Bölüm 9

135K 5.3K 1.7K
                                    

Merhaba arkadaşlar :)) Yeni bölüm geldi, bu arada bayramınız nasıl geçiyor?

Multideki Onur

"NE DEMEK KAĞAN VE MİRA İSTEDİĞİ KİŞİLERİ ÇAĞIRABİLİR AMA CEZALI OLDUĞUM İÇİN ÇAĞIRAMAM?" diye bağırdım anneme doğru.

"Bana bağırma!" annemin sesi ne kadar sakin olsada tehditi hissetmemek zor değildi.

"Özür dilerim... ama niye?" Şuan annem salatalıkları doğruyor ve bende onun başından ayrılmıyordum. O bıçağı bi yerime sokarsa haklı olduğunu söyleyeceğim.

"O akşam bizi çok korkuttun, Ege haber vermese nerede olacağını bilemezdik" dedi ve doğradığı salatalıkları bi kaseye boşalttı.

"Nerden bilebilirim bayılacağımı" dedim ve gözlerimi büyüttüm. Az önce acayip bi pot kırmıştım.

"NE BAYILDIN MI?" annem aniden bana döndü ve bağırmaya başladı.

"Anne sakin ol öyle bi şey değil, hani Kağan cipse bayılır ya bende-"

Annem elindeki bıçağı bıraktı ve yüzümü ellerinin arasına aldı.

"Bi şey olmadı dimi kuzum?" dedi annem. Kalbim korkudan küt küt atıyordu. Ay seni gidi adrenalin!

"Yok hayır anne saçmalama-"

"Cezalısın" dedi ve yüzümü bıraktı.

"İkinci ceza mı?" dedim ve yüzümü astım. Haftalık hatta günlük kotamı doldurmuştum.

"Fark ettiysen seni fazla salladık, bu yüzden eniştenin kafesinde garson olarak çalışacaksın, haftaya başlıyorsun" dedi annem ve bıçağı lavoboya attı.

"NE? NE? NE? NE?" yavaş bi şekilde yere düştüm.

"Başka ceza-"

"Olmaz" bu annemin son sözüydü. Şu gözünden bi yaş gelen emoji var ya, aynı onun gibiydim.

"Ben üşengeç bi insanım, tuvalete zar zor gidiyorum" diye mırıldandım.

"Biliyorum" tamam işte bu son sözüydü.

*

Aslında garsonluk iyi olabilirdi.

"Bedava çalışan olacaksın, biliyorsun eniştenin garsona ihtiyacı var ve parası yok" dediğinde annem, camdan atlamak istedim.

"Pekala" başka ne diyebilirdim ki?

*

"Zil çaldı" diye mırıldandım. Kağan ve Mira arkadaşlarını çağırabilirmiş ama ben çağıramazmışım.

"Süprüz" sadece birisi süprüz der..

"Emre abi?" dedim ve yüzümü kapıya döndüm.

"Benim" dedi ve o her zamanki sırıtmasını yüzüne yerleştirdi. Koşarak ona sarıldım.

"Abi seni özlemişim ya" dedim ve gülümsedim.

"Peki ben?" Emreden ayrıldım ve Merve ye sarıldım.

"Somurtma kızım, gel öpeyim" dedim ve yanağını öptüm. Ablamın arkadaşlarından tek sevdiklerim bunlardı.

"Ayy Mira selam" diyen kişiye baktığımda yüzümü buruşturdum.

"Bu salağı niye getirdiniz?" dedim ve Tuğbaya kötü bi bakış attım.

Merve gözlerini devirdi, Emre ise bilmem der gibi omuz silkti.

"Salona geçin" dedi Mira gülümseyerek. Annem ve babam bizi rahatsız etmemek için gitmişlerdi ama bence yanlış yaptılar.

"Egemen nerede?" dedi Mira yüzünü asarak. Kağan ın arkadaşları daha gelmemişti, bu yüzden odasına çekildi.

DİKKAT KATİL VAR!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin