POV: Louis
Het is inmiddels bijna half 12 en ik lig al in bed. Liam en Niall zijn al in slaap gevallen maar ondertussen heb ik buikpijn van de zenuwen. Harry had gezegd dat ik om 11 uur bij hem op de kamer moest zijn maar ik durf het gewoon niet. Wat nou als hij me iets verschrikkelijks wil aandoen? Wat wil hij überhaupt van me? Ik zou het niet weten. Morgenochtend moet ik zijn kamer schoonmaken want dan is het dinsdag. Ik hoop dan maar dat hij ergens anders is op dat moment. Ik ben gewoon bang om hem onder ogen te komen. Ik draai me op mijn linkerzij en trek de dekens iets meer over me heen. Gewoon niet meer aan morgen of Harry denken nu. Ik moet nu toch echt wel gaan slapen. Althans.. ProberenDe volgende ochtend werd ik gewekt door Liam en Niall. 'Opstaan Louis, je moet aan de bak vandaag' zegt Niall. Zonder te twijfelen schop ik de dekens van me af en loop naar de douchecabine zonder iets te zeggen. Ik ben niet zo spraakzaam in de ochtend en zeker niet nu. Zodra ik heb gedoucht, aangekleed en mijn haren heb gedaan lopen we naar beneden om te ontbijten. Als Liam ziet dat ik niet eet stoot hij me zachtjes aan. 'Je moet wel wat eten Louis, je zal het nodig hebben' zegt hij. Ik knik zacht en neem een hap van mijn boterham. Na een tijdje heb ik die met moeite naar binnen gekregen. Ik poets nog even mijn tanden en keer me dan nog even tot Niall en Liam.
'Oké Louis denk aan de dingen die wij je vertelt hebben en houd je daaraan' zegt Niall. 'Ik red me wel echt, ik zie jullie wel weer bij de lunch pauze' zeg ik. Liam legt een hand op mijn schouder. 'Het is oké Lou, Een eerste dag hier is altijd eng, je hoeft je voor ons niet groot te houden'. 'Bedankt jongens, tot vanmiddag'
Zeg ik nog waarna ik loop naar de schoonmaak kast om de nodige spullen te pakken. Die had ik gister toevallig opgemerkt toen ik er langs liep.Met de spullen loop ik richting Harry's kamer. Die is helemaal boven en zijn naam staat op de deur dus die kamer is niet moeilijk om te vinden gelukkig. Zodra ik voor zijn kamer sta kijk ik op mijn horloge die bij mijn nieuwe kleding zat. Het is precies 9 uur. Ik haal diep adem en klop op de deur. Geen gehoor. Na een tijdje gewacht te hebben klop ik nog een keer. Weer hoor ik niks. Wat nou als hij nog ligt te slapen? Ik open zachtjes de deur en werp een blik op zijn kamer. Hij heeft een groot tweepersoonsbed en lange gordijnen. Ik hoor de douche aanstaan in zijn badkamer dus hij is hoogstwaarschijnlijk aan het douchen. Ik ga maar alvast wat stofzuigen anders.
Als ik een tijdje bezig ben voel ik hoe hij plots ophoud. Zodra ik me omdraai zie ik Harry staan met de stekker van de stofzuiger in zijn hand. Hij heeft hem uit het stopcontact getrokken. Verder heeft hij alleen een handdoek om zijn middel geslagen. Zijn haar is helemaal plat door het water en ik kan enkel naar zijn borst staren. Zo mooi en zo perfect. Je zou het toch bijna aan willen raken. 'Waar was jij gisteravond?' Vraagt hij. Ik kijk hem even vragend aan maar dan herinner ik me weer dat ik om 11 uur bij hem moest zijn. 'S-sorry.. Ik w-was in slaap g-gevallen' zeg ik zacht. Harry rolt met zijn ogen en komt op me afgelopen.
Elke stap die hij naar voren zet, zet ik naar achter net zolang totdat ik de koude muur tegen mijn huid voel. Harry's gezicht is nog maar een paar centimeter van de mijne verwijderd. 'Je liegt Louis, daar houd ik niet van' Zegt hij een tikkeltje boos. 'I-ik lieg n-niet'. Dan duwt hij mijn beide polsen tegen de muur aan en staart met zijn groene ogen in de mijne. 'Je liegt weer' zegt hij wat mij rood doet worden. 'Je durfde gewoon niet, kleine Louis durfde niet hierheen te komen hé?' Vraagt Harry terwijl hij me zachtjes kietelt. Ik giechel even totdat hij me weer stevig vast pakt. 'Ik geef je nog 1 kans kleine, vanmiddag na de lunch gelijk op mijn kamer, als je weer niet komt opdagen zal dat zware gevolgen hebben'. Hij legt de nadruk op het woordje "zware". Ik slik en zeg niks. Harry pakt nu mijn kin stevig vast en dwingt me opnieuw om hem aan te kijken. 'Afgesproken?'. Ik knik. 'Mooi, dan mag je nu eerder weg van mij' zegt hij terwijl hij nog een kus op mijn wang drukt. Ik twijfel niet en ren zonder nog wat te zeggen de kamer uit. Zo naar de keuken waar Niall nu bezig is.
Ik storm binnen en hij kijkt me verbaasd aan. 'Louis wat doe jij nou hier beneden?'. 'H-Harry.. Hij z-ei.. H-ij z-zei' hijg ik. Niall legt zijn spullen even weg en drukt me op een stoel. 'Even rustig worden Lou' zegt hij. Ik adem door mijn neus in en door mijn mond uit en neem een paar slokken van het glas water dat Niall mij gegeven heeft. 'Wat is er nou precies aan de hand?' Vraagt hij als ik mijn normaal ademritme weer terug heb. Ik vertel Niall alles. Wat Harry gisteren heeft gezegd en dat ik zometeen naar zijn kamer moet komen. Niall slaat zijn handen voor zijn gezicht. 'Wees blij dat hij je nog een tweede kans geeft Louis' zegt hij. 'Dus jij vind echt dat ik moet gaan?' Vraag ik ongelovig. 'Je hebt weinig keus' zegt Niall. Dat is ook wel weer waar. 'Harry gaat je vast uittesten'. 'Uittesten?' Vraag ik. 'Ja hij test of hij je goed genoeg vind voor seks, als je hem bevalt kan je verwachten dat je vaker bij hem langs moet komen'. Ik zucht diep en laat mijn hoofd op de palmen van mijn hand steunen. 'Niall.. Wat moet ik doen?'. 'Wat ik al eerder zei, doe wat hij zegt des te eerder ben je ervan af'. Ik knik en eet nog even snel een broodje voordat ik zometeen terug naar Harry moet.
Nadat de pauze voorbij was had Liam het inmiddels ook al gehoord. Hij en Niall geven me nog een knuffel. 'We zien je vanavond' zegt Liam nog voordat ik naar boven slof. Als ik bij Harry's kamer ben aangekomen klop ik op de deur en krijg een simpele kom binnen terug. Als ik de deur open doe zit Harry op het bed en krult zijn wijsvinger. 'Kom binnen Louis' zegt hij grijnzend.
-----------------------------------------
LoveYouu❤️❤️
JE LEEST
Just another slave|L.S
FanfictionLouis woont al zo lang hij zich kan herinneren met zijn moeder op straat. Ze zijn ontzettend arm en proberen samen te overleven van alles wat ze kunnen vinden. Als Louis 16 jaar is vind zijn moeder dat het niet langer zo kan doorgaan en ze verkoopt...