Bölüm 10

11.8K 472 51
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


SELAM MİLLET! DÜN GECE GRAM UYUYAMADIM, BİR DE SABAHIN KÖRÜNDE İŞE GELDİM. RESMEN SARHOŞ GİBİYİM YEMİNLE... :( EĞER BİR KUSURUM VARSA ŞİMDİDEN AFFOLA, BU KAFAYLA ANCA BU KADAR OLUYOR. KALDI Kİ RESMEN İLHAM FALAN TOZ OLDU GİTTİ, İTELEYE İTELEYE YAZDIM 'HA GAYRET, SENDEN BÖLÜM BEKLİYORLAR, DAYAN KIZIM.' DİYEREK YANİ. NEYSE FAZLA UZATIP SİZİ DE DARLAMAK İSTEMİYORUM... BU UYKUSUZLUĞA RAĞMEN HAYVAN GİBİ DE AFİŞ YAPTIM BİZİMKİLERE. :D

TA DAAAAAA! :D İŞTE BUGÜNÜ ŞANSLILARI TAHİR & ELÇİN  BENCE YAKIŞIYORLAR, SİZCE? 

TAMAM ANLIYORUM BU KADAR GEVEZELİK YETER DİYORSUNUZ BENCE DE YETER, HADİ BAŞLAYIN BARİ... :)

KEYİFLİ OKUMALAR. :)

BUYRUN;


2 Gün Sonra;

Sinan yeni kavuştuğu sevdiğinin, ona bir saçmalık sebebiyle hala küs olmasına tahammül edemiyordu. O değil bir de bilinçli bir şekilde ondan kaçıyordu Bahar. Ne aramalarına dönüyordu, ne de mesajlarına. Biraz sakinleşsin diye üzerine gitmiyordu ama bu neydi yahu! Az kalmıştı, ölecekti hasretinden. Aklına gelen anlık fikirle, telefonu eline aldığı gibi Elçin'i aradı.

"Efendim abi?"

"Nerdesin?"

"Kızlardayım neden ki?"

"Heh iyi. Bahar da evde mi?"

"Abi..."

"Elçin uzatma. Bak ben Kadir'e de benzemem bilirsin."

"Evde."

"İyi on dakikaya evdeyim, evi boşaltın. Bahar'la konuşmam lazım."

Telefonu kapandığında araba anahtarını cebine atıp odasından çıkmıştı bile. Ne olursa olsun bu işi bugün halledecekti. Onsuz geçen iki gün sanki cehennemdi. Aklına gelen Cemal Süreya şiiriyle bir an kalbinin sızladığını hissetti. 'Şurama batan diyor şair; Şurama batana özlem demeselerdi, bıçak derdim.'
Bu kadına nasıl ve ne ara böylesine bağlandığını bilmiyordu... Onsuz adım atamaz, yüzünü görmediği günü günden sayamaz olmuştu.

Restoranın kapısından çıkarken karşıdan yaklaşan Leyla'yı görünce sabır diledi, cidden şu an tek ihtiyacı olan şey sabırdı.

"Aaa! Sinan gidiyo musun canım ya? Bende sana gelmiştim."

Saçlarını savurarak yanına ulaşan kadına umursamaz bir bakış attı.

"Hayırdır?"

Leyla böylesine tepkisiz bir cevap beklemediği için afallasa da yılların vermiş olduğu tecrübeyle çabucak toparlandı.

Adı BaharHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin