MERHABA, ÖNCELİKLE TANIŞALIM. ADIM SELCAN... 22 YAŞINDA KENDİ HALİNDE BİR GENÇ KIZIM. BU HİKAYENİN GEÇMİŞİ DE 2 YILLIK FALAN. PAYLAŞMAYI DÜŞÜNMEDİM HİÇ, YAZIP BİR KÖŞEDE BEKLETECEKTİM. ZATEN 5 BÖLÜM FALAN YAZMIŞTIM. ESKİDEN WATTPAD PLATFORMUNU ÇOK SEVERDİM. UZUN ZAMANDIR BURALARDAYIM ASLINDA.
AMA ARTIK ESKİ TADI YOK DİYE DÜŞÜNDÜM VE DEDİM Kİ KENDİME, MESELA BENİM BU PLATFORM DA OKUMAK İSTEYİP BULAMADIĞIM HİKAYE TÜRÜ NE? SAMİMİYET KOKAN, ENTRİKADAN UZAK, İNSANLARIN HALA BİRBİRİ UĞRUNA CANINI VEREBİLECEĞİ, KÖTÜLÜK NEDİR BİLMEYEN, TATLI BİR MAHALLE HİKAYESİ OLABİLİR Mİ? SONRA TAM OLARAK BU OLDUĞUNA KARAR VERİP KOLLARI SIVADIM. KARAKTERLER TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR. AMA ETRAFIMDA BÖYLE GÜZEL İNSANLAR OLSUN İSTERDİM TABİİ. NEYSE DAHA FAZLA UZATMAYACAĞIM. MAHALLE AĞZIYLA YAZDIĞIM İÇİN DİYALOGLAR DA KUSURSUZ BİR DİL BEKLEMEYİN LÜTFEN. ARGO KELİMELER VE BOZUK DİYALOGLAR VAR ELBETTE, UMARIM KELİMELERDEN ÇOK KONUNUN SAMİMİYETİNE ÖNEM VEREN OKUYUCULARLA BULUŞUR BU HİKAYE... DİLERİM HAYATIN SAÇMA TELAŞINDAN, YORGUNLUĞUNDAN KAÇMAK İSTEDİĞİNİZDE SİZE TEBESSÜM ETTİRECEK, SOLUKLANDIRACAK BİR LİMAN OLUR KARAKTERLERİM. İNSANLARIN BİRBİRİNİN AÇIĞINI KOLLADIĞI, ACIMASIZCA ELEŞTİRDİĞİ BU DÖNEMDE HEPİMİZE İYİ GELECEĞİNİ UMUT EDİYORUM.
KOCAMAN SEVGİLER...
Hani kafanıza hiç beklemediğiniz bir anda bir darbe yerseniz de günlerce o ağrıyla cebelleşirsiniz ya! Ya da yok yok... Kafanızda, tulum bir yandan kemençe diğer yandan bastırırken, horon eden insan grubunun ayak sesleri bir balyoz etkisi yaratır benzetmesi daha açıklayıcı bir tanım olabilir. Çünkü tam da şuan Sinan o baş ağrısının ağzını burnunu kırmak istese de tek yaptığı, bir ağrı kesici alıp o hunharca kafasını zonklatan düğün mevzusunun sona ermesini beklemekti.
''Sinan! Kalk hadi yavrum. Kahvaltı hazır.''
Sabahın beşinden beri kıvrandıran bu lanet ağrı sayesinde tül kıpırdasa zonklayan başı annesinin güçlü sesiyle daha da şiddetlenmişti.
''Oy gaybana...'' dedi alnını sıvazlarken.
Yataktan kalktığında, bir iki esneme hareketiyle adımlarını lavaboya yönlendirip elini yüzünü yıkadı. Aynı zamanda cadaloz kardeşinin ciyaklamasıyla kafası bir kez daha zonkladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adı Bahar
RomanceBahar neredeyse çocuk gibi olduğu yerde tepinip, çığlık atacaktı. Zaten heyecandan ölüyordu, bir de adamla o yolu yan yana nasıl gidecekti? Sinan'ın aracın sürücü tarafına doğru yürüdüğünü görünce el mecbur, geçip ön koltuğa oturdu ve hırsla kemerin...