Multideki Beste :)) İyi okumalar
"ANNE HAYIR!" şuan utançtan ölebilirdim.
Alışveriş merkezindeydik ve o özel gece için iç çamaşırı bakıyorduk, tabi ki annem ve ablam o gecenin olmayacağını bilmiyor.
"Neden kızım? Sen beyaz tenlisin, üstüne siyah çok yakışır" dediğinde ölmek istiyordum, tüm çalışanlarda bize yardım etmeye çalışıyorlardı.
"Ben Kenan ve Kağan ın yanına gitmek istiyorum" diye mırıldandım, yazık onlar bana iç çamaşırı baktıklarını bilmiyorlar, çok saf bi şekilde araba yarışındalar.
"Sus kız! Bak bu da çok güzel" dedi ve dantelli pembe bi iç çamaşırı gösterdi.
"Anne ben gidiyorum-" dememe kalmadan ablamın elindeki şeyi gördüm. Bu fazla... olguncaydı, tamam tamam fazla seksiydi!
"Bunu asla giymeyeceğime karşın hemfikiriz bence" dedim ve gözlerimi büyüterek anneme baktım.
"Mira bu sana göre, hem onun memişleri o kadar büyük değil" dediğinde yanaklarım kıpkırmızı oldu, memiş dedi ya memiş!
"Bence bunun küçüğünü bulabilirsek cidden Beste çok güzel görünür" dediğinde yüzümü buruşturdum.
"Ben şu Hello Kity i alayım" dedim ve çocuk reyonundaki çamaşırları gösterdim.
Annem beni takmadan yetişkin bölümüne bakmaya devam ederken, ablam kulağıma fısıldadı,
"Anladığım kadarıyla Onur daha-" elleri ile göstermeye çalıştı, "Kadınsal seviyor, bence sana kırmızı alalım, hem geceyi daha eğlenceli geçirirsiniz" dedi ve kırmızı renkli olan yerlere gitti. Gözlerimi iri iri açtım.
"Iyy hepiniz iğrençsiniz" dedim üstümü başımı kısaca her yerimi silkeledim. Yüzümü yüz kez falan buruşturmak zorunda kaldım.
"Bak ne buldum!" ablam bağırarak bana seslenince bazı kişiler bana bakmaya başladı, hayır anlamıyorum hangi kız sevgilisini alıp iç çamaşırı reyonuna getirir ki? Şuan çok kötü durumdayım ağlayabilirim.
"Abla bağırma" diye tısladım ve hızlıca yanına doğru gittim.
"Bak bu kırmızı renk sana çok yakışır-" gösterdiği nar çiçeği rengine baktım, bu diğer seksi dediğim çamaşır var ya, ondan da seksiydi.
"Numaran ne? 70 mi, 75 mi?" dediğinde yüzümü sertçe sıvazladım.
"75" diye mırıldandım, her ne dersem diyeyim annemlerin umurlarında olmazdı.
Soyunma odasında aynadan kendime garip bi bakış attım, bu ne?
"Giyindin mi?" dediğinde annem, kafamı duvara vurdum.
"Ah acıdı" dedim ve başımı ovuşturdum. O sırada ablam içeri girdi ve hemen kapıyı kapattı.
"Kızım senin böyle güzel vücudun var mıydı?" dedi ve dönmemi istedi, istemsizce yüzümü buruşturdum, iğrenç bi duyguydu bu.
"Yalnız boyuna göre güzel göğüslerin var" dedi ve göğüslerime bi bakış attı. Göğüslerimi istemsizce kapadım.
"Yorumlarını kendine sakla" diye sinirle fısıldadım ve aynaya tekrardan baktım, abi bu dekolte ne ya?
"Yazık.... Yanakları kızardı" dedi ve bana aynadan gülümsedi.
"Anne sende gel" dedi ve annemi içeri aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİKKAT KATİL VAR!!
Ficção Adolescente"BUNU YAPAMAZSIN!" diye bağırdım karşımdaki adama doğru. Bi katile bağırmak ne kadar mantıklı onu da siz düşünün,ne kadar salak olduğumu anlayın. "Haklısın, aileni öldürmek kolay olur. Hm... Ailene acı çektirmek? İşte bu daha mantıklı" dedi adam ve...