Bölüm 27

126K 4.9K 1.1K
                                    


Multiddeki Salihtir, iyi okumalar.

"SİNİR ETME BENİ!" Onur un kükremesiyle titredim.

Bakın tam 6 dakika önce, 6 dakika önce, çok mutlu olduğunu ve her sevgili gibi davranacağımızı söyledi şimdi de bana kükrüyor!

"Bak hayatımda sadece iki kere elbise giyerim bir sahilde, iki bu elbiseyle!" sinirlice cümlemi tamamladım.

Bazı kadınlar şık giyinmeyi severken (öhöhö MİRA! Öhöhöh) bazıları onların tam zıttı olarak sportif sever, benim gibi.

"O-" elbiseyi gösterdi, "Elbiseyi parçalamadan çıkart!" diye tısladı.

Aslında o kadar kötü elbise değildi, sadece biraz miniydi.

'Kısa boylusun kızım sana mini daha çok yakışır' dedi iç ses.

"Ben bununla gidiyorum... Konu kapanmıştır!" dedim ve gözlerimi kısarak Onur a baktım.

Dişlerini sinirle gıcırdattı ve gözü seğirmeye başladı, istemsizce içime korku yerleşti.

"Sadece biz ve Sudeler olacak, hiç bi şey olmaz" dedeim bu sefer sakince.

Gözlerini sinirle kapattı ve derin bi nefes aldı,

Gözlerini açtığında şüpheliydi ama tamam anlamında kafasını salladı.

"Eğer yanında birisini görürsem, hem bu elbiseyi hemde onu parçalarım" sadistçe söylediği sözlerle tamam gibi başımı salladım ve elini tuttum,

"Hadi karnım acıktı" diye mırıldandım, bu halime gülümsedi ve odadan çıktık.

*

"HAPŞUSJDFKDJFNS" hapşuruğumu peçeteyle kapattım.

"Sandalyem sallandı" Salih kendince dalga geçerken gözlerimi devirdim,

"Çok yaşa" dedi Sude ve gülümsedi,

"Sağol bacım- HAPŞDJIFDU" tekrar hapşururken Salih anırmaya başladı,

"Abi bunun içinden-" Onur a bakıp konuşacakken onun sert ifadesini görünce sustu ve dikleşti.

"Ahanda böyle bok gibi kalırsın" dedim ve sırıttım.

Onur sert yüz hatlarıyla tam bir katile benziyordu,

'Oha ciddi misin?' dedi iç ses.

Ve kimsenin yanında yumuşamıyordu, tabi benim dışımda.

'AY EGOSU YÜKSELDİ' iç sesime gözlerimi devirdim. Aslında bi takıma haklıydı, çok azcık(!) yükselmiş olabilir ama azcık(!)

O anda kaşlarım çatıldı, küçükken evlenmek gibi bir hayalim yoktu, evleneceksem de benim gibi komik ve her şeyle dalga geçen birisiyle evlenirim diye düşünüyordum.

Evlendiğim adam ise benim tam tersimdi, her şeye ciddi yaklaşıyordu ve benim gibi dalgacı değildi, yani aslında hiç dalga geçtiğini de görmedim.

Salih ve Sudeyi düşündüm, Salih daha espritüelken Sude ise onun tam tersi daha ciddiydi ama çok iyi bir kızdı.

Ben ve Onur u düşündüm, birbirimize zıttık.

'Zıt kutuplar birbirini çekermiş... AZ ÖNCE EDEBİYAT YAPTIM!' dedi iç ses.

Ne edebiyatı, gelmiş bana hayatta en çok söylenen sözü söylüyorsun, neyse.

"Yemekler geldi" Salih heyecanla konuşunca düşüncelerimden ayrıldım ve gelen bol tavuklu makarnama aç gözlerle baktım.

*

DİKKAT KATİL VAR!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin