Yutkundum ve Aras ın gözlerinin içine baktım. Gülümseyerek " Evetttt" diye bağırdım. Kutudan tek taşı çıkarıp parmağıma geçirdi. Gülümseyerek beni kucağına alarak etrafında döndürmeye başladı. Kahkaha atarak parmağımdaki yüzüğe bakmaya başladım. Beni yere indirip izin istercesine dudaklarıma bakıyordu. İlk adımı ben atarak dudaklarına yapıştım. Yaptığım şey karşısında şaşırmıştı, bende yaptığım şeye şaşırmıştım. Küçük bir öpücük kondurup dudaklarından dudaklarımı ayıracaktım ki Aras belimden tutarak beni kendine çekti ve öpmeye başladı. Nefes almak için dudaklarımı ayırdığımda başımı omzuna koydum. Her şey rüya gibiydi. Umarım bu rüyadan hiç uyanmazdım. Başımı omzundan kaldırıp gözlerinin içine baktım.
" Geri dönelim mi?."
" Şimdilik, bundan sonra hep benim yanımda olacaksın." Kafamı salladım yanağına öpücük kondurup yere düşen çantamı aldım. Arkamı döndüğümde bize donmuş bir şekilde bakan Meriç i görmem ile kaşlarım çatıldı. Aras a baktığımda o da benim gibi kaşlarını çatmış Meriç e bakıyordu. Çantamı Aras ın eline tutuşturup Meriç e doğru yürümeye başladım. Benim ona doğru yürümemle arkasını dönerek hızlı adımlarla gitmeye başladı. Arkasından seslensem de dönüp bakmadı. Aras a döndüğümde ifadesizce arkasına bile bakmadan giden Meriç e bakıyordu.
---------------
Sonunda düğün bitmişti ve zar zor kendimi eve atabilmiştim. Banyoya girip ılık bir duş aldıktan bornozumu üzerime geçirerek odama geçtim. Pijamalarımı giydikten sonra yatağıma atladım. Hayatımın en özel ve güzel günlerinden biriydi. Kim derdi ki Aras a aşık olacağım ve tekrar bir araya geleceğiz. Meriç aklıma gelince telefonumu elime alıp numarasını tuşladım. Çalıyor çalıyor fakat açılmıyordu. Bir şey mi olmuştu acaba, neden böyle yapmıştı ki şimdi?. Daha fazla düşünmeyip gözlerimi yumdum.
--------------------
Telefonumdan gelen melodik sesle küfür ederek gözlerimi araladım. Yatağın içinde elimi gezdirmeme rağmen bir türlü telefonumu bulamamıştım. Oflayarak yataktan kalktıktan sonra telefonumu yastığımın altına koyduğum aklıma gelince son anda telefona yetişip kim olduğuna bakmadan telefonu açıp tekrar yatağa gömüldüm.
" Efendim."
" İpek " karşıdan Aras ın uykulu sesi geliyordu. Hızla gözlerimi açarak yatakta doğruldum ve heyecanla cevap verdim.
" Efendim "
" Hazırlan bir saat sonra kahvaltı yapmaya gideriz sonra benim sana bir sürprizim var." Sürpriz deyince heyecanlanmıştım. Dün gecekinden daha büyük bir sürpriz olabilir miydi bilemiyorum.
" Tamam ben şimdi hemen hazırlanıyorum sende gelince ararsın beni."
" Tamam o zaman görüşürüz."
"Görüşürüz." Telefonu kapattıktan sonra heyecanla çığlık attım ve yatağın üstünde zıplamaya başladım. Popomun sertçe yatağa yapışmasıyla inledim. Acımıştı be!. Sırıtarak popomu tuttum ve yataktan neşeyle kalktım. Hemen banyoya gidip güzelce bir duş aldıktan sonra bornozumu üzerime geçirip dolabımın karşısına geçtim. Gri uzun yırtmaçlı ve göğüs kısmı siyah şeritli askılı elbiseyi yatağımın üzerine koyarak saçlarımı kuruttum.
Deodorantımı sıkıp elbisemi üzerime geçirdim. Beyaz saatimi bileğime geçirip makyaj masamın pofuduk sandalyesine oturup saçlarımı düzleştirdim. Parfümümü alıp saçlarıma bir kaç fıs sıktım. İnce bir ealiner çekip dudaklarıma parlatıcı sürdüm. Masanın üstündeki yuvarlak gözlüklerimi taktım. Dolabımın diğer kapağını açıp büyük siyah çantamı alıp içine ihtiyacım olan şeyleri çantama doldurdum. Son bir kez aynaya bakıp gülümsedim. Telefonumu elime aldıktan sonra odamdan çıktım. Mutfağa gelip bir bardak su içtikten sonra kalçamı mutfak tezgahına yaslayıp parmağıma baktım. Kendi kendime sırıtarak yüzüğüme bakarken telefonumun tezgahın üzerinde titreşmesiyle kendime gelip telefonuma baktım. Arayanın Aras olduğunu görünce aramayı sonlandırıp vestiyerdeki beyaz spor ayakkabılarımı giydim. Evin kapısını iyice kilitleyip arkama döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜLHEM •Uzaklardan Yakınlara•
General Fiction"Rotamı kaybettim anlıyor musun beni?. Ruhum oradan oraya sürükleniyor. Belirsizlikler içerisinde yeni bir dünya kurmaya çalışıyorum kendime. En ufak darbede un ufak olacağım anlıyor musun?." Acılar içinde kıvranıyordum. Hayır hayır bu fiziksel bir...