POV: Louis
Wat ik nog hoopte wat niet zou gaan gebeuren gebeurde toch. Die jongen heeft mij gekocht. Zodra de mannen van de veiling geld in hun hand gedrukt kregen handelden ze mij ruw over aan de jongen die me aan mijn arm naar buiten trok naar een zwarte auto. Daar stond al een jongen te wachten met zwart haar en een zonnebril. 'Heb je een goede gevonden Harry?' Vroeg hij. De jongen knikte en trok me meer naar voren toe zodat de jongen met de zwarte haren me beter kon zien. Hij nam mijn hoofd in zijn handen en schoof een lok weg die voor mijn ogen hing. 'Pretty boy' grijnsde hij vals wat mij deed slikken. De jongen die mij gekocht had en dus blijkbaar Harry heet duwde me de auto in en nam daarna voorin plaats bij de jongen met het zwarte haar die reed. Toen we weg reden rukte ik nog aan de deurklinken. 'Doe geen moeite, de deuren zitten op slot' zei de jongen met het zwarte haar. Ik zucht diep en kijk moedeloos naar buiten. Één ding is zeker.. Dit word niet bepaald de leukste tijd van mijn leven.Na een tijdje rijden stoppen we bij een groot afgelegen huis. Hoeveel kamers zou dit huis wel niet hebben.. Naar mijn schatting minstens 60. 'Vooruit uitstappen' zegt Harry. Ik open de deuren van de auto die inmiddels weet van het slot zijn afgehaald. Als ik buiten sta bekijk ik het huis wat beter. Het is wit en word door een groot ijzeren hek met uitstekende punten omringd. 'W-wonen jullie h-hier?' Vraag ik zacht. De jongen met het zwarte haar knikt en pakt me bij mijn pols. 'En jij nu ook want reken maar dat je de komende maanden dit huis niet meer verlaat' zegt hij. Bij die zin gaat mijn hart sneller slaan maar ik probeer het niet te laten merken. Als mensen zien dat je bang bent ben je sowieso al verloren. Harry pakt nu mijn andere pols en ze trekken me hardhandig naar het hek toe. Harry pakt een afstandsbediening uit zijn achterzak en drukt op een knopje. Hierdoor gaat het hek open en lopen we door naar de deuren van het huis. Voordat we binnen lopen kijk ik nog even om maar het hek is alweer gesloten.
'Zayn breng jij hem even naar zijn kamer?' Vraagt Harry. De jongen met het zwarte haar heet dus Zayn. Zayn knikt, versterkt zijn greep en sleurt me de trap op. Waardoor ik nog net mijn evenwicht weet te bewaren. Boven zijn er heel veel deuren. Meer dan je je kunt voorstellen. Zayn steekt na een tijdje een sleutel in het sleutelgat van een deur en draait het om. Hij duwt me naar binnen zonder iets te zeggen en sluit de deur weer. Zodra ik om me heen kijk zie ik 3 bedden staan. Eén is leeg en op de andere 2 zitten twee jongens. 1 met blond en 1 met bruin haar. 'Wie zijn jullie?' Vraag ik. De jongen met bruin haar staat op en loopt naar mij toe. 'Ik ben Liam en dit is Niall' zegt hij. 'Ik ben Louis..wat doen we hier?' Vraag ik. Niall klopt naast zich op bed waar ik plaats neem.
'Misschien heb je het al gemerkt maar we zijn slaven' zegt hij. 'Slaven?' Vraag ik ongelovig. Hij knikt. 'Wij moeten het huishouden doen hier en als Harry en Zayn, die je ongetwijfeld al gezien hebt, behoeftes hebben gebruiken ze ons' zegt Liam. 'Bedoel je dan dat ze.. Seks willen?' Vraag ik zacht. Liam knikt. 'Ze zijn allebei homo.. Liam en ik toevallig ook maar dat doet er niet toe' zegt Niall. 'Ben jij homo Louis?' Vraagt Liam. Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb geen idee, ik ben nog nooit op iemand verliefd geweest' zeg ik. 'Maar.. Wat gebeurd er dan precies als ze behoeftes hebben?' Vraag ik.
'Dan nemen ze je mee naar hun kamer en dan moet je hopen op een goede bui.. Als ze kwaad op je zijn dan zijn ze hard voor je.. Zo niet dan heb je geluk. 'Maar.. Is het heftig?'. Net als Liam antwoord wil geven zwaait de deur met een klap open. Harry en Zayn staan in de deuropening. 'Zo dus jullie hebben Louis al leren kennen?' Vraagt Harry. Liam en Niall knikken. 'Wij verwachten jullie drie over 5 minuten beneden' zegt Zayn waarna ze weer weglopen. 'Doe wat ze zeggen Louis.. Spreek alleen als zij dat willen en voer geen discussies.. Anders heeft dat consequenties' zegt Liam. Ik knik wazig. Waarom hebben ze dan ook juist mij moeten uitkiezen op de veiling?
----------------------------------------------
LoveYouu❤️❤️
JE LEEST
Just another slave|L.S
FanfictionLouis woont al zo lang hij zich kan herinneren met zijn moeder op straat. Ze zijn ontzettend arm en proberen samen te overleven van alles wat ze kunnen vinden. Als Louis 16 jaar is vind zijn moeder dat het niet langer zo kan doorgaan en ze verkoopt...