Epilog

21.9K 944 112
                                    

*****

Aprilie 2015.Penthouse-ul lui Harry (și al lui Norah).

*****

”Asta nu este ceea ce pare” Norah spune.Ea încet pune jos extinctorul.Este exact ceea ce pare.

”Norah” Harry spune ușor ”Ai încercat să gătești?”

Norah se uită prin bucătărie.Tot ceea ce vroia era să îi facă lui Harry o cină frumoasă gătită în casă,să stea jos și să mănânce cu el ca un cuplu normal,dar apoi două ouă s-au lipit și aragazul a luat foc și acidental ea a pus zahăr în rețetă în loc de sare.Nu cele mai bune mișcări.

”Începusem așa bine.Promit și apoi.Foc” Norah își mișcă buza ”Era foc”

Harry  se uită la ea gol pentru un moment ”Ai dat foc bucătăriei”  Spune după aproape treizeci de secunde.

”Tehnic este doar aragazul și câteva  dulapuri.Spunând întreaga bucătărie este un pic cam extrem,nu crezi?” Norah ridică sprâncele și încrucișază brațele.

În acel moment Harry și Norah se uită unul la celălalt;Ochii lui Norah fiind plini de desconsiderare și jenă ascunsă și privirea lui Harry este,încă,în gol.Este foarte deconcentrat.El totalmente se presupune să fie nervos în legătură cu asta.

”Ai reușit să dai foc bucătăriei noastre în mai puțin de o săptămână de când te-ai mutat” El spune într-un final ”Incredibil.Miss Jennifer probabil o să te omoare”

”O femeie cu multe talente?” Norah încearcă.Ea se mișcă de pe un picior pe celălalt jenată,mâinile la spatele ei.Este făină pe obrajii ei și ouă în păr și ea crede că probabil este cea mai rea situație în care a fost în viața ei.Este chiar mai rău decât atunci când a fost în interviul unu-la -unu cu el.

”Vino aici” Spune într-un final.

Ea se mișcă spre el început,ochii fixați pe podea ”Îmi pare rău.O să spun pe cineva mâine și o să văd cât de mult costă toate astea să fie reparate și --”

”Niciodată să nu mai încerci să gătești.Ai înețeles?”

Norah oftează ”Dar vreau să fac cina --”

Și apoi trăgând tricoul lui Harry semi ars și trăgând-o până ce sunt la centimetrii distanță.Mâinile sale Mâinile lui ajungând aproape de oasele șoldurilor și el strânhe gentil și este așa de familiar și non periculor că vrea să cadă de ușurare ”Vreo dată”

Nesurprindere că vocea lui Norah era  răgușită ”Nu îmi poți spune ce să fac”

”Tu tocmai mi-ai incendiat bucătăria” Spune amuzat.O trage mai aproape și mirosul de colonie amestecat cu cel de fum este ceva ce ea nu rea să uite ”Cred că am totalmente dreptul pentru o vreme să îți spun ce să faci”

Considerând faptul că nu a dat-o afară sau că s-a despărțit de ea,sau char mai mult să țipe la ea despre întregul incident nu o să se certe cu el ”Bine” Se bosumflă încrucișându-și brațele.

Harry se împinge ușor,și Norah își poate auzi inima bătându-i în urechi,adrenalina din sistemul ei încă trecând prin vene,electricitatea de la mâinile lui Harry pe ea.El se optește exact înainte ca buzele lor să facă contact iar Norah râde nervos.

El rânjește pentru că desigur este el,iar el se uită în ohcii ei ”Bine.Acum să facem un duș pentru că ești dezordonată,la propriu”

Și,chiar dacă nu ar fi ars jumătate din bucătăria lor,ea nu s-ar fi certat în legătură cu asta.

****

Suit and Tie (Harry Styles//română//tradusă)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum