Spać nie mogłam. Musiałam na to wszystko patrzeć. Leżałam do niego tyłem, a i tak czułam się niekomfortowo. Widziałam jego... FUJ. Wzdrygnęłam się. Słyszałam, jak się przeciąga. Czyli się obudził.
-No no. Rachel czemu jestem nagi?
-Bo się rozebrałeś.. Przede mną.. Jesteś idiotą.
Zaśmiał się.
-Podobało ci się, co nie?
-Nie. To było ohydne.
-Mhm. Jasne.
-Mówię prawdę.
-Odwrócisz się?
-Nie. Jesteś nagi.
-Ty też zaraz możesz być.
-Spierdalaj.
-Uuuu.. Miałaś być miła.
-A ty miałeś nie mówić takich rzeczy.
-Zawsze ta sama odpowiedź. To zaczyna być nudne.
-To masz problem.
-Idź do kibla i sprawdź, czy ci się okres nie zaczął, co?
-Dupek. –Przykryłam się kołdrą aż po obojczyki. Westchnął i wstał. Zakryłam oczy dłońmi.
-Dziewczyno.. Ile ty masz lat?
-18 i co to zmienia?
-To, że zazwyczaj dziewczyny w tym wieku nie są dziewicami i same rzucają się do spodni, a ty zakrywasz oczy, żeby nie zobaczyć mnie nago? Rachel.. To chore.
-Trudno. Jak masz z tym jakiś problem.. A w sumie nie obchodzi mnie to.
Patrzył na mnie, jakby nie wierząc.
-Okay. –Stwierdził po chwili, wzruszając ramionami.
-Ubierz się!
Znowu wzruszył ramionami, ale ruszył powoli do szafy. Założył bieliznę, a potem krótkie spodenki. A koszulka? Halo!? Ale nie po co ubierać koszulkę!? Usiadł znowu na łóżku i włączył telewizor. Spokojnie. Jeszcze tylko parę dni Rachel. Odwróciłam się przodem do niego i podziwiałam jego mięśnie.
-Co?
-Co co?
-Patrzysz się na mnie.
-Chciałbyś.
-Nooo..
Uniosłam brwi.
-Chciałbyś?
-No pewnie.
-Cze..?
-Lubię być rozbierany wzrokiem.
-Nie rozbieram cię wzrokiem!
-Nie kłam!
-Nie kłamię!
-Kłamiesz!
-Dzieciak!
-Kłamczucha!
-Głupek!
-Kujonka!
-Dupek!
-Cnot..
-Lepiej tego nie kończ!
Uniósł ręce w geście obronnym i zajął się filmem, lecącym w hotelowym pokoju. Prychnęłam i skrzyżowałam ręce na piersi. Co z palant.
O tak minął mi cały dzień. W łóżku. Super. Polecam.
-Przynieść ci coś? –Spytał Shawn, ubierając swoje Vansy.
CZYTASZ
Sinner |S.Mendes ✔️
Hayran KurguCzy wymuszony wyjazd może być początkiem pięknej i romantycznej miłości? Na pewno nie z Shawnem Mendesem. Zatem, co wymyśli ten łamacz serc, aby Rachel Moore spełniła jego prośbę? #67 w fanfiction- 08.09.17r. © 2016 imcalledkuna and dunskaksiezniczk...