Chapter 11-Changing clother & frazzled friends

29.9K 1.1K 75
                                    

Capitolul 11-Schimbatul hainelor & prieteni ameţiţi.

____________________________________

-"Norah,eşti sigură ca asta arata ok?"Se plânge.Blugii negrii,veneau perfect pe el,şi tricoul albastru pe care îl purta îi făcea ochii să arate minunat.Îmi dau ochii peste cap şi îi aranjez părul de la spate într-un mod dezordonat.

-"Arata minuat"Pufnesc.-"Pentru a mia oară"

Scoate limba la mine apoi pleacă,mă mai uit încă  o dată în oglindă înainte de a ieşi din camera lui.Îl urmez în sufragerie unde era trântit pe canapea.Mă pun lângă el cu picioarele în poala lui.

-"Acea roche e ucigaşă"Mă complimentează cu generozitate -"Ştii când Alice şi Aaron vor fi aici?"

-"Le-am spus la şase,iar mâncarea v-a fi aici cam pe la aceeaşi oră"Răspund.A fost  o pauză înainte de a vorbi din nou -"ŞiHarryvinelaşapte"

Capul lui Jace se ridică de pe canapea şi mijeşte ochii la mine -"Ce ai spus?"

-"Uhm,ei ar trebui să vină la şase"

-"După asta"

-"Mâncarea ar trebui să fie aici cam pe la aceeaşi oră"

-"Norah"Mă ceartă.Gem şi îmi iau mainile în cap.

-"Şi Harry v-a fi aici la şapte"Bombăn.Îi simt ochii pe mine şi trag repede cu ochiul printre degete.Jace arăta pe jumătate amuzat ,şi jumătate deranjat pe blugi skinny şi mainile încrucişate la piept -"S-a invitat singur"

-"Se presupunea că este o noapte amuzantă cu noi patru"

-"Harry v-a fi bine"Mă apăr. -"Nu ştie că noi mergem în club.Probabil el nu v-a  vrea să vină cu noi când află unde mergem"Coninui încreţindu-mi nasul -"Vreau să spun,tu îl vezi tipul de băiat care umblă prin cluburi?"

-"Nu"Oftează -"Mă rog,am auzit că voi doi-"

-"Jace"Ţip aruncând o pătură pe el.El repede o aruncă şi scoate limba la mine înainte să înceapă să se agite prin cameră.Îl aud grozav când el e în bucărtărie iar soneria sună -"Răspund eu"

Deschid uşa şi îi bag pe Aaron şi Alice într-o îmbrăţişare strânsă.Aaron purta pantaloni negrii cu nasture alb,mânecile le avea descheiate şi uşor ridicate.Alice purta o roche mov scurtă şi moale -"Arătaţi minunat"

-"Nici nu nu arăţi rău,chestii hot"Spune Alice trăgându-mă încă o dată în braţele ei -"Sunt aşa fericită pentru diseară.A fost o săptămână stresantă la muncă"

-"Ştiu"Agreez şi îi invit în bucătărie.Jace avea pentru noi pahare cu vin deja turnat-"Victoria a fost mai rea ca de obicei.Acum că am terminat cu show-ul sper să îşi mai revină"

-"Sper"Aaron bombăne.

Ne aşezăm la masă vorbim,râdem,facem mişto de Victoria în timp ce aşteptăm pentru mâncarea chinezească să vină.Soneria sună,iar Jace sare agitându-se spre uşă alături de un ţipăt de fericire.

El vine înapoi burduşit cu două pungi mari de hârtie maro,pungi pline de mâncare.Aroma de orez gătit şi pui prăjit cu susan împânzeşte apartamenul.Ne ridicăm toţi şi se grăbim spre mâncare ,certându-ne pe rulourile cu ou.Îmi bag mâna conducând-o să iau tot ce vreau,agitându-mă spre masă înapoi.

 Un foarte supărat Aaron vine la masă,mormăind despre cum Alice i-a furat rulourile cu ou.Urmat de o Alice trumfală şi un Jace rânjitor.Toţi se aşază înapoi la masă.

-"Aaron,eşti bine?"Spun muşcând din rulou ca să îl fac gelos.

Se întoarce şi se încruntă la Alice -"Aş fi,dacă cineva nu mi-ar fi furat ruloul cu ou."

Suit and Tie (Harry Styles//română//tradusă)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum