Multideki Furkan
Bi iki hafta sonra bu olayın üzerinde kimse fazla durmadı, zaten Arda yı pek seven yoktu ama böyle sallamalarıda hoş değildi.
Arda dan bahsedildiğinde sadece 5 ya da 10 dakika hüzünleniyorduk sonra başka konuya geçiyorduk. Katilin kim olduğunu çok merak ediyordum.
Hem o 'BST' yazısı? Tövbe Yarrabbim, fazla düşünmemeliydim.
Selin hala daha o olayı atlatamamıştı, gözleri hala şok içindeydi. Selin in büyük bi derdi vardı ama bana dahil hiç kimseye açmıyordu.
Ege de zaten korku içindeydi, burada neler oluyordu, sanki çok önemli bi şeyi bilmiyorum.
"Selin iyi misin?" dedi tarih hocası. Yüzündeki endişeyi okumamak zor değildi.
"Hocam tuvalete gidebilir miyim?" dedi Selin.
"Evet tabiki" dedi hoca.
YAZARDAN
'Kolunda "BST" yazıyordu' dedi haberci kadın. Selin haberleri pek takmazdı ama o zaman altına hafif kaçırmıştı.
Selin in okula gitmediği gün, Selin evde yalnızdı, Anne ve babası işe gitmişti.
Evin önünde siyah bi jip belirmişti ve içinden Onur çıkmıştı. Selin sadece o anın siniriyle bu adama gitmiş ve teklifini kabul etmişti. Salak!
Onur Selin e ne yapması gerektiğini anlatmıştı ve bazı bilgiler vermişti.
"Her kurbanımın üzerine BST kazıyorum" dedi adam gülümseyerek, sanki normal bi şeyden bahsediyormuş gibi.
"Ardanın bana borçları vardı ve sevgilime yakınlaşması beni fazla sinirlendirmişti" dedi adam yumruklarını sıkarak. Selin o zaman Arda nın öldüğünü anlamıştı.
Haberleri duyunca şaka olmadığını anladı. Hayır ne zannetmişti, o ciddi adamın şaka falan yaptığını mı?
BST ismini pek derine kazmıyordu adam bu yüzden pek otopside gözükmüyordu, çizik çizikti. Ama bu sefer derisine kazımıştı adam, sanki 'ONA DOKUNANI SİKERİM' anlamını veriyordu.
Selin tuvalete doğru koştu ve derin bi nefes aldı. Ders olduğu için kimse yoktu, musluğu açtı ve buz gibi suyu yüzüne çarptı.
Onur un verdiği görev aslında çok basitti, Beste ye hiç bi erkeğin yaklaşmasına izin verme, zorlarlarsa bana söyle. Bunu kendi adamlarıyla yapabilirdi ama onun en iyi arkadaşı böyle bi şey yapması hiç dikkat çekmezdi. Onur Beste yi korkutmak istemiyordu, her şeyi yavaştan alacaktı. Zaten adamları onları uzaktan izleyecekti ama kıza hem yakından hem uzaktan adamları lazımdı.
Görev kolaydı ama ya yanlışlıkla hata yaparsan? İşte en kötüsü de buydu.
"O zaman kendini öldür" demişti adam ürkütücü sesiyle.
"Çünkü bu işte pek vicdanım işe yaramaz, ölümden beter ederim seni" dedi ve dişlerini sinirle sıktı.
BESTEDEN
Selin tuvaletten geldiğinde daha iyi gibiydi, ama daha iyi hallerini görmüştüm. Ders boyunca Selin ile konuşmaya çalıştım ama pek takmadı, yine kavga etmek istemiyordum açıkçası.
Teneffüs zili çaldığında "OH BE SONUNDA!" diye bağıran Berke, "SONUNDA SİZDEN KURTULUYORUM" diye bağıran tarih hocası gülmemizi sağladı, Selin in de gülmesi iyiydi.
"Selin bu akşam sinemaya gidelim mi?" dedim sevecen akan sesimle.
"Aslında ola-"
"Hayır Selin in benimle işi var" dedi birisi arkamdan. Arkama baktığımda Furkan ı beklemiyordum. Selinde benim kadar şaşırmıştı, bende her kankanın yapması gerekeni yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİKKAT KATİL VAR!!
Teen Fiction"BUNU YAPAMAZSIN!" diye bağırdım karşımdaki adama doğru. Bi katile bağırmak ne kadar mantıklı onu da siz düşünün,ne kadar salak olduğumu anlayın. "Haklısın, aileni öldürmek kolay olur. Hm... Ailene acı çektirmek? İşte bu daha mantıklı" dedi adam ve...