strang pumni. "Sigur e o curva acum" , "A mai ramas cu el dupa tot ce sa intamplat, ce disperata" sau "Poate a mintito din nou, tot nu stie adevarul".

Ne-am oprit langa dulapul ei si i-am pus mana pe obraz mangaindo usor.

Eu:Iubito, imi pare rau. Din cauza mea toti te jignesc. (Spun lasand privirea in jos stiind ca e supărată )

Imi pune mana pe obraz si imi ridica privirea.

Emy:Lasa-i sa vorbeasca! Cui ii pasa de ei?! Noi stim adevarul si asta e tot ce conteaza. (Spune si ma imbratiseaza)

Fata asta continuă sa ma surprinda placut.

Suntem intrerupti de Matt, Ben si Nick care par foarte agitati.

Matt: Black...

...

Sper sa va placa. :*
Va urma...

Inima De GheataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum