Bölüm 33

109K 4.5K 1K
                                    


Multideki Ateştir

Biliyorum bölümler acayip geç geliyor ama benim de okulum var üstellik sınavım da var.

Okuyucularım biraz anlayışlı olursanız sevinirim

HATIRLATMA

Hani size demiştim ya Ege ve Selin ile birlikte SAMARA eşek şakası yaptık diye hatta bi hoca altına sıçmıştı.

İşte şuan o hoca karşımdaydı.

"Siktir" diye mırıldanınca sınıftan bi kaç kişi güldü.

Normal bir sınıf olsa sessizliğe gömülürdü ama bu sınıf normal değildi.

Furkan, Mert, Koray, Deniz bu sınftaydı.

Ateşin çetesi denilen kişilerde bu sınıftaydı.

"Siktir" sınıfı süzmeyi bırakıp hocaya baktım. İki kez küfür etmem hiçte iyi değildi.

Hocanın gergin yüz hatları beni iyice korkuttu.

"BESTE!" diye kükredi.

******************

Elimdeki çanta yere düştü. Sıkıntıyla iç çektim, bilir misiniz bilmem ama ben şuan eğilip o çantayı almaya üşeniyorum.

He, bi de hocanın siniri var tabi!

"Ya hocam hala unutmadınız mı o günü?" dedim endişeyle ve parmaklarımı çıtlattım, gittim bu hocanın sınıfına düştüm ha.

Hoca sakin olmak ister gibi sandalyesine oturdu, o sırada ben de ayağımla çantamı yukarı çektim ve omzuma astım.

"Seni okuldan mezunn etmeyeceğim!" dediğinde omuz silktim.

"Tamam hocam" dedim ve sınıfta göz gezdirdim,

Pencere kenarının son iki sırasına Furkan ve Deniz oturmuştu, önlerinde ise Koray ve Mert vardı. Onların önünde ise Duygu ve Almira vardı.

Duvar kenarının son iki sırasında ise Ateş denen çocuk vardı ve yanı boştu. Bufün Poyraz yoktu. Onun önünde ise Hakan ve Uras. Onun önünde ise Ayça vardı ve yanı boştu. Bakışlarımı hocaya çevirirken aklıma dank etti.

Lan Ayça bu sınıfta mı?

"Siktir" dediğimde Mert artık sırıtmaya başladı.

"Bi daha küfür ettiğin an seni okuldan kovdurturum" dediğinde çantama iyice yapıştım.

Anladım dercesinde kafamı salladım.

"Şimdi Ayçanın yanına geç"dediğinde Ayça sırıttı,

"Onun yanına oturmayacağım" dedim ve başımı hayır anlamında salladım. Onun yanına oturduğum an hocanın işi bitmişti

Hoca sırıttı, eğer ona karşı gelirsem kötü olacağını biliyordu.

"Şimdi Ayçanın yanına geç" dedi hoca sakin bir sesle. Tabi Furkanlar suskun, neden? Komik olduğunu düşünüyorlardı.

Oğlum bi Onur a söyliyim sizi görürsünüz.

"Hayır hocam" dedim ve duvara yaslandım.

"Eğer oraya oturmazsan ders notunu sıfır veririm" dediğinde omuz silktim,

DİKKAT KATİL VAR!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin