Bölüm 22

6.9K 356 46
                                    



ARKADAŞLAR MERHABA! EMİNİM BENİ GEBERTMEK İSTİYORSUNUZDUR. :D RESMEN AYLAR GEÇTİ EEE BENDE BAYA HAMLANMIŞIM. YAZARKEN 'ACABA BEĞENİRLER Mİ YA? OLDU MU?' GİBİ BİR ÇOK TEREDDÜTLERİM OLDU HALA AYNI HİSSİ YAŞIYORUM. İNNNNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ. 🙏🏻

23 YAŞIMA GİRMEME AZ KALDI AMA OKULA YENİ BAŞLADIM TAKDİR EDERSİNİZ Kİ SIFIRDAN BAŞLAMIŞ GİBİYİM KAFA BOMBOŞTU YANİ O YÜZDEN KENDİMİ TAMAMEN DERSLERİME ADADIM BİR DEEE ONUN DIŞINDA 2 SENELİK HARİKA İLERLEYEN BİR İLİŞKİM VAR VE BU ARALAR AİLELER GÖRÜŞTÜ ETTİ DERKEN İŞ HER AN CİDDİYE BİNEBİLİR ONUN TATLI BİR TELAŞI VE STRESİ VAR ÜZERİMDE. NEYSE YİNE AÇILDI BU LAZIN ÇENESİ ŞİMDİ SUSMAZSAM DAHA HİÇ SUSAMAM. AMA BENİM İÇİN GÜZEL DUALARINIZI BEKLİYORUM... ALLAH İSTEYEN HERKESE BU DUYGULARI NASİP ETSİN. AMİİİİN! ❤️

Buyursunlar;




Ertesi güne herkes umutla uyanmıştı. Hele Ömer ve Miray kabına sığamayacak haldeydiler, ne uyudukları uykudan ne de şu an karadeniz mutfağına özgü enfes kahvaltıdan bir şey anlayabilmişlerdi. Miray ilk kez hissettiği duyguların telaşından ölecek gibiydi, Ömer ise eskisinden daha kuvvetli bir bağla bağlandığı aşkın önünde hayretler içerisinde saygı ile eğiliyordu. Sinan ise muhlamadan bir çatal alıp, sevdiğinin ağzına tıkıştırmaya çalışırken Tahir'le göz göze geldi. Ömer de bir şeyler vardı ve ikisi de bunun farkındaydı. Aynı anda Kenan'a baktılar ama onun şu an tek derdi kahvaltıydı, yani dünyayla bağlantısını kesmiş vaziyetteydi.

''Ömer keyfin yerinde kardeşim, yaradı sana bizim buralar...'' diye konuya girdi Sinan. Herkesin bakışları Ömer'in üzerindeydi o an.

''Aynen lan, gençleştin sanki sen.'' deyip cilaladı Tahir. O arada bizim Hanzo Kenan bodozlama lafa girdi tabii.

''Aşk yaradı aşk... Kime yaramıyor ki zaten, ah ulan ahhh!''

Sinan yüzünü buruşturup diğer erkeklere ithafen konuştu.

''Oğlum ben bu hemşireye çok üzülüyorum ya... Bunun gibi bir malın arkasını nasıl toplayacak acaba?''

Ömer yakının da bulunan Kenan'ın ensesine sağlam bir şekilde yapıştırdı.

''Dangoz musun lan sen? Bıraksaydın da kendi aşkımı kendim ilan etseydim. Her boka burnunu sokuyosun?!''

''Kendi aşkımı derken Ömer abi?'' diye Elçin heyecanla atıldı.

Kızlar bakışlarını Miray'a yönelttiklerin de Miray utanıp başını eğdi ama o esna da Ömer elini genç kızın omzuna atıp gülümseyerek lafa girdi.

''Biz birbirimizi seviyoruz ve dün akşam itibari ile birlikteyiz. Bi' hayırlı olsununuzu alırız...'' derken otuz iki diş sırıtıyordu.

İlk önce Bahar ayağa kalkıp Miray'a sarıldı.

''Çok mutlu olacağından eminim, çok sevindim canım arkadaşım...''

''Te..teşekkür ederim.''

''Ayy resmen kısmet patlaması!'' diye cırlayan Elçin ikisini de kocaman sarılıp tebrik etti.

''Ben tahmin ediyodum zaten, resmen elti olduk hepimiz yaa!'' diyen ise Zülaldi.

''Kızlar üzgünüm ama ben hepinizin görümcesiyim, hatırlatmak istedim yani.'' derken pis pis gülüyordu Elçin.

''Senin her yanın görümce olsa ne olur be!'' dedi peşinden Zülal.

Onlar aralarında eğlenirken çocuklar arkadaşlarını tebrik ettiler ve her biri Ömer'in kulağına farklı bir şey fısıldadı.

Tahir, ''Sen benim kardeşimsin ama eğer Miray senin yüzünden bir kere bile ağlarsa ağzına sıçarım Ömer!'' derken Sinan, ''En doğru kararı vereceğine emindim. Artık yüzün gülsün kardeşim, çok mutlu ol. Kızı da üzme!'' dedi.

Adı BaharHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin