Capitolul 28-Birou supra dimensionat & exasperare
____________________________________________
Mă uit la ei cu indiferenţă până ce mâna caldă a lui Jace se înfăşoară în jurul meu,trăgându-mă înapoi în realitate. "Norah" Spune el uşor "Am crezut că ai spus că el nu mai vede pe altcineva"
"El a spus că nu"
"Oh.Haie,să ieşim de aici şi să mergem în club"
"Dacă plecăm mă v-a vedea"
Jace scoate un oftat strangulat şi apucă bucăţelele se sushi rămase. "Şi ce?Doar nu oi aştepta până ce ei pleacă?"
"Asta e planul" Ridic din umeri "Dacă nu te poţi gândi la unul mai bun"
"Da,pot.Mişcăţi funul sexy afară de aici fără să îi arunci o a doua privire" Mă ia peste picior.Mijesc ochii la el iar umerii îi scad brusc.Nu era nici o modalitate ca să trec aşa simplu pe lângă Harry Styles.El fie m-ar ignora complet fie m-ar urmări,şi nu ştiu care ar fi mai rea. "Fie.Să ne furişăm pe geamul de la baie.Nu asta fac oamenii la întâlnirile proaste?"
"Cred" Murmur "Dar pantalonii aştia sunt prea strânşi şă ies pe un geam.Putem doar să aşteptăm,te rog?Vom lua mai multe shoturi Saki şi avem o întâlnire de prietenie mai lungă"
Cu un uşor scuturat de cap afirmativ ne-am ales soarta pentru acea seară,care inclue statul într-o cabină de sushi retrasă pentru următoarea oră şi jumătate iar eu intenţionam să nu mă întorc şi sfărâm inima în bucăţele minuscule în timp ce Jace vorbea despre Louis.
Când într-un final ajunem casă îmi arunc telefonul către Jace "Ţine-l îmi v-a da mesaje" murmur scuturând din cap.Ochii săi albaştrii se ridică după mine iar eu mă trag spre dormitorul meu.
"Te voi trezi maine. Te iubesc" Îmi spune.
"Şi eu te iubesc"
Patul meu practic îmi striga numele şi cad în el fără să mă mai deranjez să mă schimb,imediat trăgându-mi păturile peste cap şi băgându-mi faţa în pernă.Am încercat să îmi centrez gândurile spre Jace şi muncă şi cea frumoasă geantă Marc Jacobs pe care o vroiam,dar în schimb tot ceea ce pot vedea este faţa lui Harry.
DIMINEAŢA URMĂTOARE, Jace practic a trebuit să mă tragă din pat spre duş,unde el a mers către mine tot timpul cât făceam baie.Când am ieşit ,acolo era o ţintă întinsă pe pat alături de o cană de cafea aburindă şi un bol cu fulgi de ovăz.
"Acum,Norah" El începe iar eu îmi pun pe mine bluza cu desene "Ştiu că eşti supărată şi toate alea,dar eu absolut nu voi avea toată bufneala ta după un nesimţit.Înţeles?"
"Da,ştiu.Înţeles.Acum putem pleca?" Murmur.El îşi dă ochii peste cap şi părăsim apartamentul şi intăm repede în aerul rece al New York-ului.Era destul de rece încât să ne vedem respiraţiile ieşind în mici cercuri albe de fiecare dată când expiram,aşa natural eu şi Jace pretindeam că fumăm ca adulţi ce eram.
"Ştii,azi aflăm dacă suntem promovaţi sau nu." Jace subliniază iar noi intrăm nu înainte să mai suflăm o dată.
"Ce vrei să spui afăm?În mod clar am fost promovaţi.Articolele noastre sunt criminale"
El îmi loveşte şoldul jucăuş cu un zâmbet "Tăcere,Norah.Avem nevoie de puţină supensie în viaţile noastre.Să pretindem că e,cam o oră că noi nu suntem cei mai buni angajaţi din todeauna şi noi nu avem acel sens al modei ucigaş."
"S-a făcut.Încă ai telefonul meu,nu?"
"Da şi nu îl poţi avea" Îmi deschid gura şi el repede îşi presează degetul arătător pe buzele mele şi îşi scutură capul. "Şi nu,şi nu îţi voi spune dacă te-a sunat sau ţi-a dat vre un mesaj,deci nici nu te deranja"
CITEȘTI
Suit and Tie (Harry Styles//română//tradusă)
FanfictionHarry Styles.24 de ani.Singur a ajuns milonar.El e cel mai aligibil burlac al New York-ului.Fiecare femeie sau barbat care traieste la cel putin 100 de km au auzit de el,Dar doar o singura persoana stie pe Harry. Norah Wilson învârstă de 22 de ani,r...