Chapter 20-Female version & risky realization

27.7K 1K 65
                                    

Autoarea nu menţionează,dar când Harry şi Norah se întâlnesc merge de minune melodia lui Selah Sue-This World

________________________________________

Capitolul 20-Versiune feminină & realizare riscantă.

______________________________________

Jace fluieră tare când Claire intră,iar ea îi face cu ochiul,mă cert cu îndemnul de a-i pălmui pe amândoi.Ea încet de uită prin împrejurul camerei,judecând,apoi îşi întoarce privirea rece către mine.Îmi ridic capul şi încerc să par încrezătoare.

-"Norah"Mă întâmpină -"Scuze că te opresc în felul acesta,doar am câteva lucruri despre care mi-ar plăcea să vorbim"

-"Sunt cam ocupată"Replic rece -"Eu şi Jace terminăm"

Jace mă loveste pe sub mână întinzându-i o mână -"Las-o să stea!Vreau să spun,uită-te la clutch-ul ei ,în mod evident are stil.Asta nu apărea până în sezonul viitor?"Ţâşneşte.

Îi dă un zâmbet fals -"Soţul meu mi l-a cumpărat maidevreme"

-"Asta e super şi totul.Jace ne dai câteva minute?"Mă încrunt.El îmi dă o privire de pledare,cerşindu-mi să stea în cameră cu femeia frumoasă,şi arăt spre uşă ca el să iasă.

Se conformează ca un caine,închizând uşa după el.Claire rânjeşte şi se ajută singură aşezându-se pe scaunul din faţa mea.Mă uit la ea cum îşi încrucişază picioarele şi îşi pune palmele pe genunchi,aranjându-şi părul la spate apoi se uită la mine.Era la fel ca femeia Harry Styles.

-"Sunt sigură că ştii de ce sunt aici"Începe.

Ridic o sprânceană -"Nu,defapt nu.Te rog lămureşte-mă"

-"Tu trebuie să stai departe de Harry"Zâmbeşte ignorând complet sarcasmul meu.-"Are afaceri către care trebuie să alerge şi nu are timp pentru relaţii prosteşti.Asta chiar nu este o relaţie reală,pot adăuga"

-"Mulţumesc pentru îngrijorare,dar tu nu ştii nimic despre relaţia noastră"Murmur miscându-mă încomod în scaunul meu.IPhone-ul vibrează pe masă şi imediat ştiu că este Harry,pentru că el era singurul care îmi scria în schimbului venirii sale la biroul meu.

-"E Harry,nu-i aşa?"Întreabă arogant. -"Pari emoţionată"

-"Nu,nu e"Mint.

-"Eşti un mincinos oribil.Sunt sigură că Harry deja a observat"

Îmi mijesc ochii la ea -"Poţi pleca acum.Am treabă de făcut"

-"Şi Harry la fel.Afacerile sale mereu vin primele.Trebuie să realizez asta"Şuieră Claire înainte de a se ridica.Mă uit la ea precaută iar ea merge în direcţia uşii se opreşte înainte să o deschidă -"El nu are nevoie de tine"

-"Eşti la fel ca el"Râd amar.Ea îmi face semn să continui iar eu mă uit în pământ şi vorbesc. -"Tu vrei să fii în control.Şi încerc să intimidezi oamenii.Nu mă întreb de ce nu mai poate sta cu tine,voi doi semănaţi prea mult."

Îi scapă o respiraţie uşoară şi se întoarce la mine,răsucindu-şi braţele la piept în apărare -"Exept că el nu stă cu mine,el mă adoră.Harry nu poate cere ceva mai bun ca mine.Eşti doar un joc pentru el.Vei vedea ce repede te v-a avea pentru a te fute apoi v-a scăpa de tine,scumpo"

-"Ieşi afară"

-"Ştii că am dreptate"Ridică din umeri şi pleacă.Imediat ce ea a pleca,îmi las umerii să cadă pe spătarul scaunului meu,gândindu-mă la ce a spus.Jace intră ca o furtună câteva minute mai tărziu dându-şi părul de pe frunte şi vorbeşte.

Suit and Tie (Harry Styles//română//tradusă)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum