Andy P.O.V.
Cine dracu ii ala?? Ce caută cu Emily?? De ce ea sa urcat in masina lui?
Matt:Ce ai frate? ai o fata de zici ca ai vazut o fantoma.
Eu:Sa urcat in masina lui Matt, cine e ala ? E cumva iubitul ei?
Matt:De ce te intereseaza asa de tare?
Eu:....
Matt:Nu-mi spune ca o placi!
Eu:Matt, eu chiar nu stiu...e draguta, tupeista, curajoasă...e diferită.
Matt:Black, sti ce sa intamplat data trecuta cand te-ai îndrăgostit de o fata...sti ce sa intamplat cu Zoe...
Eu:Matt, sa nu mai pronunti numele mincinoasei alea vre odata. E o tradatoare si tu sti cel mai bine asta.
Matt:Stiu Black. Dar trebuie sa iei in considerare ca si Emily e la fel ca Zoe. Ai vazut ca deja sa imprietenit cu Luke. Cat crezi ca va mai dura.
Eu:Emily nu e ca Zoe, vad asta in privirea ei. In ochi lui Zoe vedeam doar egoism. In ochii lui Emily vad tristete si ura, si stiu ca ceva i sa intamplat de e asa.
Matt:Black, esti pregatit sa risti?
Eu:Da Matt. Sunt!
Matt:Atunci eu voi fi alaturi de tine ca intotdeauna. Doar suntem cei mai buni prieteni.
Eu:Mersi frate.
Eu:Poti sa ii faci rost de numarul de telefon?
Matt:Sigur, da-mi la dispozitie 5 minute.
Spune si imi face cu ochiul sa se de-a mare ca ce mare geniu in informatica ii el. Deja toti stim asta dar tot ii place sa se de-a mare.
Dupa 3 minute
Matt:Gata, asta e numarul ei.
Si imi intinde o hartie cu cateva cifre pe ea.
Eu:Mersi frate.
Convesatie
Eu:"Cine era cel din parcare? Nu-mi spune ca era iubitul tau ca il rup in bucati."
Emily: "Cine esti tu, si de ce ti-ar pasa tie cu cine umblu eu?
Eu: Sunt Andy , si nu conteaza de unde am numarul, acum zi cine-i ala!!!
Au trecut 10 minute de cand nu mi-a mai răspuns la mesaj, daca fraierul de Luke ia bagat aiureli in cap!
Sunt intrerupt din sirul meu de ganduri de telefon.
Eu: A fost verisorul meu!
Verisorul ei? Asta inseamna ca nu are iubit. Asa inseamna ca mai am o sansa.
Pe usa da busna Ben cu o fata nervosa.
Ben:Black, vino repede. Mafia Cobra ne-au atacat sediul.
CITEȘTI
Inima De Gheata
Teen Fiction#1 Fictiune adolescenți 28.11.2016 Andy- a.k.a. Black, nu a stiut niciodata ce inseamna dragostea adevarata, pentru el fetele sunt niste carpe. Emily-fata a care-i viata sa schimbat din cauza unui accident nefericit in care părinți ei..."au murit"...