Bölüm 18

10.1K 473 123
                                    


SELAM ARKADAŞLAR! :) AŞŞŞŞIRI UZUN BİR BÖLÜMLE SİZLERİ SELAMLIYORUM. 🙋🏻‍♀️ NASILSINIZ? İYİSİNİZ İNŞALLAH? VALLA BENİ SORACAK OLURSANIZ ÇOK EĞLENDİĞİM BİR BÖLÜM YAZDIM O YÜZDEN KEYFİM YERİNDE UMARIM SİZDE BEĞENİRSİNİZ :D

BU ARADA ÇOK YORGUNUM, O YÜZDEN ÇOK DÜZENLEME FIRSATIM OLMADI BİR KUSURA RASTLARSANIZ ŞİMDİDEN AFFOLA! :)

KEYİFLİ OKUMALAR... :)

Buyrun;

"Tahir, sevgilim çiçeği beraber seçelim. Ben onunla o kadar fotoğraf çekip düşman çatlatıcam bak aman diyim." diyen Elçin sevgilisinin dükkanın da keyifle çayını yudumluyordu aklına gelenle panikle elindeki bardağı bıraktı. "Senin takım elbisen geldi mi terziden?"

"Geldi yavrum geldi..."

"Onu sen bana ver bugün, bi' daha ütüleyeyim yarına hazır olsun aşkım."

"Elçin, ütülü ya takım daha nesini ütüleyeceksin sen ya?"

"Ya öyle olur mu ama jilet gibi durması lazım."

Tahir sevdiğine bir şey diyemiyordu ama vallahi şişmişti artık.

"Tamam, akşam gönderirim ütülersin güzelim."

"Babanın biletinde bi' aksilik yok dimi? Bu akşam 5 gibi binmesi lazım uçağa... E tabii  bi' de gelip dinlenecek adam sonuçta yarına anca toparlar, aşkım bi de şey diycem..." dediği esna da Tahir sözünü kesti. Onun bu heyecanını anlıyordu, kendisi de en az onun kadar heyecanlıydı ama bu panik de neyin nesiydi? Resmen diken üstündeydi sabahtan beri. Geriliyordu, Tahir'i e geriyordu. Şu işi hayırlısıyla bir atlatsalardı, bir gariban sevindirecekti yeminle.

"Elçin... Benim tatlı dilli, düşünceli, akıllı sevdiğim. Anlıyorum her şey güzel olsun diye bunca telaş ama on dakika da bir aynı şeyleri söylüyosun bende sana her şeyi halletim diyorum ya hani..?"

"Aman ne bileyim ya, hayatım da ilk defa nişanlanıyorum benim aklım başımda mı allasen?"

"Sen bensiz kaldın 3 gündür ondan bu haller. Gel şöyle yamacıma da seni kendine getireyim hemen." diyen Tahir, yüzündeki sırıtışı iyice genişletmişti.

Elçin nazlı nazlı, sevdiği adamın yanına süzüldüğünde Tahir onu kendine doğru çekti.

"Aşkım n'apıyosun? Ya içeriye müşteri girerse?"

"Sence buna kafa yoracak durumda mıyım ben Elçin? Gelip görürlerse, ses etmeden giderler bi'şey olmaz."

Elçin gözlerini kocaman açıp, kahkaha koyverdi.

"Ay sen şaka yapıyosun! Sevgilim iyi misin?"

"Değilim yavrum, öp beni." dediğinde kızın yakasından kavrayıp kendine çekti. Öyle hoyrattı ki, öpmüyor adeta içine saplanıp kalan özlemle savaşıyor gibiydi.

Elçin nefes nefese geri çekildiğinde, bir elini kalbine koydu. Deli gibi atmak ne demek uçuyordu resmen!

"Tahir... Sana n'oldu böyle aşkım?"

"Neler olmadı ki... Kızım ben yıllardır senin aşkınla yanmışım, şimdi kavuşmuşken böyle sevmeye hakkım yok mu?"

"Ya ben sana ölürüm be adam!" dediğinde eğilip alnından öptü. Tahir onun bu hamlesiyle şaşkınca sevgilisine bakarken, Elçin devreye girmişti bile.

"Alnından öpmek alın yazısını öpmektir derler, işimi garantiye aldım. Artık tamamen benimsin." dedi ve kıkırdadı.

"Ben, sen bilmezken bile senindim zaten güzelim, ama böyle alnımdan öpmen falan biraz şey oldu..."

Adı BaharHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin