סוף.

4.6K 147 34
                                    

אז כמו שאמרתי "סוף הוא התחלה חדשה". אני מאמינה גדולה המשפט הזה-ובעוד הרבה קלישאות, שהן נכונות יש לציין.-ואני מנסה למצוא עכשיו את המילים המדוייקות שלי. המילים המדוייקות שלי לפרידה שלי מהסיפור הזה. לפרידה מהדמויות ומהקוראים הנאמנים של הסיפור. הסיפור הזה הוא אחד הדברים האהובים עלי ביותר בעולם שלי. הוא היה נותן לי הזדמנות לברוח ברגעים קשים כשהייתי מעמידה פנים שהכל בסדר והיה נותן לי לכמה רגעים לשכוח. אין ספק שאתגעגע לדמויות ולסיפור שלהן. אני רוצה לומר לכל קורא תודה רבה ענקית. תודה רבה על תגובה, הצבעה ועל הודעות בפרטי. תודה רבה על התמיכה ועל זה שגם כשלא ידעתם מה קורה איתי בכל זאת עודדתם אותי. עודדתם אותי עם המילים הטובות להמשיך. החיוך שעולה לי בכל פעם שאני נתקלת בתגובה משעשעת הוא לא יתואר. גם אם אני לא מכירה את כולם אישית אני יכולה לומר בלב שלם שאני אוהבת אתכם. לכל אחד ואחד מכם יש פינה בלב שלי. פינה ששמורה רק לכם ולסיפור. אני דואגת להזכיר בסוף על פרק שאני אוהבת אתכם המון אבל אני תמיד אגיד את זה. אני אוהבת המון! אני רוצה להודות לכם שוב על האהבה הלא מובנת מאליו ועל כל הדברים הקטנים שאתם עושים. תודה רבה רבה לכם. אז אני יודעת שזה ארוך מהרגיל אבל אני אסיים את זה עכשיו-למרות שאני בטוחה שמרוב התרגשות ברחו לי כמה דברים שרציתי להגיד- אז אני חולההה עליכם!
אוהבת המון!❤
נ.ב
אני עובדת על סיפור חדש מנקודת מבט נשית והוא יעלה בימים הקרובים.
שבוע טוב.
איך הייתה השבת והשבוע החולף?
לצערי מחר אני מתחילה קורס קיץ אז תאחלו לי ב ה צ ל ח ה!!!!

THE WAYWhere stories live. Discover now