Capitolul 15-Minciună proastă & oferte neloiale.
________________________________________
Mă uit la picioarele mele,îmi răsucesc manile de nervozitate şi încerc să respir ca o persoană normală.Privirea lui practic mă ardea, încet închide uşa şi o încuie printr-un click.Îmi închid ochii şi aştept ca el să înceapă să vorbească.
După un moment realizez faptul că îmi ţin ochii închişi în jurul lui Harry Styles probabil nu e cea mai bună idee.În primul rând pentru că nu i-aşi vedea faţa frumoasă şi în al doilea rând asta ar lua-o ca pe un avantaj.
Încet îmi ridic privirea şi o întâlneşte pe a sa şi imediat regret.El mijeşte ochii la mine şi îşi întoarce capul într-o parte cauzându-mi fiori pe şira spinării.Mă uit,iar el îşi trece degetele prin păr înainte ca mainile să îi cadă le lateral.Lasă o respiraţie apoi îşi încleştează maxilarul.
"De ce eşti aici?"Scâncesc.
Cu asta el vine căre mine cu paşi mari,apăsându-se pe mine,iar eu fac paşi înapoi până ce sunt oprită de perete.Îi pot mirosi colonia obijnuită.El avea un palton negru,tricou negru,blugi skinny negri şi ghete negre.Era aşa diferit de Harry Styles,dar în acelaşi timp era personalitatea sa pe care am văzut-o vreo dată la el.
"De ce nu mi-ai răspuns?"Mormăie cuibărându-se în gâtul meu.Tonul vocii sale şi acţiunile delicate sunt complet în contradictoriu.
Îmi muşc buza înainte să vorbesc,una dintre palmele mele se odihneşte din precauţie pe pe stomacul său.Muşchii lui erau tensionaţi sub degetele mele "Pentru că nu am vrut-o"
"Prostii!"El practic ţipă lăsând una dintre palmele sale să lovească peretele. Tresar din cauza sunetului şi încerc să îmi ascund gemetele. El ia o altă gură de aer şi vorbeşte din nou,vocea sa era joasă şi înceată "Ştiu că vroiai să îmi răspunzi,Norah"
"Nu chiar"Mint.
"Eşti un mincions oribil"Şuieră "Acum spune-mi de ce nu vorbeşti cu mine"
"Nu vreau să îmi dau întâlniri cu tine,sau orice.Te-am văzut cu (,) Cara şi asta e doar...nu chiar d-ale mele.Nu fac asta cu tine"
"Să faci ce?"Râde amar,face un pas înapoi "Întâlniri.Tu sincer credeai că ne întâlnim?Cât de naivă eşti?"
Respiraţia mea se loveşte de pământ şi las părul să îmi cadă pe faţă încrucisându-mi braţele la piept protectiv "Nu"
"Ai făcut-o,nu-i aşa?"
"Nu contează.Nu vreau să fac nimic cu tine."
"Nu mai minţi"
"Nu mai deveni un bastard arogant"Ţip "Crezi că poţi veni aici să mă speri şi să mă forţezi la o altă întâlnire?Nu,nu mă mai pun cu tine.Eşti rău,şi deţii controlul,şi nu ştiu de ce am acceptat să ies cu tine"
Ochii săi devin închisi la culoare şi se pune în faţa sa,lăsându-şi corpul înalt peste al meu.El îşi pune palmele pe ambele părţi ale maxilarului meu şi se uită direct la mine.Strălucirea normală a ochilor săi e închisă,ca veredele unei păduri.
"Niciodată să nu mai vorbeşti cu mine aşa"Şuieră.
Apoi mă sărută.Gura sa se azvârle peste a mea cu persiune,nervozitate şi pasiune,buzele mele păreau să ardă la atingerile sale.El lasă mainile să se încurce cu pletele mele maronii şi îmi ridică gura spre a lui,făcându-l să pară un înger.
Suspin adânc iar el şi trece mainile pe spatelele şi fundul meu oprindu-se pe coapse.Îmi face cu ochiul iar cu un rânjet mă ridică şi mă cară până la birou.Mă aşază şi se bagă între picioarele mele,cu gura încă o dată pe a mea.
CITEȘTI
Suit and Tie (Harry Styles//română//tradusă)
FanfictionHarry Styles.24 de ani.Singur a ajuns milonar.El e cel mai aligibil burlac al New York-ului.Fiecare femeie sau barbat care traieste la cel putin 100 de km au auzit de el,Dar doar o singura persoana stie pe Harry. Norah Wilson învârstă de 22 de ani,r...