Bence çok bekletmedim. Hadi bakalım okuyun okuyun.
Multimedya= Behram'ın koltuğa yayıldığı hali. (Sadece geceymiş gibi düşünün.)
Bölüm şarkısı var.* Keyifli okumalar *
Beyaz eski tip düğün arabasına el salladım.
Evet, benim el salladığımı artık göremeyeceklerdi çünkü çoktan park yerinden çıkıp gözden kaybolmuşlardı bile.
Belki de abimler yokken evde 2 hafta rahat rahat takılıcam düşüncesine el sallıyordum. Aslında bu harika birşey olmalıydı, yani Behram'ın bende kalması. Tabi biz küsmeden önce daha doğrusu o beni aldatmadan önce.
Düğün mekanında kalan 3-5 kişide abimle Aşkım balayına gitmek üzere buradan ayrıldıkları için gidiyorlardı.
Geriye sadece ben, Ebru, Behram'ın kuzeni Emre (Onun burada olduğunu 10 dakika önce öğrendim.), üvey kardeşim Suzan, üvey babam Adnan, annem ve annemin dibinde durup sürekli bana göz kırpan Behram kalmıştık.Çalışanlar masaları temizlemeye başlamış fazladan ışıklar söndürülmüştü.
Omuzlarım düşmüş annemi takip etmeye başladım. Beni eve o bırakacaktı, ve Behram'ı da benim evime. Üzerimde hala Jo'nun ceketi vardı ve komik göründüğüme emindim. Ve Jo'da otel odasına geri dönmüştü. O düğünden çıkmadan önce ona evde yanlız olacağım için benimle kalamayacağını söylemiştim.
Annem elini omzuma koydu ve arabaya kadar öyle yürüdük. Elini omzumdan çektiğinde yanağımı sevdi.
"Güzel kızım." Ona gülümsedim.
Adnan babalık sürücü koltuğuna yerleştiğinde annem onun yanına ön koltuğa oturdu. Berham bana sırıtarak göz kırptı.
Çocuksuluğumu affedin.
"Ne!" Bir de üstüne dil çıkardım.
Suzan çoktan arka sağ kapı tarafına oturmuştu ben hala arabanın dışında duruyorum. Berham'da arabaya girip banada yer kalsın diye ortaya yanıştığında Suzan'ın çıplak bacaklarına bacakları deyiyordu. Suzan arsızca gülümseyince kaşlarımı çattım.
İtiraz istemez bir sesle konuştum.
"Behram kalk ordan ortaya ben oturucam." Kaşlarını kaldırıp seksi seksi gülümsedi. Hadi ama kalk şuradan!
"Behram! Hadi kalk dedim."
"Kızım hadi ama binde gidelim."
"Tamam Adnan amca binicemde Behram yanaşmıyor." Berham sırıtmasını bozmadan orta koltuğu boş bırakarak kaydı.
"Benim binebilmem için kalkman gerekiyor Behram." Omuz silkti.
"Böyle de binebilirsin. Hadi hadi çabuk ol Derin." Berham'ın duyacağı şekilde küfrettim ve yavaşça arabaya sokuldum.
Orta kısma geçebilmek için eğilerek Berhamın üstünden geçerken başımı arabanın tavanına vurdum. Bu sırada Behram kapıyı kapattı Adnan amca arabayı çalıştırınca öne atıldık. Dengemi sağlayamadım ve Berham'ın kucağına oturdum.
Berham kısık sesle inleyince yüzüme sıcaklık indi ve acele ederek yan koltuğa geçmeye çalışırken yine kucağına düştüm. Behram'ın bezmiş sesini duyduğumda beni koltuk altlarımdan tutup orta yere oturtmuştu.
"Bir daha aynı şeyi yaparsan.." Berham'ın kulağına fısıldadım.
"Özür dilerim ama kalksaydın böyle olmazdı." Sol kaşını kaldırdı ve meydan okur gibi kulağıma eğilince birşey söyleyecek diye kulağımı yaklaştırdım ve o fısıldamak yerine kulak mememi dişledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En 'Derin' den
RomanceBütün dünyamı yalandı? yoksa sadece O'mu... Daha fazla olamazdı ömrümde bu yıkıntılardan. Yoksa olurmuydu? Sen yaptın diyeydi tabi. Başkası yapsa, bu kalp bu kadar yorulurmuydu... Hepsine bir cevabım var sevgilim, Sorularına cevap verebilirim...