Chapter 34-Football fun & fixing sleeves

26.6K 899 66
                                    

Capitolul 34-Distracţie la fotbal & fixarea mânecilor

_________________________________________

Nu eram chiar foarte sigură la ce să mă aştept că v-a purta Harry la jocul de fotbal de duminică;poate un costum drăguţ cu o cămăşuţă Green Bay încheiată până sus alături de o cravată verde cu galben.Mi-am asumat că v-a fi îmbrăcat drăguţ pentru joc.

El s-a lăsat invitat înăuntru singur la 10 dimineaţa purtând un tricou  alb cu mâinecile suflecate şi logo-ul Packers,blugi skinny negrii păcătos de strâmţi si acele ghete joase Cheslsea iesind de sub tiv,aproape am lesinat.

Arata ca o persoana reala care merge la un joc de fotbal.Si faptul ca avea ridicati pe cap Rayband (ochelarii aia de soare foarte scumpi) ,in stapte ascuzandu-se buclele ciocolatii ,facand intraga tinut mult mai atragatoare.De cand a ajuns el m-a gasit stand in bucatarie,eram pe cale sa uit de joc  si sa il trag in camera mea.

"Norah" Spune,limba sa sucrgandu-se le urecheam ea ca mierea in ceai "Jace si Louis sunt gata?E putin de mers catre stadion"

Ma uitam inapoi la el,inca complet in soc .Si faptul ca tonul sau formal era in contradictoriu cu modul cum era imbracat ,doar ma arunca si mai mult.Degetele mele incep sa se joace cu tivul tricoului meu vrede,inainte sa imi mut ochii in pamant.

Bratele sale erau in juru meu intr-o secunda ,tragandu-ma la pieptul sau si stranagandu-ma chiar putin mai mult  in jurul taliei.M-am topil in prinderea sa calda ie eu realizez ca el este,defapt,o persoana reala si nu un strain frumos care a patruns in casa mea.

"Norah" repeta "Esti okay?"

"Da,sunt bine" Murmur in pieptul sau si incerc sa nu lesin de la mirosul sau dumnezeiesc "Jace si Louis sunt aproape gata"

"Lor le ia mai mut decat tie sa se pregateasca?"

Imi incretesc nasul in amuzament  iar noi intr-un final ne indepatam "Asta chiar te surprinde?"

"Nu"

El lasa un chicotit adanc si se sprijina de coltul bucatariei noastre,ocayinal tragandu-ma inapoi la el.Mainile mele se ridica pe pieptul lui pana la logo-ul Green Bay ,inainte sa me relaxez pe el cu o inima care batea frenetic.

"Eti incantata?" Intreaba el. cu un zambert pervers.

"Da,foarte.Toata dimineata noi ne-am scos ochii.Tu esti?"

"Bine.Si da,Norah.Sunt foarte incantat" Ochii sai verzi sunt luminati in anticipare.Practi pot simti axientatea radiind din el pe stadion.In aceasta dimineata ,pana acum cel putin el  emana acel baietesc sarm si imi topeste inima.

In timp ce astepam vorbim destre cine se presupune ca ar castiga si unde sunt locurile si care junt jucatorii preferati ai ficaruia .Intre timp in catvea minute apar Jace si Louis inbracati in galben si verde ,noi suntem in dezbatere cine este cel mai bun aruncator.

"Jace" Suier si ma intorc sa imi primesc colegul de apartament  "Ii spui tu,te rog lui Harry ca acel Nelson este cel mai bun aruncator?"

El ridica o spranceana pefect pensata iar eu ridic din umeri la el  "Acele ultime trei jocuri James a terminat foarte bine.Asa ca nu stiu daca ma pot intoarce la asta,Norah"

Harry ranjeste tiumfal iar el intr-un final de ridica de pe colt "Ti-am spus eu.Toata lumea este gata?"

El a fost primit de un cor de 'da'  si apoi il urmam afara din apartament si pe strazi.Eram intr.un grup de oameni jenat dirijat care nu putea arata mai nepotrivit chiar daca am fi incercat.

Suit and Tie (Harry Styles//română//tradusă)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum