Capitolul 32

1.9K 110 6
                                    

Andy P.O.V

Suntem in fata casei tintei asteptand momentul oportun pentru a ataca.

Trece prima grupa de paznici si exact peste 5 minte va trece urmatoarea.

Avem 5 minute la dispozitie ca sa sarim un gard de 3 metri si sa intram in casa pe usa din spate.

Ii fac semn lui Ben ca sa porneasca cu prima grupa care merge dupa copii tintei. Face exact cum i-am spus sărind gardul si intrand in casa in liniste pentru a nu atrage atentia.

Dupa ce trece a doua grupa de pasnici sar eu cu grupa mea mergand direct la etajul 1 unde se afla tinta asteptand sa treaca si Matt cu grupa lui.

Ben:Copii sunt capturati! (Il aud pe Ben prin casca)

Intram inauntru unde tinta este la masa cu un asociat de-al sau.

Eu:Salut George, ti-a fost dor de mine?! (Spun zambind draceste)

George:Black... (Spune printre dinti) Ce vrei?!

Eu:Pai uite...mi-a fost dor de tine si am zis sa vin sa te vad....si sa ma razbun!

Matt:Sotia tintei capturata. (Il aud pe Matt prin casca)

George:Sa te ia dracu Black!

Cu astea spuse iau pistolul de la spate si ii impusc asociatul si pe el in picior ca sa nu poata sa fuga.

Eu:Luati drogurile si tot ce este de valoare prin casa. (Le transmit lui Matt si lui Ben prin casca)

Dupa ce baieti au luat tot ce e de valoare din casa am plecat inapoi la sediu unde am inceput sa il torturam pe George sa obtinem niste raspunsuri dar cum asta nu a mers i-am omorat sotia dar nimic. Vazand ca il doare la cot de familia lui m-am enervat mai tare si l-am impuscat in cap.

Copii lui o fata de 9 ani si un baiat de 7 ani plangeau si nu stiau ce se intampla.

Eu:Nu sunt un pericol pentru noi. Du-i la orfelinat Matt.

Matt:Dar...

Eu:Am zis sa ii duci la orfelinat! (Strig la el oferindu-i o privire ce il baga in sperieti)

Si astea fiind spuse m-am urcat in masina si am mers spre padurea in care se afla lacul pe care i l-am aratat lui Emy petrecandu-mi restul nopti in casa din copac.

Dimineata

Ma pregatesc sa plec si observ ca mi sa inchis telefonul.

Il deschid si observ 11 apeluri pierdute de la Calum asa ca decid sa il sun inapoi.

Convorbire telefonica

Calum:Sa-ti bagi telefonul undeva!!Vino repede la spital Em' sa trezit!

Am rămas stana de piatra.

Calum: Andy?! Andy! Mai esti omule?!

Eu:Dada, vin acum!!

Dau dracu transportul pe care il am de facut acum si nu mai imi pasa nici cat negru sub unghie de viata. Dacă Emy e bine totul se va schimba. In Bine, totul va fi bine.

Alerg pana la masina si conduc cu o viteza aproape imposibilă până la spital. Intru si merg glonț la Emy dar pe cand sa intru in salonul ei ma prinde Calum de brat.

Calum: Andy...trebuie să iti spun ceva...

Eu:Imi spui dupa. Acum vreau sa o vad pe Emy.

Calum:E important...(Il întrerup)

Eu:Calum...poate astepta!

Nu mai astept un răspuns si intru in salon unde o vad pe Emy in pat uitandu-se confuză in jur. Atunci pur si simplu nu m-am mai putut controla si efectiv am sarit lângă ea si am sărutat-o. Atunci nu mi-am mai putut stăpâni lacrimile asa ca pur si simplu le-am dat drumul.

Eu:Nici nu sti ce dor mi-a fost de tine! A fost atât de greu erai lângă mine fizic dar nu cu adevarat. Să nu mă mai lasi singur, Bine?!

Emy:Dar tu cine esti?! Si cu ce drept ma saruti?!

Eu:Emy?! Emy sunt eu, Andy, nu iti mai amintesti de mine? (Spun trist)

Emy:Nu, eu nu te cunosc.

Eu:Merg sa vorbesc cu doctorul si vorbim dupa, Bine?

Emy: Ok

Ies din salon si dau nas in nas cu Calum.

Calum:Nu mai bine ma asculta înainte să intri sa iti zic ca nu isi aminteste nimic de la asa zisul accident al părinților nostri. Absolut nimic nu mai stie de atunci.

Eu:O sa isi revina? O sa isi mai amintească de mine vreodată? De noi? (Spun cu lacrimi in ochii)

....
Sper ca va placut.
Va urma...

Inima De GheataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum