Bölüm 28

135K 4.8K 1.4K
                                    


Multideki Merttir. (Furkan ın arkadaşı)

Çok tatlı değil mi? <3

Şu anda özel uçaktaydım ve ne yapacağım hakkında hiç bir fikrim yok. Otel odam kral daireydi, adamın özel uçağı var... Bunlar bana fazla! Nasıl davranmam gerek hiçbir fikrim yok.

Acaba uçağı öpmem falan mı gerekiyor?

"Aşkım kemerini tak" Onur un sesiyle fakir ruh halimden çıkıp kemerimi taktım, he bu arada kral dairedeki tüm güzel kokan şeyi aldım. Yani.... hepsini.

"Yani.. senin özel uçağın var" dedim etkilenmemi bastırarak, galiba başaramadım.

Onur kafasıyla beni onayladı ve karşımdaki koltuğa yayıdı,

"Peki özel uçağın varsa neden normal uçakla geldik?" dedim ve hiçte merak etmiyormuşum gibi yüzüne baktım.

"Bindiğimiz uçak zaten benim uçağımdı" dediğinde ağzım yamuldu.

"NE?" bakışlarımı gözlerine çevirdiğimde sırıtıyordu.

"Peki" dedim ve düzelip ve dudaklarımı birbirine bastırdım, birazcık (!) heyecanlanmış olabilirim.

5 dakika sonra çok sıkıldığımı anladım ve bakışlarımı camdan çektim,

"İlk İzmir e gideceğiz değil mi?" dedim. Çünkü ailemle son kez vedalaşmak istiyordum bi de eşyalarımın çoğu orada kalmıştı.

İfadesi değişti, kaşlarını hafifçe çattı ve bi şey söylemek için ağzını açtı,

"Oraya gitmeyeceğiz" dediğinde yanlış anlamış olabilirim diye yüzüne baktım.

"Hö?"

"Bak aşkım... Ankarada çok önemli işlerim çıktı-" sözünü kestim,

"Ama arkadaşlarımın çoğuna veda etmedim" dedim ve benimde kaşlarım hafifçe çatıldı.

"Hangileri?" anında şüpheci haline geri döndü, gerçeği söyledim,

"Selin, Eg-" dediğinde anında dikleşip yüzümü ellerinin arasına aldı, bu hareketi romantik falan değildi çünkü gözlerindeki siniri görebiliyordum.

"Bundan sonra-" sesi sakindi, "Furkan ve arkadaşları dışında hiçbir erkek arkadaşın olmayacak!" sonlara doğru tıslayınca yutkundum,

"Eğer Ankara da seni bir erkekle görürsem-" gözleri hiç hoş olmayacak şekilde parladı, "Canınızı fena yakarım" dedi.

Gözlerim doldu, benimle böyle konuşmaya hakkı yoktu. Kıskanç olabilirde ama bu kadarı fazlaydı. Neden gözlerim doldu diye kendime sorarken regl olduğum beynime süzüldü.

Ellerini çekince hızlıca kemerini çözdü ve gitti.

Gözlerimi tek elimle sildim,

"Atarlı ergen" dedim ve dediğimi kafamda tarttım sonra da malca güldüm.

*

Ağzım açık bi şekilde derin bir uykuya dalmışım, derin olduğunu anladım çünkü şuan bir arabanın arkasındaydım.

Koltukta gerindim ve arabanın tavanına baktım ve sonra arabanın tavanına dokundum.

Yaptığım malca şeyi fark ettikten sonra koltukta doğrulup bakışlarımı küçük ayndan şoföre çevirdim,

Onur güneş gözlüklerini takmış, bir kolu da dışardaydı, arabayı her zaman ki gibi tek eliyle kullanıyordu.

"Neredeyiz?" dediğimde gülümsedi,

DİKKAT KATİL VAR!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin