Chapter 3-Smug smiles & Surprise tasks

31.7K 1.2K 39
                                    

Capitolul 3-Zâmbete elegante & Sarcini surpriză.

__________________________________________

Cumva am ajuns acasă fără să mă prabuşesc. Îmi dau rochia împrumutată care nu mă mai face să mă simt de neoprit şi am dat jos pantofii. Deschid apa la baie şi iau un pahar de vin și intru în apa caldă.

Mă relaxsează imediat. M-am bălăcit pentru aproape o oră înainte să ies, degetele crețe pentru că am stat prea mult .Mi-am pus pe deasupra lenjeriei ploverul meu cel mare preferat ,mi-am luat ursulețul și înghețată și m-am trântit pe canapea.

Am auzit uşa de la intrare deschizându-se, aproape am ţipat la Jace când l-am văzut. Merge apoi mă analizează,i ar eu zâmbesc ciudat.

-Ai ursuleţul tău, vin, îngheţată. Scuipă tot. Acum" Comandă imediat lăsându-şi laptopul să cadă apoi punându-se lângă mine. Îi pasez ingheţata şi bagă adânc lingura aşteptând ca eu să vorbesc.

"Cred că am obţinut interviul" Spun încet.

"O doamne!" Ţipă. "A fost rochia Valentio, ţi-am spus eu. E sexy în persoană?I-ai atins părul?"

"Jace-"

"Serios. Când e interviul. Ar fi bine să am permisiunea de a fi cu acel bărbat fru-"

"JACE"

"Ce?" Ţipă înainte să mai ia o înghiţitură de îngheţată.

"În primul rând, în persoană e al dracului de sexy. Ca şi cum nu aş fi crezut că un aşa om poate fi real. În al 2-lea rând e britanic. Desigur are un accent sexy.Trei, nenorocitul de costum îi venea perfect. Era costum Gucci .Gucci Jace."

El deschide gura să spună ceva, dar îl opresc ridicându-mi mâna.

"Dar el era....rece?" Încerc "Nu.nu e-el a fost intens"

"Ce vrei să spui?"

"Ciudat, prima dată m-a numit nimic, apoi mă sperie când vrea să mă dea afară. Apoi mă lipeşte de uşă"

"DE UŞĂ?"

"Jace,lasă-mă să termin" Îl cert. Oftează şi mai ia o linguriţă de îngheţată. "Era în faţa mea şi spune, citez <<Nu cred că te sperii. Cred că te excit. Cred că vrei să ţi-o trag>> Şi am negat, iar el mi-a spus că mint."

"Minţeai?"

"Evident. E un înger.Dar e cam înfricoşător. A fost aşa un măgar." Termin.

El se uiă la mine cu simpatie cum îmi îmbrăţişam ursuleţul, apoi el mă ia şi mă apropie de pieptul său. Oftez luându-mi paharul de vin şi mai sorbind o gură.

"Îmi pare rău scumpo." Spune "Nu îmi imaginam că va fi aşa rău"

Gem de frustrare şi îmi iau capul în maini. "Asta e şi problema a fost oribil. Dar în acelaşi timp am fost incredibil de atrasă de el...Nici nu ştiu cum am ajuns acasă fără să leşin."

"Nu îi da de înţeles că eşti atrasă şi va fi bine"

"Dar el ştie! El chiar ştie, şi era sigur de asta. M-a citit ca pe o carte. A fost cea mai intensă interacţiune cu vre un bărbat din viaţa mea, ne atingeam puţin."

"Sună ca şi cum ai avea nevoie să te întinzi" Jace râde. Mă uit la el şi îşi schimbă tonul. "Şi,când este interviul?"

"Vineri"

"Ei bine,probabil că nu vei mai fi nevoită să îl vezi. Şi va fi de mare valoare să îi vezi zâmbetul Victoriei împrăştiat pe chip."

"Cred că ai dreptate." Răspund cu un mare zâmbet imagiându-mi faţa de soc a Victoriei. "Îmi faci clătite?"

Suit and Tie (Harry Styles//română//tradusă)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum