Bölüm 6

153K 6.4K 2.1K
                                    


Multideki bir Mira dır. İyi okumalar :)

"MİRAA" dedi kapıdaki yakışıklı ve büyük ihtimal benim eniştem olan ve beyni bulanmış mutant.

"EGEMEN?" ablam odasından uçarcasına geldi, annem ise şaşırmış şekilde bize bakıyordu. Babam nerde? Mira sıçtı, ama bi kızkardeş olarak onu korumalıyım.

Kağan üstümden kalktı, bende kalkınca direk Egemen ve Mira nın bakışmalarını böldüm.

"Selamın Aleyküm enişte" dedim ve sırıttım, böyle bi tepki beklemiyordu ama o da zar zor sırıttı.

"Aleyküm selam" dedi ve o sırada ablam beni ittirdi, tabi ki de yere düşmedim ama duvara yapıştım.

"Anne ya duvarları da mı sildin, inanamıyorum" dedim. Ağzıma gelen iğrenç tadı silmeye çalıştım ama olmadı.

"Egemen burda ne yapıyorsun? Babam bizi bilmiyor" dedi korku içinde.

"Babanla konuşmaya geldim zaten" dedi ve tam öpecekken, hani şu tatlış öpücüğünü koyacakken-

"SEN KİMSİN OĞLUM?" dedi Kağan ve araya girdi, Kağanın ittirmesiyle enişte düşmedi ama yine de bi iki adım gerilemek zorunda kaldı.

"ABAMA KAYIŞMA!" dedi Kenan ve sarsak adımlarla Kağan ın yanına geldi. Yerim lan ben bunları.

"Oğlum bi şey ister misin?" dedi annem saf saf. Bunun şoku geçmedi herhalde.

"Mira, haftalar önceki kavgamızdan dolayı özür dilerim-" diz kapağının önünde eğildi ve cebinden bi şey çıkardı.

"Bunun yeri ve zamanı değil ama-" derin bi nefes aldı, "Benimle bi geleceğe var mısın, yo hayır benimle evlenir misin? Hayır ya daha romantik bi şi var-"

"EVET" dedi Mira ve Egemen in üstüne atladı.

"Oha" dedim ben şok içinde, noluyoz oğlum? Evde babam var.

"Sonunda teklifini yaptın damat" dedi babam oturduğu koltuktan. Oha sen ne ara o koltuğa geldin? Sherlock Holmes gibi oturmuş, Egemen i süzüyordu, purosu nerde?

"Şey efendim-"

"Baba" dedi babam.

"Ben özür dilerim, böyle bi anda-"

"Bencede, en azından....iyi çocuksun" dedi ve sehpanın üzerindeki gazeteyi alıp okumaya başladı.

"Siz benim iyi çocuk ol-"

"Seni 2 aydır izliyorum evlat" dedi babam bu çok normal bi şeymiş gibi.

"OHA" dedik aynı anda ben ve Kağan. Babamın içinden ajan çıktı.

"Neyse düğün ne zaman olacak?" dedi babam ciddi sesiyle. Ben artık babamdan korkuyorum.

"Baba biraz abartmıyor musun?" dedi Mira. Yüzü mor olması gerekiyordu ama sadece gülümsüyordu.

"Peki peki, senden kızım bahsetmişti" dedi ve gazeteyii bıraktı.

"Ah, öyle mi?" dedi enişte ve belli etmemeye çalışsada acayip rahatladı.

"Evet aynen öyle ve senin şimdi gitmen gerek" dedi Mira ve ne olduğunu anlamadan Egemeni gönderdi.

"Bu kadarı fazla ben odama gidiyorum" dedim ve Kenan ı kucaklayıp yanımda götürdüm.

*

Mal kuzenim gelmişti ve yatağımı işgal etmişti.

Hayatımda nefret ettiğimin kişi gelmişti Hande.Size onu açıklayım,

DİKKAT KATİL VAR!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin