Suit and Tie //Chapter 50 // Morning mimosas & seasonal snow
(Suit and Tie //Capitolul 50 // Mimose* de dimineața & zăpadă de sezon)
______________________________________________________
HARRY
****
Lucrul despre domnul Horan era faptul că era irlandez.Și gălăgios.Și foarte zgomotos,exuberant,posibil mai bogat decât mine ,și foarte,foarte irlandez.M-aș fi așteptat,da,dar nu m-aș fi așteptat ca accentul să fie combinat cu personalitatea puternică.
”Sunt Niall,Niall Horan” Se face cunoscut și intră în biroul meu,strângând mâna sa puternică în a mea ”Îmi pare bine de cunoștiință amice .Presupun că ne vom vedea cam mult.!”Continuă ușor fără să șovăiească un pic la pivirea mea rece.
Părea că fața sa era blocată pe un rânjet care poate fi descris doar ca veselie.El părea să fie în pragul isbucnirii în râs și are păr auriu, dezordonat într-o creastă deasupra frunții.Fața sa era blândă,ca a unui copil și ochii albaștrii ca ai unui bebeluș potrivindu-se cu entuziasmul său.
I-am strâns mâna ușor înainte să o trag ”Harry Styles.Încânat de cunoștiință”
Niall își pune mâinile în șold, cu un accent dominant ,fața clar nimic altceva decât fericire ”Am auzit multe despre tine amice ,ce ai făcut e o nebunie.Frate am crezut că e o nebunie când i-am spus că vrei să îl consulți”
”Corect” Am încercat să îmi ascund distanța din voce de dragul afacerii și pășesc înapoi să îl las pe bărbat să intre în biroul meu ”Te-ai instalat bine în hotelul tău?”
”Da,am lăsat-o pe asistenta mea să despacheteze pentru mine.Aveam nevoie de niște aer curat,după ce am fost închis într-un zbor nenorocit toată ziua.Nu am putut sta,al nabii de plictisitor și nimic de făcut decât muncă” Își încrețește nasul ușor la gând,în timp ce am rămas blocat pe 'asistentă' ”Îmi e al dracului de foame”
M-am așezat mai confortabil pe scaunul meu și el vorbea ”Ți-ar plăcea să consulți după prânz Domnule Horan?Aici sunt câteva locuri de care sunt sigur că te-ai bucura”
”Spune-mi Niall,te rog.Sună bine.Cred că șoferul meu este încă jos așteptând,da?Putem lua mașina mea”
****
Prânzul în sinea sa nu era nimic din ce mă așteptam.
Am mers la un restauran clasic din partea de est a Manhattan-ului,care a luat o grămadă de timp în trafic,timp în care Niall nu s-a oprit din vorbit.În primele 25 de minute în mașină cu el practic i-am învățat întreaga sa poveste de viață.
Vine dintr-o familiecu bani --tatăl său fiind un mare producător de filme,fratele său al doi-lea cel mai mare investitor imobilar din Irlanda,și mama sa doctor sau ceva persoană faimoasă -- și doar era așa natural să vină și el în bani.
Imediat ce ne-am așezat la masă (sau poate că dețineam o porțiune din restaurant),Niall a comandat primul său rând de wiskey (Macallan) și și-a aprins un trabuc ,apoi se așază în scaun cu picioarele încrucișate la glezne.
”Și Harry” a vorbit tărăgănat ciupind trabucul în gura sa ”De ce dracului ești așa interesat de investiția mea.Fără căcaturi”
Ridic o sprânceană la bărbat ”Vreau o contopire cu Zayn Malik”
”Așa simplu?”
”De ce nu ar fi?”
”Toată lumea asta a afacerilor este o nebunie,de asta.O grămadă de înțepători vrând să îți sugă banii și pe tine.O să vrei” Murmură aranjând o șuviță de păr blond de pe frunte,fumul ieșindu-i pe nări ”Nu mă joc cu căcaturi d-alea”
CITEȘTI
Suit and Tie (Harry Styles//română//tradusă)
FanfictionHarry Styles.24 de ani.Singur a ajuns milonar.El e cel mai aligibil burlac al New York-ului.Fiecare femeie sau barbat care traieste la cel putin 100 de km au auzit de el,Dar doar o singura persoana stie pe Harry. Norah Wilson învârstă de 22 de ani,r...