♥💫27.Bölüm:💫♥

27K 1K 25
                                    

6 AY SONRA

Heyecanla sıranın bize gelmesini beklerken Aras ın boynuma kondurduğu öpücük ile gülümsemem iyice genişledi. Aradan geçen dört ay o kadar fazla şey değiştirmişti ki o somurtkan İpek gitmiş yerine hayat dolu İpek gelmişti. Tabii Aras ın izin verdiği kadarıyla. Çünkü artık hamileydim ve Aras a kalsa beni yataktan çıkarmayacaktı. Muhteşem başlayan yeni hayatımızın ikinci ayında beklenmedik bir şekilde hamile olduğumu öğrenmiştim. İlk başta çok şaşırsam da Aras ın gözlerinde gördüğüm heyecan ve mutluluk bana da yansımıştı. Bana kalsa henüz erkendi ama Aras çocuk kelimesini duyduğu anda gözleri parlıyordu. Sonunda ismimiz söylenildiğinde Aras ın eline sıkı sıkı tutarak kalktım. Dört aylık olan bebeğim bir ihtimal bu gün cinsiyetini gösterecekti. O yüzden ikimizde fazlasıyla heyecanlı ve meraklıydık. Kapıdan girmeden önce Aras a baktığımda dağ gibi adam gitmiş yerine heyecandan titreyen bir adam gelmişti.

" Hoş geldiniz. " Doktorun sesi dalıp gittiğim hayal dünyamdan uyanmamı sağlamıştı.

" Hoş bulduk. "

" İpek hanım siz yatın şuraya yatın ben geliyorum hemen. " Doktorun dediklerini yaptığımda asistanı gelip karnıma jel sıkmıştı. Sonunda doktor geldiğinde makinede bir kaç tuşa basıp bana döndü.

" Heyecanlı mısınız. " Gülümseyerek sordu soru üzerine kafamı salladım. Sonunda doktor aleti karnımda gezdirmeye başladı. Gülümseyerek ekrana baktıktan sonra ikimizde döndü.

" Var mı tahminleriniz ? " Sorduğu soru üzerine girdiğimiz iddia geldi aklıma. Eğer bebeğimiz kız çıkarsa Aras bir gün boyunca tüm istediklerimi yapacak. Erkek çıkarsa ben bir gün boyunca Aras ın istediğini yapacaktım. Aras benden önce davranıp konuşmaya başladı.

" Ben erkek olduğunu hissediyorum ama İpek kız diye tutturdu. " Sinirle ona attığım bakışlar üzerine doktor bu halimize gülerek ;

" O zaman cinsiyeti açıklıyorum. " Açıklaması için kafamı hızla salladım.

" Bebeğimizin cinsiyeti erkek ." Söylediği şey üzerine gözlerim dolmuştu. Oğlum oluyordu be oğlum. Aras ın üzerime atlarcasına sarılmasıyla tuttum göz yaşlarımı ve kahkahalarımı serbest bıraktım. Alnıma bir öpücük kondurup geri çekildi.

" Ben sana demiştim hatun oğlumuz olacak diye." Karnımı sildikten sonra Aras ın elinden tutarak doktorun masasının yanındaki koltuklara oturduk.

" Riskli olan aylarımızı atlattık sayılır. Size verdiğim ilaçları düzenli bir şekilde kullanın bittiğinde farklı bir ilaca geçeceğiz zaten. Haftaya bu güne yazıyorum randevunuzu. " Kafamı sallayıp doktoru onayladım. Uzattığı randevu kağıdını alıp çantama koyduktan sonra teşekkür ederek odadan dışarı çıktık. Kapıdan çıkar çıkmaz Aras ın munzur bakışlarına maruz kalmıştım.

" Ne istesem acaba senden. " Söylediği şeyle aklıma kaybetmiş olduğum! iddia geldi. Olduğum yerde tepinmemek için kendimi zor tuttum.

" O munzur bakışlarını çek üstünden hamileyim ben. "

" Yaa yoksa kendine mukayyet olamayıp çılgın bir panter gibi üzerime atlamaktan mı korkuyorsun yoksa. " Söylediği şey üzerine sinirden kıp kırmızı oldum.

" Yok yok ben daha çok seni parçalamak istiyorum. " Sinirle tıslayarak söylediğim sözcükleri başka yere çevirerek konuşmaya başladı.

" Bende onu diyorum ya karıcım. " Şeytan diyordu boklu kürekle ağzına vur ama ben şeytana uymadım ve ayaklarının üzerine çıkarak tepinmeye başladım. Yaptığım şey üzerine önce şaşırsa da sonra inleyerek beni ayaklarının üstünden çekti.

" Ne yapıyorsun kızım kocanı öldürmeye mi çalışıyorsun sen. "

" Evet tam olarak öyle yapıyorum. "

" Aaa karıcım sonra oğlumuz babasız mı büyüsün. "

" Neden babasız büyüyecekmiş elimi sallasam ellisi." Sinirden kudurma sırası ondaydı.

" Öyle mi İpek hanım. " Dişlerinin arasından tıslayarak söylediği şey üzerine dudaklarımın kenarı kıvrık bir şekilde

" Öyle Aras bey. "

" Bunu sen istedin karıcım. " Hızla beni kucağına aldığı gibi otoparka doğru gitmeye başladı.

" Aras indirsene beni ne yapıyorsun ya. " Söylediğim şeylere cevap vermemesi beni iyice sinirlendirmiş ve bunun üzerine açıkta kalan boynunu ısırmıştım. Acı inlemesi karşısında hızla ısırdığım yer üzerine bir öpücük kondurdum.

" Acıdı mı ? "

" Acıdı. " Sinirle bana bakarak söylediği şey üzerine gözlerimin dolmasını engelleyemedim.

" Özür dilerim ben canını yakmak istememiştim. " Hıçkırıklarımı dindirmek için kafamı göğsüne gömdüğümde çoktan arabaya gelmiştik. Aras hızla arabanın kapısını açıp beni oturduktan sonra göğsüne gömdüğüm kafamı kaldırıp gözlerimin içine baktı.

" Hadi güzelim ağlama artık acımadı zaten. " Burnumu çekerek konuşmaya başladım.

" Gerçekten acımadı mı ?. "

" Acımadı güzelim acımadı. " Beni ikna etmek istercesine gözlerime baktı. Kendime çekerek sıkı sıkı sarıldım. Isırdığım yere ard arda bir kaç öpücük bıraktım.

" O zaman oğlumuza kıyafet almaya gidelim." Gülerek başını salladı ve kapımı kapatıp sürücü koltuğuna oturdu.

MÜLHEM •Uzaklardan Yakınlara•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin