Chapter 14-Possible promomotion & spilled yogurt.

26.4K 1K 38
                                    

Capitolul 14-Posibilă promovare & iaurt vărsat.

______________________________________

Am sorbint din a3-a mea cana de cafea şi o scuip.A devenit deja rece fără ca eu să îmi dau seama.Am fost îngropată în muncă,multiple portofolii şi a trebuit să găsesc un site unde erau toate şedinţele noastre foto.

Telefonul meu vibrează din nou şi pare să fie a suta oară.Jur îşi bate joc de mine.De data asta l-am luat,un motiv să iau o pauză şi fug imediat spre biroul lui Jace împiedicându-mă uşor în tocurile mele negre.

-"Deace,Norah"Ţipă şi intru în birou,el sare de pe scaunul său -"M-ai speriat.Ceva în neregulă?"

Scote telefonu lla vedere şi îl vâtur frenetic în faţa lui -"Ia-mi telefonul.Ia-l,e aşa enervant Jace şi vreau să îi răspund.Te rog doar ia-l!"

Jace zâmbeşte uşor şi îmi ia telefonul de sub respiraţie.Mă uit la faţa sa iar el scormone printre mesaje,deschid gura de surprindere

De la Necunoscut,ieri 9:10-Norah. x

De la Necunoscut,ieri 9:37-Mi-ar plăcea să ne vedem curând.

De la Necunoscut,10:56-Cină diseară.Te iau la 7. x

De la Necunoscut,11:01-Norah.

De la Necunoscut,12:10-Norah,răspunde-mi.Acum.

De la Necunoscut, 12:56-Eşti bine?

De la Necunoscut, 1:37-Dacă mă ignori să ştii că e foarte imatur.Răspunde-mi.Acum.

Un minut mai târziu Jace îmi înapoiază telefonul cu un zâmbet jucăuş pe la colţurile buzelor sale roze.Îmi pun mainile în sân şi mă uit la el nevinovată.Îşi înclină capul într-o parte

-"Ei bine,cred că vrea să îi răspunzi..."Chicoteşte.

-"Oh,las-o baltă Jace!"Gem aruncându-mă în unul din scaunele lui şi mă învârt.Vreau şi eu un scaun ca ăsta în biroul meu ,dar ştiu că voi fi prea distrasă de el.Mă mai învârt o dată până ce ajung cu faţa la el -"I-am telefonul aşa nu îi voi răspunde.Nu am control de sine"

Arunc dispozitivul în faţa sa,el îl ia şi îl pune pe una dintre mesele pentru desen -"De ce nu îi ceri explicaţii?"

-"Ce să explice?"Şuier -"E pocrit.Nu am de gând să fiu absorbită în lumea sa"

-"Cel puţin ar trebui să îl laşi să te fu-"

-"JACE"

-"Scuze"Chicoteşte. cu un zâmbet bleg.-"Acum o idee serioasă.De ce nu îi răspunzi şi îi spui să te lase în pace?"

Îmi dau ochii peste cap şi îmi las capul pe scaun -"L-ai întâlnit vreo dată pe bărbatul ăla?Nu mă v-a lăsa în pace.Pare că mereu ia ceea ce vrea.Dacă îi dau mesaj sau orice.Voi cădea în gaură.Nu o fac"

-"Poate că el şi Cara vorbeau?Poate sunt asociaţi"

-"Poate doar vorbeau"Mimez tonul lui.El mijeşte ochii la mine şi se ridică de la masa sa.-"Serios Jace amândoi ştim că ei doar nu vorbeau"

Ridică din umeri şi îmi arată direcţia uşii -"Poate Norah.Acum ieşi afară.Trebuie să muncesc."

-"Eşti cel mai rău bun prieten din todeauna"Mormăi şi îi dau un sărut rapid pe obraz şi ies afară -"Şi mă simt liberă să arunc telefonul în toaletă sau ceva"

Merg în camera de pauză şi îmi iau altă cană de cafea înainte să mă întorc în biroul meu.Ziua trece dureros de greu,fiecare trecând din ce în ce mai greu.A fost ca şi ieri,mă aşez şi mă uit la mesajele de la Harry (sau mesaje de la Harry) şi eşuez în în a termina vreo treabă.

Suit and Tie (Harry Styles//română//tradusă)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum