Hoofdstuk 48

1.3K 80 9
                                    

POV: Louis
De volgende ochtend ben ik al vroeg wakker. Het is 8 uur in de ochtend en Harry en Alice slapen nog. Harry's bruine haar hangt een beetje futloos voor zijn ogen die nog gesloten zijn. Ik grinnik zacht en geef hem een kusje op zijn linkerwang. 'Opstaan Hazz'. Hij kreunt zachtjes en draait zich op zijn zij met zijn rug naar me toe. Ik buig me echter over hem heen en veeg zijn haar aan de kant. 'Wakie wakie' fluister ik. Harry schud zijn hoofd en trekt de dekens volledig over zich heen. Harry is echt geen ochtendmens. Toch moet hij een keertje vroeg opstaan vind ik. Dan maar de harde manier. Ik stort me bovenop hem. 'Louis het is nog veel te vroeg' kreunt hij met zijn schorre ochtendstem. 'Je bent nu toch al wakker, dan kan je er net zo goed uitkomen' lach ik. Harry duwt me van zich af en komt boven de dekens tevoorschijn. 'Ik slaap nog half hoor'. Net op dat moment horen we Alice huilen vanuit haar bedje. Of nou bedje? Het is meer iets wat we gisteren even in elkaar geflanst hebben aangezien we nog geen echt bedje hebben. 'Nu moet je wel volledig wakker worden is het niet?' zeg ik plagend. Harry steekt zijn tong naar me uit en loopt naar Alice. Ik kan het niet laten om niet naar hem te kijken. Hij heeft alleen in zijn boxer geslapen maar het ziet er zo sexy uit. Zijn sixpack is werkelijk onweerstaanbaar en zijn haar is adorable. Hoe wild dat altijd zit in de morgen.

Harry haalt Alice uit bed en legt haar tussen ons in. Ze stopt meteen met huilen en kijkt van Harry naar mij en weer terug. 'Ze is intelligent' zeg ik. Harry knikt. 'Ja inderdaad, ze bekijkt dingen niet alleen, ze neemt het op'. 'Dan boffen wij maar met zo'n intelligent meisje toch?' vraag ik. Harry grijnst en geeft me een kus op mijn voorhoofd. 'Ik zat trouwens te denken Hazz, zullen we vandaag langs mijn moeder gaan met Alice? Dan kan ze haar ook zien' zeg ik. 'Ja is goed, zullen we dan ook gelijk even langs de rechtbank gaan? Ik wil aanvragen hoe ik advocaat kan worden' zegt Harry. 'Hazz daar heb je een opleiding voor nodig' zeg ik. 'Maar die heb ik, Voordat ik en Zayn Illias' opdrachten gingen uitvoeren heb ik mijn opleiding gehaald' zegt hij. Ik glimlach en kruip dichter tegen hem aan. 'Dat had je me nog nooit verteld'. 'Tja ik vond het juiste moment nooit'. Ik til Alice op en leg haar op mijn borst. Harry streelt ondertussen over haar hoofdje. We blijven nog een tijdje naar haar staren totdat we honger krijgen en naar beneden gaan met haar.

Zodra we beneden komen is er nog niemand. Wat vrij logisch is aangezien het nog heel vroeg is. 'Wacht jij maar met Alice op de bank, ik maak wel een flesje voor haar' zeg ik. Harry knikt en pakt haar uit mijn armen. Ik maak Alice haar flesje even snel klaar en breng het naar Harry. 'Geef jij het haar maar, ik maak wel ontbijt voor ons'. 'Je bent een schat Lou'. 'Thanks Hazz'. In de keuken trek ik mijn shirt recht en begin met eitjes te bakken. Daar heb ik echt zin in nu. Ik ben nog geen minuut bezig als Liam en Niall luid zoenend naar binnen gelopen komen. Liam duwt Niall tegen de koelkast en duwt zijn polsen ertegenaan. Dat doet Harry ook bij mij als hij vol lust is. Hij hijgt luid en kust Niall in zijn nek waarna een harde kreun van Niall volgt. 'Ook goedemorgen' zeg ik. Nu pas lijken ze te merken dat ik ook in de keuken sta. Liam geeft nog een klein kusje op Niall's lippen als hij naast me komt staan en een arm om me heen slaat. 'Morning Lou, wat ben jij vroeg'. 'Ja Harry zit ook al in de woonkamer met Alice'. 'Bak je eitjes? Mag ik ook wat?' vraagt Niall terwijl hij om mijn nek heen hangt maar ik duw hem lachend weg. 'Maak je eigen eieren Nialler, of leg er zelf 1'. 'Hé ik was eens een halve aap maar geen kip' protesteert  hij. 'Je bent toch wel mijn kleine kippetje?' vraagt Liam zwoel. 'Zeg als jullie verder willen gaan doen jullie dat boven maar' zeg ik snel. Voordat ze verder gaan met waar ze net mee bezig waren. Ze grinniken zacht en knikken. 'Dan gaan we later wel verder, eerst ontbijten' zegt Niall die al borden uit de kast pakt. Ik schud lachend mijn hoofd. Wat zijn het toch een stelletje gekken.

Na het ontbijt hebben we ons aangekleed en opgefrist. Al gauw rijden we met Alice richting het ziekenhuis naar mijn moeder. 'Hoe zal ze het vinden denk je?' vraagt Harry. 'Ik denk dat ze het vast geweldig vind' antwoord ik. Harry glimlacht en we stappen in de lift die ons naar haar afdeling begeleid. Zodra we binnenlopen is ze gelukkig al wakker en geloof het of niet.. ze ziet er nu nog beter uit. Alsof een goede nachtrust haar weer helemaal opgeknapt heeft. 'Fijn dat jullie er zijn' zegt ze blij waarna ze mij en Harry allebei een zoen geeft. Haar ogen worden echter groot als ze onze kleine Alice ziet. 'En wie is dit kleintje dan?' vraagt ze verbaasd. 'Dat is onze dochter mama, Alice'. Ik leg haar precies uit wat er gister gebeurd is en hoe we haar gevonden hebben. Ze onderbreekt me geen 1 keer totdat ik klaar ben met praten. 'Dus jullie brengen haar niet naar een adoptiecentrum?' vraagt ze. Harry en ik schudden tegelijk ons hoofd. 'Ik moet wel toegeven dat het wel een heel mooi meisje is. Goede keuze jongens'. Harry geeft een kleine zucht van opluchting net als ik. Ik ben blij dat ze ons kleintje accepteert. Hoewel ik ook niet anders van haar verwacht had.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

LoveYouu Xxx

Just another slave|L.SWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu