YENİ BÖLÜM :))
"Şimdi sevgilim, partiyi bitirip evimize gidelim mi?" dedi sanki her şey normalmiş gibi!
"Ne demek eve gidelim mi? Bu gece hiç bi şey olmayacak, söz vermiştin" diye mırıldandım.
Eliyle elimi tuttu ve yürütmeye başladı.
"Nereye gidiyoruz?" dedim ve dudaklarımı büzdüm.
O ise beni hiç takmadan telefonunu çıkardı,
"Salih düğünü bitir-" karşı tarafı dinledi,
"Çavuş ailesine haber ver, evet onları 1 hafta sonra tekrar ziyaret edip Ankara ya gideceğiz" dediğinde elimi çekmeye çalıştım ama elime sıkıca yapıştı.
"Beste nin heyecandan bayıldığını söylersin" dediğinde gözlerimi şaşkınlıkla açtım.
Telefonu kapattı ve beni hızla çekiştirdi.
"Ben heyecandan falan bayılmadım! Yalan ya, kulyen yala-" sözümü tamamlayamadan hızla beni arabaya yerleştirdi.
"Acelen mi var?" dedim, bakışlarımı ona çevirdim.
Hızlıca arabayı binip, çalıştırdı.
"Evet var" karanlıktada olsa sırıtmasını görebiliyordum.
YAZARDAN
Onur hızla arabayı kullanırken Beste nedensizce korkuyordu.
"Bir-biraz yavaş gidelim?" dediğinde, Onur yandan bi bakış attı.
"Hızı seven sen değil misin?" dediğinde, Beste düşünüyor gibi yaptı.
"Şey olabilir- bilmiyorum" Onur tek eliyle öndeki arabayı solladı ve daha da hızlandı.
"Neden bu kadar hızlanıyorsun, normal ilerle işte! Bu kadar çok uykuyu sevdiğini bilmiyordum" diye mırıldandı ve camdan dışarı bakmaya başladı.
"Ondan hızlı gitmiyorum" dedi ve oturduğu koltukta yayıldı.
"Yayılma! Ölmek istemiyorum" dedi ve nefesini tuttu.
"Çok konuşuyorsun, böyle olduğunu bilmiyordum" bi kaç dakika sonra arabayı tekrar solladı ve bi evin önünde durdu.
Onur ilk defa böyle heyecanlıydı, Beste belki az sonra onun olacaktı. Biliyordu söz vermişti dokunmayacağına ama Beste yi çok istiyordu.
Beste ise Onur un tam tersi olarak hemen geceyi atlatmak istiyordu, Onur un hallerinden her zamanki gibi korkuyordu.
Onur bu sefer yavaşça arabadan indi, Beste tam kapıyı açacaktı ki Onur ondan önce davranıp kapıyı yavaşça açtı.
"Gerek yoktu kendim-" Beste bi şey diyemeden Onur onu kucağına aldı, Beste küçük bi çığlıktan sonra Onur a tutundu.
"Napıyon oğlum? İndir beni"
"Yeni evlilerde koca, karısını taşıyarak eve girer" dediğinde, kız gözlerini devirdi.
"Ama bu dediğin gerçek evlilerde olur" o sırada Onur zaten kilitli olmayan kapıya tekme atmış ve içeri girmişti.
"Biz gerçek evliyiz" diye tısladı adam, kız korkudan sözlerine devam etmedi.
Onur hızlıca diğer ayağıyla kapıyı kapattı.
"Bak ben kendim gidebilirim" Beste gözlerini kocaman açarak adama baktı ama Onur hiç takmadan merdivenleri çıktı.
Yatak odasına vardıklarında kız istemsizce ayağını yere sarkıttı, Onur da kızı daha fazla korkutmamak için bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİKKAT KATİL VAR!!
Teen Fiction"BUNU YAPAMAZSIN!" diye bağırdım karşımdaki adama doğru. Bi katile bağırmak ne kadar mantıklı onu da siz düşünün,ne kadar salak olduğumu anlayın. "Haklısın, aileni öldürmek kolay olur. Hm... Ailene acı çektirmek? İşte bu daha mantıklı" dedi adam ve...