Capitolul 12-Cluburi de noapte & dansuri solicitante
__________________________________________
Un zâmbet amuzat se conturează pe buzele lui Harry şi se uită la Jace -"Da,da este"
-"Ştiam eu"Exclamă,bătând din palme -"Şi acum înapoi la shot-uri"
Harry imediat ridică mâna şi un barman cu privire frustrată se grăbeşte către masa noastră.El ne comandă trei rânduri şi ele se aşază în faţa noastră câteva secunde mai târziu fiecare dintre noi ia trei pahare,înafară de Harry care ia doar unul.
-"Doar unul?"Întreb şi beau primul shot.
-"Doar unul"Confirmă.Eu îmi dau ochii peste cap şi mă întoc la shot,strâmbându-mă la gustul de votcă care îmi arde pe gât,repede caut paharul de şampanie şi îl dau pe gât -"Omorâm alcoolul cu alcool?"
-"Nu suntem amuzanţi"Murmur drept răspuns
Iau celelalte două shoturi,familiara scurcere de alcool era în venele mele.Imediat ce termină cel de-am trei-lea Jace se ridică,rugându-se de noi să mergem să dansăm.Alice,Aaron şi eu sărim şi îl urmărim.
-"Norah"Vocea pătrunzătoarea a lui Harry loveşte.Mă întorc să îl găsesc încă stând la masă şi privindu-mă intens -"Nu dansa cu altcineva"
-"Atunci dansează cu mine"
-"Nu"
Îmi dau ochii peste cap întorcându-mă ,deja plănuind să ignor cererile lui.El a fost cel care a vrut să vină,dacă nu v-a dansa cu mine atunci mă voi distra cu altcineva.
Jace ţipă şi mă trage prin mulţimea de corpuri care dansează unde prietenii mei săreau ca nişte idioţi.Chicotesc şi încep să îmi mişc şoldurile pe ritm.Mâna lui Aaron se înfăşoară de corpul meu trăgându-mă mai aproape.
Imediat ce el a făcut asta am simţit nevoia să mă uit la Harry.Arunc o privire peste umăr ca să îl văd uitându-se la mine,mainile lui erau încleştate pe marginea mesei.Mă prinde că mă uit la el şi îşi mijeşte ochii.
-"Stop"Mimează.Imediat mă îndepărtez de Aaron.
-"Mă duc să mai beau ceva"Ţip pe jumătate în urechea lui.Voi avea nevoie de mai multă băutură dacă am de gând să fac acest tratat cu perechea de ochi verzi a lui Harry toată noaptea.Repede mărşăluiesc până la bar comandând un al shot şi un mix de băutură.Beau shotul şi iau băutura cu mine pe ringul de dans,imediat sărind înapoi la grupul meu.
"Norah"Ţipă Jace aruncându-şi un braţ pe umărul meu.Sărim în sus şi în jos încercând să sorb din băutură.
-"Jace"Aclam,chiotind beată.
Dansăm stupid apoi după câteva minute ne şoptim ceva despre un băiat drăguţ de pe marginea ringului de dans.Fac cu ochiul şi el dansează mai departe şi eu dau peste cap restul băuturii.
Acum eram complet beată.Eu şi Alice dansăm în jurul lui Aaron,iar el râde cu noi .Aaron ţine mâna sa sus şiu mă învârt dedesuptul ei ,mă împiedic de picior şi ajung în braţele altcuiva.
-"Bună"Rânjesc beată la salvatorul meu -"Mersi că m-ai prins"
Băiatul blond care arăta drăguţ îmi zâmbeşte cald înfăsurându-şi braţele în jurul corpului meu. -"Vrei să dansezi?"
Chiotesc în palme şi încep să îmi mişc şoldurile pe muzică clătindu-mi capul şi mă mut.El se mişa ca un expert pe lângă mine.Îmi pun braţele în jurul umerilor săi şi melodia se schimbă.Ne mişcăm încet,sincron.
CITEȘTI
Suit and Tie (Harry Styles//română//tradusă)
FanfictionHarry Styles.24 de ani.Singur a ajuns milonar.El e cel mai aligibil burlac al New York-ului.Fiecare femeie sau barbat care traieste la cel putin 100 de km au auzit de el,Dar doar o singura persoana stie pe Harry. Norah Wilson învârstă de 22 de ani,r...